Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Wendy
iets vergeten!
Op onze kleine kaartjes zijn we vergeten te zetten voor welke datum ze moeten verwittigen.Er staat op:Of u wel of niet kan komen hadden wij graag vernomen.Dus geen datum.De kaartjes zijn al af.Corrigeren kost 47 euro (dus niet zo veel) maar er kan ee...
Uitnodigingen Reacties: 4 13-3-2007 14:48:04

Sarah
Kleine kaartjes bij uitnodigingen voor diner ?? - welke tekst ?
Hoi bruidjes, welke tekst zetten jullie op de kleine kaartjes die je bij de uitnodigingen steekt ? En voor welke datum moeten ze verwittigen dat ze komen?Iemand leuke ideën om dit te verwoorden?Alavst bedanktSarah15/09/07
Uitnodigingen Reacties: 3 12-3-2007 14:12:23

Nele
Puzzel-uitnodiging
Hallo iedereen,We hebben via Spark of Honour de puzzel-uitnodigingen online ontdekt. Dit bedrijf is echter in Nederland, maar we zoeken naar een ander Belgisch bedrijf die ook puzzel-uitnodigingen maakt.Kan iemand ons verderhelpen?Alvast bedankt voor...
Uitnodigingen Reacties: 3 11-3-2007 12:12:49

Nele
HELP uitnodigingen...
Hallo allemaal!Ik zit met mijn handen in mijn haar! Kan iemand me verder helpen?We zijn nog steeds op zoek naar een grafisch ontwerper / drukkerij voor onze uitnodigingen. Originaliteit is voor ons belangrijk, dus geen standaard kaarten.We wonnen in ...
Uitnodigingen Reacties: 8 10-3-2007 14:54:54

ilse
Drukker voor zelfgemaakte trouwuitnodigingen
Hoi mede-bruidjesSamen met mijn schoonbroer zijn wij volop bezig om onze trouwuitnodigingen zelf te ontwerpen en wordt het stillekesaan tijd om een drukker te contacteren. Dus kun je mijn vraagje waarschijnlijk al raden hé: weet er iemand van j...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-3-2007 8:48:40

Katrien
kort (ontroerend) tekstje
Hallo allemaal,Wij zijn volop bezig met het opmaken van onze uitnodigingen. We hebben al een leuk concept bedacht, maar zijn nog op zoek naar een heel kort tekstje (citaat, sprekende zin...)dat de lezer 'pakt/ontroerd'... Hebben jullie soms iedeetjes...
Uitnodigingen Reacties: 1 5-3-2007 16:37:35

mieke
Uitnodigingskaart receptie - avondfeest
Hallo,Gezien we klein feest geven zou ik de uitnodigingskaart voor mensen die uitgenodigd zijn op avondfeest zelf thuis maken en afdrukken, en bij onze huwelijksaankondigingskaart steken, maar mijn vraag is nu, hoe groot is zo'n kaart? kan iemand mij...
Uitnodigingen Reacties: 4 3-3-2007 20:49:25

Ann
Uitnodigingen
Hallo,Wie heeft een leuke site gevonden om uitnodigingen te maken of kan je het beter door de drukker laten doen?Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 0 3-3-2007 18:31:33

Dana
drukker
We zijn naar een drukker geweest, hebben onze uitnodigingen gekozen en de tekst afgegeven die erop moet komen.Nu mochten we om onze proefdruk gaan, maar deze is echt niet geslaagd, lettertype is veel te klein. We zijn dus eigenlijk niet tevreden van ...
Uitnodigingen Reacties: 1 2-3-2007 11:57:10

Caroline
aankondigingen trouw sept.
Hallo, zijn er nog toekomstige bruidjes die op 15 sept. trouwen? Wanneer versturen jullie de aankondigingen en wat hebben jullie al allemaal gedaan?Groetjes Caroline
Uitnodigingen Reacties: 10 1-3-2007 12:03:47

Christel
wat komt op de uitnodiging?
Hallo iedereenOns ontwerp voor de uitnodiging is klaar, nu kunnen we naar de drukker maar ik vraag me af, wat zetten jullie allemaal op de uitnodiging zelf? Wij nodigen zelf uit, dus niet onze oudersZoiets in de zin van: Op 16 juni 2007 geven Christe...
Uitnodigingen Reacties: 5 26-2-2007 13:11:31

kristl
uitnodigingen
Hallo,Ons huwelijk gaat door op 21 juli 2007 en wij zouden onze uitnodigingen versturen eind mei. Weet er iemand hoelang op voorhand de gasten moeten verwittigen of ze al of niet komen.
Uitnodigingen Reacties: 4 26-2-2007 12:32:51

Sarina
programma om zelf trouwkaarten te maken
hallo iedereen, ik wil zelf mijn trouwuitnodigingen en menukaartjes enzo maken. weet iemand hier een leuk en goed programma voor? of hoe hebben jullie het gedaan? groetjes, sarina xxx
Uitnodigingen Reacties: 3 24-2-2007 11:48:25

mieke
Welke tekst voor uitnodigingen
Hallo, ik zou willen beginnen kijken voor de uitnodigingen, ofwel bestaande uitnodiging ofwel ene zelf ontwerpen. Maar ik geraak er maar niet uit welke tekst ik er moet opzetten. Zo trouwen wij voor de wet (waar onze ouders, grootouders, getuigen bij...
Uitnodigingen Reacties: 0 23-2-2007 19:50:06

Wendy
uitnodigingen: cadeautip
Dag bruidjesWij zijn volop bezig met onze uitnodigingen. Maar ik heb een probleempje... Na ons huwelijk vertrekken wij op reis. WIj zouden het dan ook jammer vinden moesten er veel mensen bloemen meebrengen. Hoe kan ik dit vermelden op de uitnodiging...
Uitnodigingen Reacties: 5 23-2-2007 12:26:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info