Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Jessika
uitnodiging: cadeautip
Heyhey,Ik heb hieronder een aantal topics aandachtig gelezen m.b.t. de uitnodigingen maar ik heb toch nog een vraagje.Wij zijn van plan 1 basiskaart te ontwerpen als aankondiging met daarin/daarbij telkens een klein kaartje waarop staat of de mensen ...
Uitnodigingen Reacties: 7 11-4-2007 15:25:29

lien
Drukker Kortrijk?
Hoi bruidjes,De uitnodiging is zo goed als af, de tekst moet nog geschreven worden, maar dan kunnen we naar de drukker. Kent er iemand een goeie en vooral goedkope drukker in de regio kortrijk?? Vertel me je ervaringen, kosten, duurtijd voor drukken,...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-4-2007 15:12:00

Jessie
Originele tekst om familie de hele dag uit te nodigen
Helaba,Ik ben momenteel druk bezig met de laatste details voor onze uitnodigingen. Nu ben ik nog op zoek naar een origineel/leuk tekstje om onze familie uit te nodigen om de hele dag met ons door te brengen. Hoe hebben jullie dit aangepakt?GroetjesJe...
Uitnodigingen Reacties: 5 10-4-2007 11:24:48

Linda
klein kaartje bij de uitnodiging
Hoi Hoi,Voor de mensen die wat de hele dag aanwezig zijn op je bruiloft hebben jullie daar ook een klein kaartje bij gedaan en hoe vermeld je dat op dat kaartje??
Uitnodigingen Reacties: 5 5-4-2007 18:45:49

kim
getuigen en ouders
Hoi, wij willen binnekort aan de teksten van de uitnodigingen beginnen en we hadden een vraag: zijn hier mensen onder jullie dat de ouders en de getuigen vermeld hebben op de uitnodiging? Voor hen zou ik dat wel willen doen, maar weet niet goed hoe j...
Uitnodigingen Reacties: 9 4-4-2007 14:07:08

Tine
Help uitnodigingen!!
Hallo meisjes, Ik zit een beetje vast... ik wil beginnen met mn annonces, die half mei de deur uitmoeten, maar ik vind maar niks die me aanstaat. Mn papa zit in t grafische, dus ontwerp en druk is geen probleem, maar ik weet niet wat ik wil!!!! Ik we...
Uitnodigingen Reacties: 4 2-4-2007 17:19:37

lien
Wanneer uitnodigingen versturen?
Hallo bruidjes,Nu mijn feestzaal en datum vastliggen voor ons huwelijksfeest, had ik graag eens willen polsen wanneer jullie de uitnodigingen zouden versturen. Ons huwelijksfeest gaat door op 25 augustus. Ik dacht om de uitnodigingen begin juni te ve...
Uitnodigingen Reacties: 9 2-4-2007 10:24:14

Ilse
Familie & getuigen
Hoi allemaal,wij trouwen op 12 april 2008 en zijn op zoek naar een originele manier om onze families te vertellen dat we gaan trouwen.We zijn ergens toch wel "bang" dat ze niet zo positief gaan reageren en willen het dan ook niet té ve...
Uitnodigingen Reacties: 2 1-4-2007 23:59:52

Mieke
Adres
Hallo bruidjes,Plaatsen jullie je adres op de ommezijde van de enveloppe van de uitnodigingen? Eigenlijk zie ik het niet zitten om ze overal op te zetten, maar natuurlijk wil ik wel dat iedereen ze ontvangt! Het zijn er 150 dat ik moet schrijven ......
Uitnodigingen Reacties: 6 31-3-2007 17:03:45

heidi
uitnodiging AVA
Bij AVA heb ik mooie uitnodigingen gezien van Buromac, maar omdat het daar zo druk was heb ik geen uitleg kunnen vragen. Als je daar je uitnodigingen bestelt, kunnen ze ze daar ook drukken of moet je dan nog een aparte drukker zoeken? En als ze dit d...
Uitnodigingen Reacties: 4 30-3-2007 17:21:22

sandy
Zelf maken trouwuitnodigingen
Hallo Weet er iemand een goeie site waar je ideeën kan opdoen om zelf je uitnodigingen te maken? We zouden graag werken met een foto van ons.
Uitnodigingen Reacties: 5 30-3-2007 14:26:21

Sissi
Aanspreking uitnodiging en naamkaartjes
Hey,Ik weet dat dit een veel voorkomende vraag is maar ik heb nog wat extra vraagjes vandaar dat ik dit toch post.Ik heb reeds gelezen dat het volgens de etiquette De heer en mevrouw Jan Janssens is maar ik ga toch de naam van de vrouw vermelden. Dus...
Uitnodigingen Reacties: 2 28-3-2007 15:55:18

Christel
aanspreking enveloppen
Hallo iedereenik weet het het is hier al gevraagd , over hoe de etiquette nu echt moet voor de enveloppenhet is naar het schijnt De heer en mevrouw Jan Janssen , als ze getrouwd zijnmaar ik vind dat zo raar voor bijvoorbeeld collega'sHenzelf ken ik ,...
Uitnodigingen Reacties: 4 28-3-2007 11:23:36

Els
Drukkerij regio Ninove-Aalst-Liedekerke
Dag bruidjes!Op 31/08/2007 is het zo ver... Stilaan beginnen we aan de uitnodigen te denken. We hebben een eigen digitaal ontwerp met foto maar dit zou natuurlijk nog op papier moeten gezet worden. Weet er iemand een drukkerij of grafisch bureau i...
Uitnodigingen Reacties: 1 27-3-2007 15:38:20

Joke
Goudkleurig lint
Hallo,Onze uitnodigingen zijn afgewerkt met een goudkleurig stoffen striklint van ongeveer 1,5cm. We zouden dit graag laten terugkomen in onze misboekjes en menu's, maar waar zouden we dat kunnen vinden (omgeving Gent - Aalst)? Ik ben al gaan kijke...
Uitnodigingen Reacties: 6 26-3-2007 8:52:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info