Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Mieke
drukker regio merchtem
Weet er iemand een goeie drukker in de buurt van merchtem? wij hebben onze uitnodiging zelf gemaakt maar zouden ze nu toch graag laten drukken bij een goeie drukker.Groetjes Mieke28-07-07
Uitnodigingen Reacties: 3 5-2-2007 15:14:22

Marijke
ouders x 3
Dag iedereen,Praktisch probleem: Mijn ouders zijn gescheiden en beide hertrouwd. Ik heb dus een mama & stiefpapa, een papa & stiefmama en daarnaast uiteraard mijn schoonouders.Nu vroeg ik me af hoe het zit met de uitnodigingen. Is er een voor...
Uitnodigingen Reacties: 3 5-2-2007 12:22:32

Karen
Uitnodigingen afprinten
Hallo,Ik heb al meerdere malen gelezen dat sommigen hun uitnodigingen zelf maken. Gaan jullie dan met de ontwerpjes naar de drukker of printen jullie ze zelf uit?En welke printer heb je daar dan best voor nodig?Dankjewel en groetjesKaren
Uitnodigingen Reacties: 7 4-2-2007 19:29:32

Elke
Zelf uitnodigingen maken
Hallo iedereen,We zijn aant twijfelen of we onze uitnodigingen zelf gaan maken of bestellen. Ik wou het eerlijk gezegd wel zelf eens eerst proberen, maar welke programma's zijn hier handig voor?? Ik heb al met Publisher geprobeerd maar 't vlot niet e...
Uitnodigingen Reacties: 4 2-2-2007 19:31:07

Ellen
Uitnodigingen
Hallo iedereen,Wij trouwen op 07/07/'07. Maar kan er mij iemand zeggen wanneer we best onze uitnodigingen versturen?Alvast bedankt.
Uitnodigingen Reacties: 10 1-2-2007 10:33:49

Veroniek
Foto voor op uitnodiging
Dag medebruidjes en anderenWij ontwerpen onze uitnodigingen zelf en ik moet zeggen dat alles vrij goed gelukt is tot nu toe...Maar nu laat mijn inspiratie me in de steek voor onze foto. Het probleem is dat ik die foto, door mijn schoonzus of broer wi...
Uitnodigingen Reacties: 8 30-1-2007 11:19:37

Jessie
Uitnodigingen
Helaba,Ik heb hier al een paar keer gelezen dat jullie je uitnodigingen zelf ontwerpen. Ik zou dit ook graag doen omdat het anders toch echt wel duur word. Nu vroeg ik mij af waar jullie je inspiratie en ideetjes vandaan halen. Hebben jullie speciale...
Uitnodigingen Reacties: 5 29-1-2007 13:38:16

Evi
drukker gezocht omgeving schilde
Hallo,Wij trouwen op 23 juni en wij zijn nog op zoek naar een drukker voor uitnodigingen en menu's, die betaalbaar is. Liefst omgeving Schilde.Kan iemand ons helpen?Groetjes Evi
Uitnodigingen Reacties: 1 27-1-2007 19:30:03

Jessy
uitnodiging
hallo,Ik ben op zoek naar "geschept" papier. Kan iemand mij zeggen waar ik dit kan vinden? Heb al een paar winkels aangedaan en vele hebben dit niet! Hopelijk kan er mij iemand helpen!
Uitnodigingen Reacties: 7 25-1-2007 19:38:13

Lindsay
kleuren
HalloMijn verloofde ontwerpt zelf onze uitnodigingskaarten. Nu heb ik (en onze ouders) wat problemen met de kleuren. Deze zijn zwart en heel fel rood. Ook onze ceremoniemeester raadt deze kleuren af (zwart is namelijk rouw en rood te fel). Deze raadt...
Uitnodigingen Reacties: 8 24-1-2007 0:50:20

fabienne
fairpar
hallo wij trouwen de 07/07 vanaf wanneer moeten wij ons uitnodiging opsturen ,want veel mensen vertrekken op verlof ook he ,bedankt
Uitnodigingen Reacties: 4 23-1-2007 15:41:51

A
inhoud uitnodiging - persoonlijke gegevens?
HoiIk ben aan het proberen om zelf onze uitnodigingen in elkaar te steken. Het ziet er al heel aardig uit vinden we zelf, alleen heb ik wat plaatsgebrek om alle info erop te krijgen.Ons feest is in beperkt gezelschap, dus enkel mensen die ons heel g...
Uitnodigingen Reacties: 3 21-1-2007 18:02:43

stefanie
Dringend: kalligrafie
Hallo bruidjes,Kent er iemand van jullie iemand die in kalligrafie schrijft? Ik zou nl. het adres op onze uitnodigingen in kalligrafie willen. Liefst zou ik het zelf leren schrijven. Kennen jullie iemand die dit doet? Regio west- vlaanderen Oostende ...
Uitnodigingen Reacties: 3 21-1-2007 12:25:51

Tine
dringend formaat trouwkaarten
Ben mijn uitnodigingen zelf aan het maken maar nu weet ik de afmetingen niet van het kleine kaartje in de uitnodiging voor receptie en avondfeest. Weet er iemand dit aub?? Of kan er iamnd dit snel snel opmeten? Thanks!!!!!!
Uitnodigingen Reacties: 1 21-1-2007 9:17:06

Sylvia
Drukwerk uitnodigingen
Hallo, kan er mij iemand een goedkope drukker aanraden, die toch nog kwalitatief werk levert. Ik heb mijn uitnodiging laten ontwerpen, maar moet nu nog een geschikte drukker vinden. Heb reeds bij 2 drukkers prijsgevraagd en komt uit op 2 euro per uit...
Uitnodigingen Reacties: 4 15-1-2007 21:57:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info