Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


fabienne
uitnodigingen
hallo weet er iemand wanneer moeten we de uitnodiging opsturen wij trouwen de 07/07/2007 bedankt
Uitnodigingen Reacties: 7 13-12-2006 21:54:26

Lies
waar laten stempel maken?
Hallo allemaal,Wij maken onze uitnodigingen zelf. Nu zijn we op zoek of het mogelijk is een stempel te (laten) maken in een speciaal lettertype of met een afbeelding.Kent iemand een firma, eventueel op internet, waar we onze eigen gepersonaliseerde s...
Uitnodigingen Reacties: 5 13-12-2006 20:40:36

Helga
gedichtje getuigen
Hallo,Wie weet een leuk gedichtje of kort tekstje om de getuigen te vragen? Ik heb bij gedachten - gedichten gekeken, maar vond daar niet direct iets.Groetjes,Helga
Uitnodigingen Reacties: 3 12-12-2006 22:33:58

Helga
puzzel AVA?
Hallo allemaal,Ik las hier een tijdje geleden dat je van een foto bvb een puzzel kon laten maken. Ik dacht dat dit bij AVA was, maar ben dit niet zeker meer.Kan iemand mij hier wat meer info over geven. Moet je dan zelf langsgaan met je foto, of kan ...
Uitnodigingen Reacties: 5 12-12-2006 17:41:04

Sofie
aanspreking enveloppen
Hallo,Binnenkort moeten onze uitnodigingen verstuurd worden. Ik vroeg me af wat je schrijft op de enveloppen. Als een koppel getrouwd is, is dat dan: Dhr en Mevr. X-Y. Is de familienaam van de vrouw hier noodzakelijk? Als zij niet getrouwd zijn, hoe ...
Uitnodigingen Reacties: 5 7-12-2006 17:53:04

Marleen
Aankondiging versus uitnodiging
Hallo, OP een van de voorbije berichtjes (ivm gescheiden ouders en al dan niet vermelding namen op uitnodiging) spreekt iemand van aankondigingen en uitnodigingen. Is er een verschil? Zijn dit verschillende zaken? Hoe doen jullie dat?GroetenMarleen
Uitnodigingen Reacties: 8 4-12-2006 13:12:31

Veroniek
Kostprijs drukwerk wat is aanvaardbaar?
Hoi allenWij hebben juist een offerte gekregen voor onze uitnodigingen. Ik maak de uitnodigingen zelf en ga ze laten afdraaien bij een drukker.Nu hebben we een offerte gekregen, maar ik weet daar totaal geen prijzen van! Kunnen jullie me wat helpen o...
Uitnodigingen Reacties: 8 30-11-2006 11:04:38

Mieke
Probleempje
Hallo,Ik zit eigenlijk met een probleempje namelijk :Mijn ouders zijn gescheiden en met mijn pa heb ik geen contact meer.Op de uitnodiging worden beide ouders van het bruidspaar vermeld.Dus normaal mijn ma en pa.Ik wil dus zeker zijn naam er niet op ...
Uitnodigingen Reacties: 10 30-11-2006 8:03:23

Tess
orgineel idee uitnodigingen. Wanneer bestellen???
Weet er iemand een orgineel idee voor uitnodigingen???En wanner moet je ze bestellen??Wij trouwen 8 September07groetjes Tess
Uitnodigingen Reacties: 7 23-11-2006 19:28:21

eveline
betaalbare uitnodigingen
We zijn op zoek naar betaalbare uitnodigingen. Eventueel zouden we onze uitnodigingen zelf ontwerpen maar we weten eigenlijk niet of dat goedkoper zou uitkomen. Heeft iemand reeds ervaring met de uitnodigingen? Verschillen de prijzen veel per drukker...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-11-2006 20:00:36

Wiese
Originele uitnodiging, maar niet gewoon een kaart
Hoi AllemaalIk ben eens aan het rondkijken,want wij zouden graag een originele trouwkaart hebben, maar geen gewone kaart die je openvouwd. We hebben al iedeetjes gezien (vlagjes, puzzel,...) maar we weten het nog niet goed. Graag tips...Bedankt Ellen...
Uitnodigingen Reacties: 6 16-11-2006 13:09:20

Sylvia
uitnodiging
Wij trouwen op 7-7-7 en ik zou graag onze uitnodigingen zelf maken, ik heb hiervoor al naar ideeën gezocht op het internet maar daar vind ik niets wat ik mooi vind. Kan er iemand mij soms aan ideetjes helpen.Alvast bedankt.
Uitnodigingen Reacties: 2 14-11-2006 9:55:48

griet
zelf uitnodiging maken
Hallo , ik had graag onze uitnodigingen zelf gemaakt , ik ben hier en daar leuke gedachten aan het opdoen. Kunnen jullie me helpen ? Wie heeft ook zijn trouwuitnodigingen zelf gemaakt ? DANK U WEL !
Uitnodigingen Reacties: 4 13-11-2006 20:00:21

Lies
uitnodigingen
Hoi,We zouden onze uitnodigingen zelf willen maken. Heeft iemand van jullie ervaring? Of kent iemand misschien een website met wat voorbeelden?groetjes!Lies5.5.2007
Uitnodigingen Reacties: 2 12-11-2006 17:50:22

Wen
drukker voor uitnodigingen
Hallo allemaal,kent er iemand een goede drukker in de omgeving van Mechelen?Is de prijs van de standaarduitnodigingen eigenlijk overal dezelfde, of verschilt dat van drukker tot drukker?Hoe lang op voorhand bestellen jullie jullie drukwerk?Alvast bed...
Uitnodigingen Reacties: 2 11-11-2006 16:48:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info