Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen



Aansprekingen
Hallo,Ik ben druk bezig aan de uitnodigingen, maar nu vraag ik me af hoe je best de genodigden aanschrijft? Dhr en Mevr X en X of beter Dhr X en Mevr X en wat als ze nog niet getrouwd zijn, dan enkel Mej X en Dhr X Of enkel en partner als je deze nie...
Uitnodigingen Reacties: 3 12-5-2006 11:39:10

lies
drukwerk tijd
Hey,ik vroeg mij af hoelang het drukwerk eigenlijk duurt? Er is iemand bezig aan ons ontwerp en vrees dat het mss wat te laat gaat zijn omdat we de 12 augustus gaan trouwen wat wilt zeggen dat het moet opgestuurd worden eind mei - begin juni.groetjes...
Uitnodigingen Reacties: 6 9-5-2006 18:35:12

Lieve
Uitnodiging - tekst
Hey,aangezien wij het hele huwelijk zelf bekostigen, willen wij ook zelf onze gasten uitnodigen... Toch zouden we graag onze ouders vermelden, zonder dat de mensen denken dat zij het feest voor ons organiseren.Hoe zoiets formuleren op de uitnodiging?...
Uitnodigingen Reacties: 5 2-5-2006 12:57:56

Katrien
Burgerlijke plechtigheid
Wij trouwen voor de wet om 14u30 en voor de kerk om 15u. We denken dat het dan ook beter is om enkel de mensen van de suite naar het gemeentehuis te laten komen en de rest rechtstreeks naar de kerk, anders wordt het een hele volksverhuizing.Zetten ju...
Uitnodigingen Reacties: 8 26-4-2006 21:34:50

katrien
Kennisgeving ipv uitnodiging
dag bruiden, er zijn eigenlijk heel wat mensen (oude schoolvriendinnen, buren van mijn ouders) die we willen laten weten dat we gaan trouwen, maar die we niet echt willen uitnodigen voor ons feest. We zouden hen bijvoorbeeld wel aan t gemeentehuis w...
Uitnodigingen Reacties: 8 25-4-2006 11:33:41

peggy
dresscode
Wij zijn aan het twijfelen of we op onze uitnodigingen voor het avondfeest iets zouden schrijven of de dresscode. Ze moeten niet in het lang komen maar stadskledij zouden we toch graag hebben, we weten van enkele dat als zij naar een feest gaan meest...
Uitnodigingen Reacties: 12 25-4-2006 7:45:16

sofie
kadotips
Hallo,Ik wil op een leuke, misschien wel originele manier onderaan de uitnodiging zetten dat ze iets van de lijst kunnen nemen of geld storten op de rekening. Hoe doe ik dit best?Sofie22-07-06
Uitnodigingen Reacties: 4 12-4-2006 21:12:01

Marjolijn
Kosten drukker
Ik heb een vraagje in verband met de drukkosten van uitnodigingen. Wij hebben een offerte laten maken en zouden voor 90 uitnodigingen 300 euro moeten betalen. Weet iemand van jullie of dit een normale prijs is?GroetjesMarjolijn
Uitnodigingen Reacties: 13 11-4-2006 20:04:12

Céline
korte tekstjes vr op uitnodiging
Hello,Wij trouwen op 26 augustus 2006 en onze uitnodigingen zijn met een foto van ons (gemaakt bij fotograaf).Ik had hier graag een (kort) origineel tekstje onder geschreven (niet te flauw aub)Hebben jullie enige ideetjes voor ons?Alvast bedankt h...
Uitnodigingen Reacties: 6 10-4-2006 13:41:55

Katrien
zelf?
Uitnodigingen Reacties: 9 7-4-2006 11:22:10

Jill
uitnodiging dansfeest
Hoi iedereen,Ik moet de tekst voor mijn uitnodiging doorgeven aan onze drukker.Ik weet enkel niet goed hoe ik het moet formuleren voor de gasten die uitgenodigd worden om aan te sluiten bij het dessertbuffet.Iemand tips?
Uitnodigingen Reacties: 5 6-4-2006 21:09:49

Katrien
ouders/grootouders/receptie/avondfeest
Hela,Wie van jullie zet de namen van ouders en grooutouders op de uitnodiging?Ik wil dit wel doen maar dit betekent dat de uitnodiging echt helemaal vol staat (en formaat groter is direct duurder).IS dit nog de gewoonte eigenlijk?Wat doen jullie met ...
Uitnodigingen Reacties: 10 6-4-2006 11:34:18

Katrien
tekst uitnodiging
Hoi trouwertjesWeten jullie mss waar ik een internetsite kan vinden met voorbeelden van hoe je je huwelijk op de trouwkaart kan aankondigen?Bedankt!groetjesKatrien
Uitnodigingen Reacties: 5 5-4-2006 17:23:26

Ingrid
GRRR die drukker !
Beste bruidjes, hier komt effie een uitlaat ...Grr ik word hier gek hé ! gek gek gek gek gek ik kan het niet genoeg zeggen, opschrijven 't is niet te doen, en weet je van wie ??????? van die go*****se stomme kl**** drukker !!! Das nu al de 4de p...
Uitnodigingen Reacties: 6 29-3-2006 7:52:11

kenn
uitnodigingen
Ik heb een vraagje over uitnodigingen (ben in stressbui geraakt). We zijn er nu zo wat aan bezig om ze op te stellen en trouwen 29 juli.Wanneer zijn jullie daaraan begonnen? groetjeskenne
Uitnodigingen Reacties: 6 28-3-2006 11:51:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info