Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Kelly
Drukker uitnodingen
Dag toekomstige bruidjes, Voor de uitnodigingen ben ik op zoek naar adressen of websites van drukkers in de omgeving van Londerzeel. Kunnen jullie mij helpen? BedanktKel10.06.2006
Uitnodigingen Reacties: 2 11-1-2006 14:18:57

Vicky
Uitnodigingen
HeyIk ben hier heel vroeg mee, maar ben hier echt men kop over aan het breken! Ik weet niet hoe ik aan de uitnodigingen moet beginnen! Heb al verschillende ideeën gehad, maar na enkele nachtjes slapen trekken ze precies toch op niks. We gaan ...
Uitnodigingen Reacties: 3 8-1-2006 14:38:26

Phyllis
prijs drukker
Dag dames,een vraagje. Binnen enige tijd moeten wij ons druk beginnen maken om onze uitnodigingen. Nu vroeg ik mij af hoeveel dat mij ongeveer zou kosten. Het zou gaan om ongeveer 100 uitnodigingen met briefomslagen. Van die 100 uitnodingen zijn er w...
Uitnodigingen Reacties: 3 7-1-2006 13:28:41

Lindsay
Tekst uitnodigingen
Even een vraagje over een klein detail...Wij hebben een warm buffet met aansluitend dessert en avondfeest. Op het buffet komen onze familie en vrienden, en vanaf het dessert komen er nog eens de collega's bij.Hoe formuleren jullie dit op de uitnodig...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-1-2006 18:02:07

ingrid
uitnodigingen
hallo iedereen,wij hebben zelf onze uitnodigingen gemaakt.we hebben een tekstje gedrukt op kalkpapier, nu is mijn probleem, dat ik dat kalkpapier moet vastplakken met lijm die je er niet doorziet, heeft iemand daar enige ervaring mee, alvast bedankt ...
Uitnodigingen Reacties: 2 6-1-2006 13:18:24

ellen
wat precies in uitnodigingen?
Momenteel zijn we bezig met de uitnodigingen. Nu, mijn toekomstige is grafisch ontwerper en dat zal zeker geen probleem zijn om iets origineels te maken, maar ik maak me meer druk om de tekst.Mijn ouders zeggen dat zij en ook mijn schoonouders moeten...
Uitnodigingen Reacties: 10 1-1-2006 22:59:33

Ann
Verschil in tekst uitnodigingen
Hello iedereen,Ik had eens een vraagje over de inhoud van mijn uitnodigingen. Mijn feest op 19 mei zal in 2 delen verlopen. Het eerste deel is voor naaste familie en vrienden en houdt eigenlijk de hele dag van gemeentehuis tot het feest in de late uu...
Uitnodigingen Reacties: 4 31-12-2005 13:04:37

Kelly
Originele tekstjes uitnodigingen
Dag medebruidjes (en bruidegommen),Ik zou graag de teksten voor onze uitnodigingen al opstellen, maar heb eigenlijk weinig inspiratie (ben niet zo creatief aangelegd ;-). Weten jullie misschien waar ik wat voorbeelden kan vinden?Groetjes,Kelly22/04/...
Uitnodigingen Reacties: 4 30-12-2005 19:47:59

Joery
Aankondeging via kerstkaartje
Beste trouwerkes , We zouden graag op onze kerstkaartjes aankondigen dat we gaan trouwen 29.04.2006.We hebben niet zoveel inspiratie voor de moment en zoeken een beetje hulp .Kan iemand ons helpen een orgineel textje te schrijven ? Of heeft iemand ee...
Uitnodigingen Reacties: 2 17-12-2005 15:40:16

Valerie
Traditionele uitnodiging
Wij trouwen op 18 maart 2006.We hebben gekozen voor klassieke uitnodigingen, nl een kaart die openvouwt, waarbij links de ouders van mijn vriend het huwelijk aankondigen en rechts de mijne, nu weten we niet goed wat precies op zo'n uitnodiging moet s...
Uitnodigingen Reacties: 1 17-12-2005 14:22:44

Charlotte
originele uitnodigingen
Dag iedereenWij zouden een originele uitnodiging willen sturen. Daarom hadden we gedacht aan een 'bookmarker' met foto's van mijn vriendje en ik erop. Zijn er nog creatievelingen onder jullie die een idee hebben om een originele uitnodiging te verstu...
Uitnodigingen Reacties: 2 7-12-2005 11:39:07

davine
de Heer en Mevrouw met of zonder hoofdletter?
Ik weet dat er nog maar enkele weken een berichtje hier omtrent op stond maar ik zou het zeker willen weten. Op ons uitnodigingen staan onze ouders aangekondigd als de Heer en Mevrouw Yvan De Baets en Anne Gusse. Maar moet heer en mevrouw niet met kl...
Uitnodigingen Reacties: 6 6-12-2005 13:53:00

Kathy
uitnodigingen
omdat we reeds alles hebben zouden we graag van de mensen op ons feest geld krijgen, maar hoe zet je dit op de uitnodigingen??? IK had ergens iets gelezen: "indien jullie ons met iets willen verrassen hopen wij dat het in een envelopje zal passe...
Uitnodigingen Reacties: 6 4-12-2005 23:13:01

tine
Uitnodiging
Hoe wordt de priester correct vermeld? E.H. Naam? of EH Naam? of ZEH Naam?Hoe schrijven jullie de adressen op de omslag? Wat is juist Aan de Heer en Mevrouw? Of zonder hoofdletters?
Uitnodigingen Reacties: 2 28-11-2005 21:29:20

Ann
TEKST VOOR UITNODIGING
Hallo mede-bruidjes, onze uitnodigingen zijn bijna klaar, maar nu zoek in een gepaste tekst om te zeggen dat we geld willen om een plasma TV aan te schaffen.Kan iemand mij helpen?Alvast bedankt.Ann20/5/2006
Uitnodigingen Reacties: 4 25-11-2005 17:07:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info