Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Vanessa
Uitnodigingen
Hallo,ik ben op zoek naar leuke tekstjes om de mensen duidelijk te maken op wat ze juist zijn uitgenodigd (bv receptie , avondfeest of dansfeest). Heeft er iemand leuke voorbeeldjes?
Uitnodigingen Reacties: 4 27-2-2004 10:54:18

Ariane
Tekstjes op de uitnodigingen
Hallo,We zouden willen geld vragen ipv een huwelijkslijst op te stellen... Kennen jullie leuke tekstjes voor op de uitnodigingen om dit aan de genodigden duidelijk te maken?Heel erg bedankt!Groetjes,Tom & Ariane
Uitnodigingen Reacties: 7 15-2-2004 21:23:23

Micheline
feestzaal
hallo,we trouwen op 25/6/2005! Het probleem is dat we niet echt zo een grote familie hebben,en onze kenniskring is ook niet al te groot. In totaal zouden we maar met een 50 personen zijn. Is het dan wel de moeite om een groot feest te doen?en een dis...
Uitnodigingen Reacties: 3 27-1-2004 12:13:07

Letitia
ORIGINELE UITNODIGINGEN
Weet er iemand waar ik voorbeelden van originele uitnodigingskaarten kan vinden? Ik maak ze zelf maar had graag enkele idëen gehad...
Uitnodigingen Reacties: 2 31-12-2003 9:21:27

Elke
uitnodigingen op cd-rom
Hallo, is er iemand die mij misschien kan vertellen waar ik uitnodigingen op cd-rom kan laten maken? Ik heb al een website gevonden van Spark of Honour, maar dat is een Nederlandse firma en ik vraag me af of er zo niemand in Belgie bestaat.Alle ande...
Uitnodigingen Reacties: 6 25-11-2003 16:25:37

Kathy
aan Sigrid ivm zelfgemaakte uitnodigingen
Sigrid,Bedankt voor je reactie. Je kunt me meer uitleg geven op volgend emailadres:kathyvanhevel@hotmail.comDank u!ps: tips zijn nog steeds welkom om zelf uitnodigingen te maken!!
Uitnodigingen Reacties: 4 24-11-2003 9:39:00

Filip
ava winkel omgeving Boom
Wij zouden ons uitnodigingen zelf willen maken en heb hier al gelezen dat je voor het papier in de ava winkel kunt vinden is er zo een winkel omgeving Boom.
Uitnodigingen Reacties: 5 22-11-2003 10:23:22

Wendy
Origineel ontwerp
Beste,Wij trouwen pas op 30 april 2005 maar ik begin nu toch al met de voorbereidingen. Ik ben op zoek naar leuke voorbeelden van zelfgemaakte uitnodigingen. Kunnen jullie mij helpen?Alvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 4 19-11-2003 9:30:34

fabienne
fairpar
wie kan myn helpen om op ons fairpar ,iet mooie op te schryven wy vragen geen geschenk of bloemen maarals ze iet willen geven liefs geld ,maar hoe vult je zoiet aan en liefs origineel ,
Uitnodigingen Reacties: 2 18-11-2003 23:05:33

Marjolein
Voor Miranda
Je reageerde onlangs op een berichtje van mij ivm uitnodigingen. Toen zei je dat je ideeën kon vinden in Engelse boekjes, heb je titels of welke boekjes zijn dat precies? Tijdschriften of zo?
Uitnodigingen Reacties: 1 18-11-2003 11:35:26

Kathy
uitnodigingen
Wij trouwen op 18 september 2004. We zijn van plan om onze uitnodigingen zelf te maken... Zijn er mensen die dit ook doen? Heb je leuke ideëen? Alle tips zijn welkom!!GroetjesKathy
Uitnodigingen Reacties: 6 18-11-2003 11:17:25

Leslie
Frans en Nederlands
We zijn bezig met de uitnodigingne. We maken ze namelijk zelf. Ik heb familie in belgië maar ook in frankrijk dus we moeten twee teksten maken. Nu, ons probleempje is dat we voor de franse uitnodigingen niet vinden wat we nodig hebben; voor de n...
Uitnodigingen Reacties: 1 15-11-2003 20:23:44

Sarie
kostprijs uitnodigingen
Wij twijfelen of we de uitnodigingen zelf gaan maken of toch naar een drukkerij zouden gaan. Weet iemand wat je ongeveer zou betalen bij zo'n drukkerij?
Uitnodigingen Reacties: 4 6-11-2003 10:27:23

Marjolein
Zelf uitnodigingen maken
Hallo,wij zijn al eens bij de drukker geweest en hebben daar wel 1 uitnodiging gevonden die we leuk vonden. Als we het allemaal eens uitrekenen, komt het wel redelijk duur uit.Daarom denken we erover na om ze zelf te maken, het moet er wel profession...
Uitnodigingen Reacties: 4 5-11-2003 22:27:55

Ellen
aan marjolein en an-sofie
kunnen jullie eventueel navragen bij welke drukkerij ze dat hebben laten doen en hoe ze dat precies gedaan hebben. Of kunnen jullie zelf nog even kijken hoe het kaartje er precies uitzag of wat er juist opstond. Gelijk de wegbeschrijving naar de zaal...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-10-2003 22:08:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info