Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Ilse
uitnodigingen
ik zou graag mijn uitnodigingen zelf maken maar weet niet goed hoe eraan te beginnen. Ik heb mijn vriend leren kennen via de chat en daarna via een demonstratie van tupperware opnieuw ontmoet. Wie heeft er ideetjes hoe ik dit origineel in men uitnodi...
Uitnodigingen Reacties: 3 28-9-2005 11:37:58

Ann
originele uitnodigingen
Hoi,Weet er iemand een site waar ik terecht kan om zelf uitnodigingen te maken die uitblinken van de originaliteit? Bedankt alvast.
Uitnodigingen Reacties: 5 13-9-2005 16:54:38

Anja
verlovingsreportage voor uitnodigingen
Hey iedereen!!Wie van jullie heeft er een verlovingsreportage laten maken bij een fotograaf. Wij vinden dat heel origineel om onze uitnodigingen mee te verzorgen en mooie foto's als bedanking voor de ouders op onze trouwdag zelf. Weet de iemand de ...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-9-2005 18:22:29

Wendy
drukwerk
Hallo iedereen. Wij huwen volgend jaar in juni en ik vroeg mij af wat het budget is dat je moet voorzien voor drukwerk (dus voornamelijke uitnodigingen en misboekjes). Hoeveel kost dat ongeveer? Iemand aanraders voor een drukker regio Gent? Sugge...
Uitnodigingen Reacties: 5 30-8-2005 10:53:02

Gert
kalligrafie
Hallo iedereen,Onze uitnodigingen zijn bijna helemaal klaar (zelf ontworpen), dus ik wilde stilaan al aan het schrijven van de briefomslagen beginnen. We wilden van die omslagen in een soort semi-doorschijnend kalkpapier. Nu vind ik het echt geen zic...
Uitnodigingen Reacties: 6 3-8-2005 12:07:07

Barbara
voorbeelden van trouwuitnodigingen
Helaba,ik heb al ne keer het internet afgespeurd naar voorbeelden van trouwuitnodigingen maar vindt ni echt iets.Weten jullie soms wel sites?Mercikes he iedereen x
Uitnodigingen Reacties: 9 21-7-2005 10:52:11

Katleen
teleurstelling
Ben beetje gefrustreerd, vriendin heeft prachtige uitnodigingen ontworpen, en de drukker heeft het verknald. Van een vrolijk kleurenpalet is het nu een blauwgrijze rouwkleur geworden, paniek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitnodigingen Reacties: 6 27-6-2005 21:28:12

Vanessa
Tekstjes uitnodigingen
Hoi iedereenWe zijn volop begonnen aan de uitnodigingen, alleen zijn we nog wat op zoek naar gepaste tekstjes.kan iemand me verder helpen aub?Alvast bedanktGroetjesVanessa
Uitnodigingen Reacties: 10 23-6-2005 12:34:16

Vanessa
Wanneer uitnodigingen opsturen??
Hoi,Wij trouwen op 9 september 2005. Nu vroeg ik me af wanneer we best de uitnodigingen versturen? We moeten natuurlijk wat rekening houden met de vakantieperiode.Zou eind juli te laat zijn?GroetjesVanessa
Uitnodigingen Reacties: 7 2-6-2005 16:41:11

Gaëlle
tekst uitnodiging avondfeest/receptie
Dag trouwers!Wij zijn nog op zoek naar een leuk maar kort tekstje om aan de mensen te zeggen dat ze op het avondfeest of op de receptie gevraagd zijn. We willen er graag op een leuke manier bijvragen dat bevestigen, want ik lees dat zoiets vaak laat ...
Uitnodigingen Reacties: 5 1-6-2005 9:37:48

leen
aantal gasten
Hallo tortelduifjes!Binnen 10 dagen trouw ik met Bjorn, heel spannend! Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel gasten vragen jullie enerszijds op de receptie en anderszijds op het avondfeest? Ben benieuwd!Vele groetjes!Bjorn en Leenxxx
Uitnodigingen Reacties: 25 25-5-2005 23:10:00

Barbara
Etiquette uitnodigingen
Hi Wij trouwen op 20 augustus 2005, dus nog een drie - tal maandjes te gaan. Heel veel dingen zijn al geregeld, waar ik natuurlijk super blij om ben. Nu had ik een vraagje, wie weet wanneer de uitnodigingen bij de genodigden moeten zijn (hoeveel w...
Uitnodigingen Reacties: 3 24-5-2005 14:57:02

Christophe en Joyce
Uitnodigingen
Hello friends!Hebben jullie nog een supertoffe tekst voor de gasten uit te nodigen! Wij zijn laatste hand aan het leggen aan onze uitnodigingen maar dan moeten we zeker zijn van de tekst ...Heb al zoveel internetsites bezocht maar wilde jullie mening...
Uitnodigingen Reacties: 3 2-5-2005 11:43:13

An-Sofie
tekst uitnodiging
Help...Wij maken onze uitnodiging zelf en ons ideetje is al een tijdje uitgewerkt... Maar nu zijn we nog op zoek naar originele tekst voor binnenkant kaartje en vinden geen inspiratie. Kan iemand ons helpen?Groetjes,An-Sofie (01/07/05)
Uitnodigingen Reacties: 2 25-4-2005 6:48:55

Kitty
tekst
We zouden graag op onze uitnodigingen zetten dat we alleen maar geld willen als cadeau omdat we al een paar jaar samenwonen en dus niks dringend nodig hebben. Maar hoe kan je dit wat subtiel schrijven? Kent er iemand een originele manier of een versj...
Uitnodigingen Reacties: 10 19-4-2005 10:15:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info