Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


pegie
Drukwerk
Na tientallen boeken te bekijken, vind ik niets.....dan via internet de kaart waar ik op slag verliefd op ben gewordennatuurlijk de drukkers die ik ken, hebben ze nietdus alstublief (lees kleine smeekbede :-))wie kan me helpen, ik ben van de provinci...
Uitnodigingen Reacties: 3 24-11-2005 22:40:02

Cindy
Uitnodiging - Krantje
hoi,Onze uitnodiging is een krantje geworden ( in kleur ), zeer tof en eens iets anders. Nu weet ik niet goed welke omslagen te gebruiken. Neem ik er mooie gekleurde van een iets dikkere kwaliteit, om toch aan te tonen dat er iets speciaals in die om...
Uitnodigingen Reacties: 21 21-11-2005 11:03:38

Joke
tekst uitnodigingen
Hallo iedereen!binnenkort gaan wij kijken naar uitnodigingen bij de drukker. Ik ben eigenlijk op zoek naar een tekstje op de uitnodigingen die de genodigden aangeeft dat het belangrijkste is dat ze er zijn die dag maar als ze iets willen geven dan li...
Uitnodigingen Reacties: 4 20-11-2005 18:01:31

Lien
embossing ?
Hallo iedereenop een andere trouwsite kwam ik de term 'embossing' tegen bij het ontwerpen van een uitnodiging.Kan iemand mij uitleggen hoe dit in zijn werk gaat ?groetjesLien
Uitnodigingen Reacties: 6 10-11-2005 14:18:47

Sylvie
Binnekant uitnodiging
Beste allemaal,Ik maak mijn uitnodigingen zelf en heb enkele ontwerpjes gemaakt voor de binnenkant. Nu is mijn vraag in welk programma moet ik dat maken. Ik vrees dat dat in word niet zal lukken aangezien mijn uitnodigingen 16 op 16 cm meter zijn.I...
Uitnodigingen Reacties: 6 8-11-2005 21:04:51

Ann
uitnodiging zelf maken
Hallo, heeft iemand zelf de uitnodigingen voor zijn/haar trouw gemaakt, zo ja, kunnen jullie mij tips geven voor interessante (hobby-)boeken, websites en materiaal? Ik vind het wat te duur om alles te laten drukken voor een kaartje dat men nadien toc...
Uitnodigingen Reacties: 6 8-11-2005 16:33:22

Ilse
huwelijksaankondiging
HalloWij trouwen op 21 januari 2006 om 11u30 voor de kerk. In augustus voor de kerk en het feest zal ook in augustus doorgaan.Ik zou de familie en onze vrienden wel op de hoogte willen stellen dat we in januari voor de wet trouwen via een aankondigin...
Uitnodigingen Reacties: 1 3-11-2005 21:34:16

Sylvie
Tekst uitnodigingen
Beste allemaal,Nog 241 dagen te gaan en dan stappen mijn snoopy en ik in het huwelijksbootje! Ik ga mijn uitnodingen zelf maken (heb intussen het perfecte kaartje gevonden) maar ik ben nog op zoek naar een manier om de binnenkant op te vullen. Ik w...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-11-2005 22:31:48

liesbeth
Drukkerij Leën
Hallo bruidjes,heeft iemand van jullie al ervaring gehad met drukkerij Leën in Hasselt? Wij zouden eventueel daar willen gaan voor onze uitnodigingen en dergelijke?Alvast bedankt!Lies (01/04/06)
Uitnodigingen Reacties: 2 27-10-2005 20:35:44

Isabelle
Huwelijksuitnodiging aangekondigd door je eigen kindje
Hallo allemaal,Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring had met het volgende: mijn vriend en ikzelf zouden ons huwelijk willen laten aankondigen door ons dochtertje. Ik vraag me af of iemand van jullie dit al ooit gedaan had en zo ja, welke tekst...
Uitnodigingen Reacties: 6 18-10-2005 15:11:59

Vicky
Tio: save the date
Hey, eventjes een ideetje dat ik wil delen. In Amerika geeft men op voorhand Save The Date kaartjes, dat is nog geen uitnodiging, maar gewoon een kaartje met de datum zodat mensen er al rekening mee kunnen houden. Wij gaan zo'n kaartje maken waarop...
Uitnodigingen Reacties: 3 15-10-2005 10:46:56

mirella
GASTENLIJST
Al onze uitnodigingen zijn 3 dagen geleden verstuurd. Ik maak me ondertussen zorgen omdat er nog maar 2 personen antwoord gegeven hebben. Is dat normaal ?Ik heb nu al nachtmerries dat er een volk op het feest aanwezig zal zijn ?Enig idee hoeveel pers...
Uitnodigingen Reacties: 8 14-10-2005 17:01:52

Anja
indien belet of graag antwoord voor!
hey iedereenIk wil eens informeren wat jullie gaan zetten op de uitnodigingskaart! Moeten jullie gasten alleen verwittigen als ze niet komen of moeten ze sowieso bevestigen! Ik heb al gehoord dat als je vraagt om te bevestigen je dikwijls geen antw...
Uitnodigingen Reacties: 7 13-10-2005 17:58:37

Barbara
Enveloppen voor de uitnodiging
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar enveloppen in formaat 200x160 in ongeveer dezelfde kleur als onze uitnodigingen (Conqueror-Verge-Ivoorwit) die aan de binnenkant gevoerd zijn, dwz, een andere kleur hebben dan aan de buitenkant. Naar het schijnt zij...
Uitnodigingen Reacties: 6 7-10-2005 17:04:38

Anja
leuke tekst voor uitnodigingskaart
Hey trouwertjesWij vinden heel veel toffe teksten voor op de trouwkaart maar wie van jullie kan ons helpen aan een originele tekst voor op de uitnodigingskaart voor het feest?
Uitnodigingen Reacties: 1 29-9-2005 21:09:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info