Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Ilse
aankondiging/uitnodiging
hallowij denken eraan om de aankondiging van ons huwelijk en de uitnodiging voor ons avondfeest op één kaartje te zetten omdat we anders 2x zetkosten moeten betalen.Wordt dit nog gedaan of moet de aankondiging en de uitnodiging op een apart...
Uitnodigingen Reacties: 9 21-2-2006 8:55:23

Veerle
reacties op datum van 21/11/05
Dag bruidjes, aangezien dat er niemand reageert op m'n vorig berichtje, doe ik nu maar een verwijzing naar waar ik het heb gelezen! nl: uitnodiging-krantje, van cindy op datum van 21/11/2005. Er hebben toen verschillende bruidjes hun emailadres doorg...
Uitnodigingen Reacties: 4 19-2-2006 22:25:27

Veerle
krantje als uitnodiging
hallo bruidjes,Wij zijn stilaan begonnen met onze uitnodigingen, en een paar maand geleden heb ik hier gelezen over een krantje als uitnodiging. Dit lijkt me zeer tof, en heb al een mooi idee in m'n hoofd maar ik kan het niet allemaal samenzetten. Ka...
Uitnodigingen Reacties: 1 18-2-2006 17:34:47

Van Daele
iemand ervaring met meander
Hallo medebruidjes,Wij zouden graag een originele uitnodiging hebben en ik ben deze week langs geweest bij meander. Heeft iemand ervaring met hen?GroetjesAn
Uitnodigingen Reacties: 1 17-2-2006 16:39:29

Debra
Drukker D&D creations Aalter
Hoi medebruidjes,Graag had ik geweten of er mensen zijn die ervaring hebben met D&D creations uit de Stationstraat in Aalter. Er zit een heel grote kans in dat zij onze uitnodigingen zullen verzorgen! Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen...
Uitnodigingen Reacties: 2 15-2-2006 20:49:54

Van Daele
uitnodigingen
Hallo iedereen,Ik ben An uit zedelgem en wij trouwen op 16 decemberGraag hadden we een originele uitnodiging gehad.Heeft iemand van jullie hier tips over, of adressen.GroetjesAn
Uitnodigingen Reacties: 5 15-2-2006 10:40:25

Eva
iemand goede ideeën voor originele tekst op uitnodiging?
Hallo,Ik ben volop aan het zoeken voor een mooie tekst of formulering op onze uitnodiging. Ik heb totaal geen inspiratie en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. We gaan een vrij modern kaartje laten maken en wil dus ook geen cliché tekst. ...
Uitnodigingen Reacties: 6 14-2-2006 14:10:18

robben
keuze uitnodigingen
Ik heb al erg veel boeken met uitnodigingen bekeken van de drukker (mercard, intercard en buromac) en toch vinden wij onze goesting maar niet! Om zelf iets te creëren, zien we niet zo zitten. Hebben jullie gemakkelijk jullie keuze gevonden? Isab...
Uitnodigingen Reacties: 11 9-2-2006 8:30:10

kris
drukkers
Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met volgende drukkers : drukkerij janssens te assebroek, drukkerij jacobs te sint-andries en drukkerij gemaprint te oostkamp.Laat je ons iets weten, merciKris25/08/06
Uitnodigingen Reacties: 2 2-2-2006 15:56:16

snoepie
enveloppes uitnodigingen
Hallo iedereen. Wij hebben onze uitnodigingen besteld en de enveloppes meegekregen om de adressen al te schrijven. Nu vragen wij ons écht af hoe het moet geformuleerd worden... 1)Aan de heer en mevrouw (voornaam of niet?) achternaam heer +achter...
Uitnodigingen Reacties: 3 29-1-2006 16:24:23

Ingrid
Foto's op uitnodiging
Hoi bruidjes! Wij hadden in gedacht om voor onze uitnodingen 4 foto's te gebruiken (van de 4seizoenen) maar nu, na de proefdruk blijkt dat in het zwart wit je niet echt ziet dat het de 4 seizoenen zijn. Iemand een idee hoe we dat wel tot uiting zoude...
Uitnodigingen Reacties: 2 23-1-2006 18:44:30

Nele
Goede drukker in de buurt van Aalst - Erpe-Mere?
Ik ben op zoek naar een goede drukker in de buurt van Aalst - Erpe-Mere voor het drukken van de uitnodigingen. Ik heb nog geen idee hoe de uitnodigingen er moeten uitzien, vandaar dat ik wel graag een drukker zou kiezen met redelijk veel keuze en een...
Uitnodigingen Reacties: 3 20-1-2006 8:56:17

Vicky
Ik had graag even jullie mening
Dag beste bruidenIk heb weer een nieuw idee voor onze uitnodigingen maar had graag eens jullie mening.Ons thema is Hollywood, dus ik dacht om foto's te laten nemen waarop wij verkleed zijn als filmsterren uit de jaren '40 (zwart-wit). Dat komt dus o...
Uitnodigingen Reacties: 10 18-1-2006 16:55:36

Lindsay
Uitnodigingen
Hallo allemaal,hoe lang op voorhand gaan jullie bij de drukker langs voor de uitnodigingen? Heb geen idee hoe lang het duurt om ze te drukken. Wordt er bij jullie trouwens een drukproef gemaakt?Groetjes,Lindsay06/05/2006
Uitnodigingen Reacties: 5 17-1-2006 18:58:23

Kathy
versturen uitnodigingen
mijn uitnodigingen voor ons huwelijks feest alsook dem enu's ga ik zelf maken. Kan iemand mij zeggen hoeveel tijd voor de trouw ik moet beginnen met deze uit te delen of te versturen?Kathy
Uitnodigingen Reacties: 10 16-1-2006 1:43:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info