Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Ellen
puzzeluitnodigingen
Hallo iedereen,Wij zouden onze uitnodigingen willen versturen in de vorm van een puzzel. We willen ook liefst zo veel mogelijk zelf doen. Heeft er iemand hier ervaring mee?
Uitnodigingen Reacties: 5 29-10-2003 18:01:59

Ellen
fotolocatie, dj, uitnodigingen
hallo, we trouwen op 28.08.2004 en zijn nog op zoek naar een fotolocatie, een dj in de buurt van Hasselt en een richtprijs om uitnodigingen te laten drukken. Alvast bedankt.
Uitnodigingen Reacties: 7 27-10-2003 21:04:05

Kathleen
tekstjes uitnodigingen
heeft er iemand leuke tekstjes (liefst niet te serieus) om op huwelijksaankondigingen te zetten ?wij zijn nu ook zelf onze uitnodigingen aan het maken gezien het zo duur is om ze te laten drukken.
Uitnodigingen Reacties: 3 21-10-2003 15:33:06

an
Berichtje voor Liesbeth: Hexagoon?
Waar vind ik Hexagoon in Leuven?
Uitnodigingen Reacties: 2 20-10-2003 19:32:02

Marjolein
uitnodigingen/drukker
Hallo,van mensen uit mijn vriendenkring die al getrouwd zijn, hoorde ik vaak dat toen ze bij de drukker gingen, een aantal boeken met voorbeelden meekregen naar huis.Kent iemand een drukker in Gent of omstreken die dit ook toelaat?Wij willen liever o...
Uitnodigingen Reacties: 1 6-10-2003 15:20:19

Ellen
de laatste 10 dagen...
Hallo allemaal, Mijn toekomstige schoonouders vertrekken een 10-tal dagen voor onze grote dag naar de champagnestreek en nu vroegen ze aan ons om enkele dagen mee te gaan. Mijn vriend zag dat meteen allemaal goed zitten, maar ik ben een beetje onzek...
Uitnodigingen Reacties: 2 15-7-2003 14:17:15

joost
originele uitnodigingen?
Hallo allemaal, Ik had graag deze week onze uitnodigingen verstuurd maar op het laatste momentje begin ik natuurlijk te twijfelen. Over de tekst en de achtergrond ben ik heel tevreden maar ik zoek iets origineels voor de kaart zelf. Ik heb ooit eens ...
Uitnodigingen Reacties: 0 16-6-2003 18:02:03

ania
uitnodigingen
Dag allemaal, is er iemand die me kan helpen met originele uitnodigingsteksten? We hebben zelf onze kaartjes ontworpen en ik zoek nu een toffe tekst met daarin de gegevens waar alles zich zal afspelen en hoe laat. Al weken ben ik hierover aan het bro...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-6-2003 12:21:23

Lenny
Zelfgemaakte uitnodigingen
Ik zou graag onze uitnodigingen zelf maken. Heeft iemand originele ideeën?Lenny
Uitnodigingen Reacties: 4 22-5-2003 18:20:15

heidi
uitnodigingen
Hallo, wij trouwen op 1 augustus. Onze uitnodigingen zijn zo goed als af. We hebben ze zelf ontworpen met vooraan een adruk van onze foto en binnenin de tekst. Ons papier is zandkleur-beige zowat gemarmerd. Nu vind ik dat er nog iets ontbreekt. Zo lj...
Uitnodigingen Reacties: 1 15-4-2003 14:21:31

An
Als bruid en bruidegom een andere taal spreken...
Mijn toekomstige is italiaan en wij zouden trouwen in Belgie. Wat gebeurt er met de tekst op de uitnodigingen, misboekje enz ? Wat doe je met familie en vrienden die slaapgelegenheid zoeken ? Bij voorbaat dank !
Uitnodigingen Reacties: 3 14-4-2003 12:41:13


enveloppen - adres
Zijn er bepaalde regels van de etiquette ivm het schrijven van de namen op de enveloppen? De heer en mevrouw P. Peeters- Janssens bijv.Of hoe dan wel?
Uitnodigingen Reacties: 1 14-4-2003 9:55:17


dresscode
Moet er een dresscode op de uitnodigingskaartjes voor het avondfeest? Of is dat tegen de etiquette?
Uitnodigingen Reacties: 1 14-4-2003 9:44:13

Linda
Tekst voor op uitnodigingen
Is er iemand die een originele manier kent om een tekst op een uitnodiging te zetten? Meestal zijn het van die super plechtige teksten en dat vinden we een beetje oudbollig. Alle voorstellen zijn welkom.Linda
Uitnodigingen Reacties: 4 6-3-2003 14:38:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info