Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


lies
drukwerk uitnodiging
Hey iedereen ik had een vraagje ivm drukwerk van uitnodigingen. Wij gaan het zelf ontwerpen en vraag mij af hoe dat het daarna verloopt. Moet je dan je bestand doorsturen en drukken ze dat dan af of moet men het eerst zelf afdrukken? Maar dan vrees...
Uitnodigingen Reacties: 3 26-3-2006 16:12:30

Debra
Uitnodiging in proefdruk!
Hoi,Er is namelijk ook nog iets leuks aan de gang. Onze uitnodigingen zijn in de maak en de eerste week van april zullen wij de proefdruk te zien krijgen. Ben echt benieuwd. Aangezien wij met foto's werken is de lay-out voor ons ook een verrassing.Wo...
Uitnodigingen Reacties: 2 22-3-2006 10:25:03

Vicky
Tekst uitnodigingen
Hallo allemaalIk ben de tekst voor onze uitnodiging aan het opstellen, maar had dit iets makkelijker verwacht.Mijn ouders willen er zéker opstaan, maar traditioneel (ouders bruid links, ouders bruidegom rechts) kunnen we niet doen vermits mijn v...
Uitnodigingen Reacties: 10 21-3-2006 10:25:56

Danny
Een zeer appart afscheidsgeschenkje
Een origineel geschenkje bij het verlaten van de feestzaal. Ga eens kijken bij www.ideekaarsen.beEen kaarsje met daarop een foto van beiden en huwelijksdatum.Of een groot windlicht als aandenken voor ouders, ...
Uitnodigingen Reacties: 0 17-3-2006 21:31:21

Sofie
Mooie tekst gezocht
Hallo iedereen,Wij zijn bezig met de uitnodigingen op te stellen. We hebben de vorm enzo al gekozen, maar ik weet niet goed wat er juist op te zetten en hoe. We willen onze ouders er op zetten, maar niet op de traditionele manier...Iemand ideeën...
Uitnodigingen Reacties: 0 17-3-2006 12:42:54

Lien
Uitnodigingen schrijven volgens etiquette ...
Hallo mede-bruidjesIk moet deze beginnen met mijn enveloppes te schrijven en ik vroeg me af wat de etiquette is mbt de aanspreking.Zeg je voor een koppel dat getrouwd is : Dhr en mevr. callens-vanwalleghem of dhr en mevr. G. callens-vanwalleghemof ze...
Uitnodigingen Reacties: 4 15-3-2006 12:34:07

Tiziana
Raad : Tekst uitnodigingen
Hallo Allemaal,Ik heb jullie raad nodig want ik weet het niet meer. Ik ben de tekst voor de uitnodiging aan maken en ik zou graag willen dat alleen familie na de kerkelijke plechtigheid naar de feestzaal gaat voor een receptie en een klein hapje. Ver...
Uitnodigingen Reacties: 2 15-3-2006 10:16:51

Wendy
enveloppes A 5
Hallo,Wij hebben zelf onze uitnodigingen gemaakt en zijn op zoek naar grijze A 5 (= 1/2 A 4) enveloppes ... In AVA hebben ze deze niet in die kleur ... heeft er iemand nog andere adresjes???Mercikes
Uitnodigingen Reacties: 5 13-3-2006 13:19:33

K
ava uitnodigingen
Hallo,heeft er iemand van jullie ervaring met uitnodigingen van de AVA? Hoe gaat dat precies in zijn werk? Kunnen we op voorhand een proefexemplaar bestellen en dan nog annuleren als het tegen valt?
Uitnodigingen Reacties: 3 9-3-2006 19:49:31

Evie
tekstje
Hallo,ik ben op zoek naar een origineel tekstje ofzo voor op de uitnodiging. we hebben een zoontje van 2,5jr en ik zou die graag in een tekstje erbij betrekken.alvast bedankt allemaal15/09/06
Uitnodigingen Reacties: 2 8-3-2006 21:30:49


D&D creations (vraagje aan Debra en alle anderen...)
Debra,heb hier ergens gelezen dat jullie waarschijnlijk de uitnodigingen zullen laten verzorgen door D&D Creations uit Aalter. Zou ik je mogen vragen hoe duur dit ongeveer is? Kost dit namelijk veel meer dan de standaardkaarten van Buromac, Inter...
Uitnodigingen Reacties: 1 4-3-2006 18:43:00

Ilse
proefdruk uitnodigingen
ik had een proefdruk gevraagd van een uitnodiging die we willen.Is het normaal dat ze dat op gewoon A4 papier drukken en in zwarte inkt. (voor de uitnodiging hebben we rode inkt gekozen omdat de voorkaft ook rood is, allé donkerrood.
Uitnodigingen Reacties: 4 28-2-2006 18:28:07

gianna
hoe vermelden op uitnodiging dat je geen bloemen wil?
Hallo,Ik heb een vraagje, ik ben druk bezig met mijn uitnodigingen maar nu wil ik weten hoe jullie op een toffe manier zeggen dat jullie geen bloemen wensen te krijgen omdat je toch op reis vertrekt; ons feest is 04/05/06 en wij vertrekken op huwelij...
Uitnodigingen Reacties: 5 23-2-2006 10:36:15

Jurgen
Ideetjes voor uitnodigingen
Hallo iedereen,Ik ben waarschijnlijk de zoveelste in rij die dit vraagt, maar zijn er goede zielen die mij het ontwerp van hun uitnodiging kunnen doorsturen. Ik zou die graag zelf ontwerpen, maar ik heb totaal geen inspiratie. De uitnodiging in de vo...
Uitnodigingen Reacties: 3 22-2-2006 13:31:31

cindy
kadotip
Wij wonen al 5 jaar samen dus zijn van alles reeds goed voorzien. Wij hadden dan ook het liefst geld gevraagd als geschenk. Hoe velen hun tekst omtrent de "eveloppe hint" opstellen vind ik veelal wat grof en van rijmpjes hou ik niet zo. He...
Uitnodigingen Reacties: 8 21-2-2006 23:12:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info