Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Danny
Huwelijkskaarsjes als geschenk etc..
Een origineel geschenkje bij het verlaten van de feestzaal. Ga eens kijken bij www.ideekaarsen.beEen kaarsje (1,95€) met daarop een foto van beiden en huwelijksdatum.Of een groot windlicht als aandenken voor ouders, ... Alles is handgemaakt en ...
Uitnodigingen Reacties: 1 30-9-2006 10:44:37

A
Uitnodiging met foto
Hallo,hoewel nog tijd zat zou ik graag al wat ideetjes opdoen. Wij willen graag een uitnodiging met foto maar ik kan maar weinig voorbeelden hiervan vinden. Iemand die voorbeelduitnodigingen online weet staan want met google kom ik precies niet ver!g...
Uitnodigingen Reacties: 13 28-9-2006 10:50:06

Marije
cadeaulijst
HoiIk wil heel graag als cadeautip geen envelopje op de uitnodiging zetten maar een cadeaulijst. Alleen mn vriend is bang dat we dan alles dubbel krijgen. Heeft iemand een goed idee hoe je dat kan verhelpen?Groetjes marije
Uitnodigingen Reacties: 4 25-9-2006 10:33:27

Debra
Aan Patrica i.v.m D&D creations aalter!
Hoi Patricia,wij zijn nu ondertussen 33 dagen getrouwd en hebben onze uitnodigingen laten drukken door D&D creations. Ze waren alles wat we ervan hadden verwacht en hebben er heel veel goeie commentaren over gekregen. Als wij ooit een kindje verw...
Uitnodigingen Reacties: 0 13-9-2006 22:02:46

patricia
D & D creations aalter
heeft iemand ervaring met deze drukkerij?zijn de ontwerpen mooi?en hoeveel is de prijs ongveer?voorbeelden mag je altijd ook tonengroetjes patricia
Uitnodigingen Reacties: 3 12-9-2006 22:25:48

patricia
dessertbuffet
wij trouwen op 10 maart 2007sommige mensen nodigen we enkel uit voor receptie,familie en goede kennisen voor avondfeest en dan nog colega's enzo voor dessertbuffet.doen jullie dat ook?of hoe staan jullie hier tegenover?alvast bedankt.patricia
Uitnodigingen Reacties: 8 12-9-2006 19:49:13

marleen
alternatief intieme kring
Weet er iemand hoe je op een minder 'saaie' manier op je uitnodiging kan formuleren dat je in 'intieme kring' trouwt? Het is wel niet echt intiem: 70 genodigden, maar we willen toch vooraf duidelijk maken dat het geen 'groot' (bv. 150 genodigden) &am...
Uitnodigingen Reacties: 1 12-9-2006 19:41:43

patricia
uitnodigingen via internet
hey,zouden kijken om onze kaartjes te bestllen via internet iemand ervaring mee?of ken je leuke sites?laat uw berichtjes hier achter.iedeetjes zijn ook welkom.
Uitnodigingen Reacties: 1 12-9-2006 19:14:37

carmen
Wanneer uitnodigingen versturen?
Bruidjes,Een vraagje: hoeveel maanden op voorhand stuur je de uitnodiging naar de genodigden? Kwestie dat iedereen genoeg op tijd op de hoogte is?Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 8 30-8-2006 16:05:19

pascale
WAT MOET IK DOEN?
HEY?het is een heel verhaal.laat ik beginnen van in het begin.ik zelf ben geboren in Antwerpen en woon al 23 jaar in West vlaanderen.Mijn ouders wonen al heel hun leven in Antwerpen.ik had een zus die jammer genoeg overleden is over 15 jaar aan een z...
Uitnodigingen Reacties: 6 28-8-2006 11:48:06

K
Meander uit Lede
Hallo,wij zijn toevallig op de website van Meander terechtgekomen: www.meander.be.De ontwerpen van hun huwelijksuitnodigingen zien er origineel en stijlvol uit. Wou graag even informeren of iemand hier meer informatie over had?Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 4 25-8-2006 19:01:33

Katleen
D&D Creations - Aalter
Heeft iemand ervaring met D&D Creations in Aalter voor het opmaken van trouwkaarten ? Alle reacties zijn welkom !
Uitnodigingen Reacties: 1 24-8-2006 9:27:29

Veroniek
zelf UITNODIGINGEN maken / aan Sarah die trouwt op 15-09-07
Dag SarahIk heb hier op het forum gezien dat jij ook een drieluik gaat maken voor jullie uitnodigingen.Welk formaat zal dat bij jullie zijn? Wij zijn ook bezig met een ontwerp van een drieluik (de zijden gaan wel even breed zijn), op papier hebben we...
Uitnodigingen Reacties: 1 22-8-2006 10:52:57

Nele
Dresscode
Hey iedereen,Ik wou eventjes horen bij jullie welke dresscode jullie noteren op jullie uitnodiging. De gewoonlijke tradionele dresscodes zoals black tie en white tie ken ik. Iemand die origineel uit de hoek komt?Bedankt voor de tips!Groetjes, Nele.
Uitnodigingen Reacties: 13 20-8-2006 14:01:02

Katleen
Prijs per uitnodiging ?
Hallo, wij hebben niet echt een idee van aanvaardbare prijzen per uitnodiging. Wat betalen jullie zoal ? Heeft er iemand ervaring met ddcreations in Aalter ?Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 3 18-8-2006 23:17:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info