Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


peggy
uitnodigingen buromac
hallo,ik heb al op vele sites gekeken voor uitnodigingkaartjes,mijn voorkeur gaat naar de collectie van buromac.Weten jullie of deze beschikbaar zijn bij alle drukkers of moet ik ernaar op zoek?Ik ben van de regio antwerpen (ekeren)groetjes
Uitnodigingen Reacties: 4 14-1-2007 18:53:23

veerle
tekst
hallo, we zijn bezig met de uitnodigingen maar weten niet goed hoe we die willen opstellen. We zouden er inwillen dat onze ouders en grootouders uitnodigen tot het feest. +uitnodigen naar de kerk+ uitnodiging avondfeest. er is geen receptie.(allé...
Uitnodigingen Reacties: 2 12-1-2007 19:12:31

Elke
Meander
Hallo,Ik heb op het forum al verschillende dingen gelezen over De Meander in Lede(ivm uitnodigingen). Zijn er mensen die daar hun uitnodigingen besteld hebben en aan welke prijs mogen we ons verwachten (ongeveer)?Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 2 11-1-2007 12:40:02

Nathalie
Uitnodiging terwijl ouders gescheiden zijn
Wij trouwen op 14 april 2007. We zitten met een probleem in verband met de uitnodigingen. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb eigenlijk weinig contacten met mijn vader. Hij zal wel aanwezig zijn op het trouwfeest. Nu vinden mijn schoonouders het he...
Uitnodigingen Reacties: 1 9-1-2007 21:35:02

Natalie
Tekstje Huwelijksuitnodiging
Aangezien wij reeds 2 jaar samenwonen, hebben wij alles al en gaan we geen huwelijkslijst opstellen. Maar hadden we graag geld gekregen om een eigen huis te kunnen kopen op termijn. Hoe formuleer je dit op een ludieke manier zonder hebberig over te k...
Uitnodigingen Reacties: 9 8-1-2007 10:38:36

Nele
Drukkerij Oost-Vlaanderen
Hallo iedereen,Ik ben op zoek gegaan naar een aantal drukkerijen die ook grafische ontwerpers ter beschikking stellen. Via internet heb ik volgende drukkerijen gevonden:D&D CreationsAlfabetDrubbelMeanderFamilyprintUniversE40 ProjectsIemand ervari...
Uitnodigingen Reacties: 6 7-1-2007 14:24:53

ilse
drukker regio Antwerpen
Hallo,kan er iemand raad geven ivm een goede drukker in omgeving Antwerpen die dan liefst ook nog wel betaalbaar is?Wanneer moet je hiervoor eigenlijk gaan informeren? Wij trouwen 25/08/07. Zijn momenteel nog volop bezig met onze huwelijksreis te pla...
Uitnodigingen Reacties: 1 7-1-2007 13:25:06

A
Huwelijksaankondigingen zonder uitnodiging?
HalloWij trouwen deze zomer, maar we doen geen receptie of groot feest. We wonen al jaren samen, hebben al kindjes en we willen zelf ook van 'onze' dag kunnen genieten - daarom houden we het liever klein. Enkel een etentje met naaste familie en enke...
Uitnodigingen Reacties: 5 6-1-2007 20:07:46

suzanne
uitnoging voor alleen de receptie
Wij hebben al trouwkaarten laten ontwerpen waarop onze trouw aangekondigd wordt en van hoe laat tot hoe laat het feest is enz. Nu willen we ook mensen alleen voor de receptie uitnodigen en niet voor het feest. Hoe pak je zoiets aan? Moeten we de teks...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-1-2007 18:34:19

klara
aan Caroline ivm D & D creations
Goeiemorgen,misschien een vreemde vraag maar ik graag eens een voorbeeld zien. (indien mogelijk uiteraard) Mijn mailadres is klarahelsen@yahoo.com.Alvast bedankt!Groetjes KLara
Uitnodigingen Reacties: 0 4-1-2007 8:49:08

joelle
correcte formulering uitnodiging???
Kan er mij iemand advies geven voor de formulering van de uitnodiging? mijn ouders zijn gescheiden maar de ouders van mijn toekomstige willen wel de standaardformulering van:"dhr en mevr..., ouders van ... nodigen jullie uit..." Ik vind dit...
Uitnodigingen Reacties: 1 2-1-2007 19:41:56

klara
D & D creations
Goeiemiddag iedereen,Kent er iemand van jullie de prijzen van hun uitnodigingen?Groetjes en nog veeel plan-plezier in 2007Klara
Uitnodigingen Reacties: 2 2-1-2007 16:07:51

els
teksten uitnodiging
Waar vinden we originele teksten voor op onze uitnodigingen? Trouwen 7/7/7.Dank u!
Uitnodigingen Reacties: 0 28-12-2006 13:40:42

Ruth
op zoek naar voorbeeldjes uitnodiging/vlotte formulering gezocht!
Hallo,ik ben dringend op zoek naar voorbeeldjes van uitnodigingen, het gaat vooral om een vlotte formulering (aankondigen huwelijk, kerk, receptie, enz.)Hebben jullie misschien eigen of andere voorbeelden?Alvast bedankt!Mijn email is: ruth_lemey@hotm...
Uitnodigingen Reacties: 1 15-12-2006 10:10:20

Caroline
goeie drukker in buurt Gent
Hebben jullie ervaringen met bepaalde drukkers in Gent? Wij zijn nog op zoek naar iemand
Uitnodigingen Reacties: 1 13-12-2006 22:40:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info