Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


nele
Uitnodigingen
Dag toekomstige bruidjes,Ik ben ideeën aan het verzamelen voor onze uitnodigingen maar niet wat tekst betreft maar voor de kaarten en de afbeelding.Kent iemand een site (of meerdere) waar ik voorbeelden kan terugvinden?Alvast bedanktnele 29/09/2...
Uitnodigingen Reacties: 4 24-3-2007 13:41:12

Elke
schrijven enveloppen
hallo,Ik zou graag onze enveloppen voor onze uitnodigingen beginnen schrijven. Wil het doen zoals het hoort en daarom: waar zet je de naam en adres op een rechthoekige envelop (standaard-formaat)? Rechts, links, hoeveel marges,... Bedankt
Uitnodigingen Reacties: 3 21-3-2007 19:46:34

Evelien
Ook uitnodigingen voor pastoor, fotograaf...
Hallo iedereenVoorzien jullie ook uitnodigingen voor pastoor, fotograaf, videograaf,...Bedankt!Evelien
Uitnodigingen Reacties: 3 19-3-2007 19:20:38

marjolein
tekstje voor op uitnodiging
Hallo, ik ben op zoek naar een kort tekstje voo op de uitnodigingen. Neerlands of Engels maakt niet uit.Wie kan me helpen of een website aanraden?Bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 3 19-3-2007 16:14:13

Joke
Kostprijs drukwerk
Hallo,Hoeveel betalen jullie voor jullie drukwerk (zetprijs, werk, kost voor speciale kleuren..., zonder de aankoop van de uitnodigingen of het papier)? We hebben al een paar drukkers gecontacteerd en die prijzen lopen zo sterk uiteen, dat we uitein...
Uitnodigingen Reacties: 5 19-3-2007 15:14:52

Wiese
klein kaartje
HoiWe hebben zelf ons trouwkaartje ontworpen, maar de inspiratie voor tekst op het kleine kaartje van u bent uitgenodigd op onze receptie/avondfeest is spoorloos...Wie kan ons helpen we willen niet de typische tekst dus alle hulp is welkom...Groetjes...
Uitnodigingen Reacties: 3 19-3-2007 14:37:29

Kristine
Wit glad papier gezocht
Waar vind ik wit glad papier om zelf onze uitnodigingen te drukken? Ik bedoel het papier dat ze bij de drukker gebruiken voor trouw -of geboortekaarten... niet die met relief, de gewone gladde.
Uitnodigingen Reacties: 2 19-3-2007 11:10:25

Christel
Glinsterende enveloppen apart te koop
Hallo iedereenHier ben ik nog eens, op zoek naar goede raad :-)We zijn op zoek naar een adres waar je aparte feestelijke enveloppen kan open, bijvoorbeeld zo van die met nacré (glinsterend) effect.In AVA hebben ze die niet, allé jawel in de...
Uitnodigingen Reacties: 3 19-3-2007 10:42:15

Sandra
Bankrekeningnummer op uitnodiging!?
Lieve bruidjes,Wij zijn Nederlanders maar wonen en werken in Belgie. Wij vragen aan onze gasten liever geld dan kado's aangezien we al zo ruim in onze spullen zitten. Een aantal van onze Belgische vrienden gaven ons de tip om op onze uitnodigingen ee...
Uitnodigingen Reacties: 13 16-3-2007 11:53:59

evelien
ontwerpen
halokidoki allemaal,weet iemand soms waar ik originele uitnodigingen kan vinden regio antwerpen, want ik heb zoveel voorbeelden gezien maar zoek iets specialer!!!kan iemand soms helpen??alvast bedankt en succes met jullie voorbereidingen
Uitnodigingen Reacties: 2 15-3-2007 21:06:04

Ellen
Uitnodiging 07/07/'07
Hallo iedereen,wie van jullie trouwt er nog op 07/07/'07?? Zijn jullie al bezig aan de uitnodigingen? Wanneer bestellen jullie deze bij de drukker en wanneer zijn jullie van plan ze op te sturen??Alvast bedankt voor de reacties.Grtjs, Ellen.
Uitnodigingen Reacties: 10 15-3-2007 11:18:06

Sissi
Aankondiging
Hey,Wij waren eerst niet van plan om aankondigingen te maken maar gaan dat nu toch doen.Wat moet daar precies inkomen? Ik dacht aan uur en plaats van wet en kerk en ons adres. Moet er nog iets anders bij?Vermeld je ook het feestadres en een cadeautip...
Uitnodigingen Reacties: 7 14-3-2007 12:49:19

Elke
Uitnodigingen
Hallo, Heeft hier soms iemand een goed adresje,voor uitnodigingen, regio vlaams-Brabant (Merhctem)Ik heb nog helemaal geen idee, hoe mijn uitnodigingen er moeten uitzien. Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 4 14-3-2007 12:43:50

Els
Volgorde namen op enveloppes
Hey medebruidjes,Binnenkort wil ik de enveloppen beginnen schrijven.Mijn vraag aan jullie is nu:wie zetten jullie eerst, de naam van de man of de naam van de vrouw (zowel op de formele als op de informele enveloppes)?Bijvoorbeeld:Informeel (voor vrie...
Uitnodigingen Reacties: 3 14-3-2007 11:00:32

VERA
MENU
hallo bruidjes, ik ben bezig met de menu op papier te zetten, heeft iemand een leuk tekstje om op de menu te zetten( als welkom of zo)groetjesveke
Uitnodigingen Reacties: 1 14-3-2007 8:10:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info