Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


marlies
uitnodigingen
Heeft er misschien iemand zelf hun uitnodigingen gemaakt? Iemand enig idee qua ontwerp...?Alvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 10 22-5-2007 20:00:40

Els
Is zilveren druk genoeg leesbaar?
Wij hebben eindelijk een uitnodiging gevonden die we beiden super leuk vinden maar er is een klein probleempje; het is een donkergrijze kaart waar in zilver wordt op gedrukt. Je moet de kaart een beetje kantelen om de teksten te kunnen lezen. Oorsp...
Uitnodigingen Reacties: 4 21-5-2007 11:18:09

Aurélie
Aan Véronique ivm fotograaf Wilga
Dag Véronique. Wij zouden ook graag uitnodigingen met een mooie foto van ons hebben. Het lijkt wel interessant te zijn bij die fotograaf. Kan je ons daar wat meer info over geven? Van waar is die fotograaf precies?Heeft die een website, een cont...
Uitnodigingen Reacties: 1 20-5-2007 11:58:05

K
digitale drukker regio Gent
Hallo, Wij zijn op zoek naar een drukker die digitaal kan drukken (bij voorkeur zilverkleurige druk op donkerbruin papier). Heeft er iemand tips? Alvast bedankt!!!
Uitnodigingen Reacties: 2 17-5-2007 17:21:39

Caroline
drukwerk regio Oudenaarde-Gent
Hallo allemaal,ik trouw op 1 september 2007 en dus wordt het tijd om een drukker te zoeken. Ik wil redelijk eenvoudige, klassieke uitnodigingen die niet te duur zijn, aangezien we ze in twee talen willen. Kent er iemand een goede drukker? En moet ik ...
Uitnodigingen Reacties: 4 16-5-2007 22:05:08

Yves
kaartjeshuis bijna 3 maand oud
NOT TOO ARTY's grafisch project: Kaartjeshuis is bijna 3 maand oud. Kaartjeshuis ontwerpt trouwuitnodigingen, menu's, bedankkaartjes, kortom: alles in jullie eigen stijl, op maat. Maar we zijn niks zonder nieuwe ideeën, laat ons daarom jullie id...
Uitnodigingen Reacties: 5 16-5-2007 10:35:59

carry
orgineel zinnetje
Hey allemaal,Heeft er iemand een orgineel zinnetje voor op de uitnodiging om geld te vragen op het feest op een beleefde manier?Groetjes Carry
Uitnodigingen Reacties: 14 15-5-2007 21:31:18

Els
gasten vragen die je zelf niet kent???
Hallo bruidjes,Wij betalen alle kosten van ons huwelijk zelf (reis, feest, kledij, uitnodigingen...).Zelf vinden we dat we dan het recht hebben om te beslissen wie naar de feest en receptie komt, wie enkel naar de receptie...Toch zijn er familieleden...
Uitnodigingen Reacties: 15 15-5-2007 15:51:44

Jessika
Tip: digitale druk
Beste bruidjes allemaal,Dankzij jullie tips i.v.m onze uitndoigingen met foto zijn wij er uit geraakt en gisteren naar de drukker gestapt. Na een hele uitleg en het tonen van voorbeeldjes over 'gewone' druk kwam ze op de proppen met digitale druk. Am...
Uitnodigingen Reacties: 2 15-5-2007 15:22:49

els
wie kan Deens?
hey, Is er hier iemand van jullie die mijn trouwkaart naar het Deens zou kunnen vertalen?Mijn neef woont in Kopenhagen en ik zou hem een vertaalde kaart willen opsturen.Groetjes, Els14/07/2007
Uitnodigingen Reacties: 2 14-5-2007 20:11:44

carry
uitnodigingen
Hallo allemaal,Heeft er iemand orginele ideetjes voor de kleine uitnodigingskaartjes voor receptie en avondfeest.Bedankt,Groetjes Carry
Uitnodigingen Reacties: 2 14-5-2007 17:56:19

Jessika
@Wendy (19 mei 2007)
ai, ai, ai, sotty hoor, eventjes mijn excuses voor het feit dat ik teruggemaild heb naar je werk en niet naar je persoonlijk adres... :-(k kon gisteren maar weer eens niet slapen (denk aan uitnodigingen) en toen viel mijne frank dat ik verkeerd gemai...
Uitnodigingen Reacties: 1 11-5-2007 11:50:28

Fieke
Uitnodigingen - foto's
Voor diegenen die graag onze uitnodigingen eens zien, ik heb er gisteren foto's van genomen.Als jullie ze graag eens zien, laat dan hier jullie e-mailadres achter, dan stuur ik ze eens door.Groetjes,Fieke 7/07/2007
Uitnodigingen Reacties: 39 11-5-2007 10:33:47

Valery
hoeveel kaartjes bij de uitnodiging?
hoi bruidjes,we zijn weeral een stapje verder in de voorbereiding en nu zijn we bezig met de uinodigingen.We hebben er eindelijk eentje gevonden waar we helemaal wild van zijn, maar nu komt de volgende vraag: hoeveel kaartjes zijn er nodig?ik heb een...
Uitnodigingen Reacties: 7 10-5-2007 11:55:17

Katrien
HELP - knalrode enveloppen
Hallo allemaal,Ik ben wanhopig op zoek naar knalrode enveloppen om onze uitnodiging te versturen.Ik heb al heel wat winkels afgedaan (waaronder AVA)waar ze veel keuze hebben aan rode enveloppen, maar niet het rood dat ik zoek.Kennen jullie nog adress...
Uitnodigingen Reacties: 6 9-5-2007 17:21:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info