Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Katrien
HELP - knalrode enveloppen
Hallo allemaal,Ik ben wanhopig op zoek naar knalrode enveloppen om onze uitnodiging te versturen.Ik heb al heel wat winkels afgedaan (waaronder AVA)waar ze veel keuze hebben aan rode enveloppen, maar niet het rood dat ik zoek.Kennen jullie nog adress...
Uitnodigingen Reacties: 1 9-5-2007 17:21:55

Katrien
HELP - knalrode enveloppen
Hallo allemaal,Ik ben wanhopig op zoek naar knalrode enveloppen om onze uitnodiging te versturen.Ik heb al heel wat winkels afgedaan (waaronder AVA)waar ze veel keuze hebben aan rode enveloppen, maar niet het rood dat ik zoek.Kennen jullie nog adress...
Uitnodigingen Reacties: 3 9-5-2007 17:21:54

Katrien
HELP - knalrode enveloppen
Hallo allemaal,Ik ben wanhopig op zoek naar knalrode enveloppen om onze uitnodiging te versturen.Ik heb al heel wat winkels afgedaan (waaronder AVA)waar ze veel keuze hebben aan rode enveloppen, maar niet het rood dat ik zoek.Kennen jullie nog adress...
Uitnodigingen Reacties: 2 9-5-2007 17:21:52

Jessika
uitnodiging: flessenpost
hoi! Tijdens mijn internetzoektocht naar uitnodigingideetjes (zie mijn vraag enkele berichtjes hieronder) kwam ik www.flessenpost.nl tegen. Dat leek me ook wel een leuk idee! Is er iemand van jullie die al eens een uitnodiging via een fles verstuurd ...
Uitnodigingen Reacties: 2 9-5-2007 14:54:48

VERA
UITNODIGINGEN VERSTUREN
hallo bruidjes, wij trouwen op 18 augustus, nog 101 dagen, wanneer zouden jullie de uitnodigingen versturen?groetjesvéke
Uitnodigingen Reacties: 16 9-5-2007 14:39:53

Jessika
uitnodiging met foto: hoe?
Hoi! Wij zijn bezig met onze uitnodigingen maar we raken er echt niet aan uit: hoe willen we de foto erop zetten, welk formaat, wat komt er aan de binnenkant,...en het begint te dringen aangezien ik ze zou willen versturen eind mei (en ze moeten nog ...
Uitnodigingen Reacties: 10 9-5-2007 11:48:58

Anne
Welke voornaam eerst op uitnodigingen ?
Hallo, Ik ben al een paar dagen druk bezig met de layout en teksten voor de uitnodigingen. Nu is mijn model zo goed als af en ben er eigenlijk heel tevreden over. Maar ... nu stel ik me de volgende vraag. Welke volgorde van de voornamen wordt er toeg...
Uitnodigingen Reacties: 6 8-5-2007 19:06:11

Lara
uitnodiging huwelijk + doop
Hallo,Heeft iemand ideetjes of inspiratie voor de tekst op onze uitnodigingen? Onze kindjes worden in de huwelijksmis gedoopt.Dank je wel!
Uitnodigingen Reacties: 1 8-5-2007 11:26:44

Ine
Uitnodigingen versturen
Hallo bruidjes, Het is misschien een rare vraag, maar kleven jullie de enveloppen dicht om te versturen? Ik hoorde ergens dat je volgens de etiquette ze moet open laten, maar ik vrees dat die bijhorene kleine kaartjes er dan uitvallen. Wat doen julli...
Uitnodigingen Reacties: 5 8-5-2007 11:12:00

kim
tekstje uitnodiging
Hallo,wij zijn nu volop bezig aan onze uitnodiging en zouden graag achteraan nog een klein tekstje plaatsen..weet er iemand waar je mooie teksten kan vinden? De meeste zijn te lang...alvast bedankt,groetjes,Kim
Uitnodigingen Reacties: 5 6-5-2007 1:48:00

Sandra
Aan Lies
Hey Lies, Zou je het 'plannetje' voor de pyramidekaart eens willen doormailen naar: sandrademeyer@hotmail.com? Alvast bedankt!Vele groetjes, Sandra
Uitnodigingen Reacties: 0 3-5-2007 18:19:35

lien
Hoe pakken jullie dit aan?
Beste bruidjes,Ik begin stilaan in tijdsnood te komen voor wat mijn uitnodigingen betreft... Onze uitnodiging zelf is helemaal getekend, enkel de tekst moet er nog opgeschreven worden. Maar nu wilde ik al informeren bij enkele drukkers naar prijzen. ...
Uitnodigingen Reacties: 5 3-5-2007 10:18:50

Jennifer
Tekst cadeautip in het Frans
Hallo medebruidjes,Ik heb al verschillende ideetjes gevonden voor een tekstje voor een cadeautip op de uitnodigingen in het Nederlands. Maar wij zoeken er nog eentje in het Frans (en wie weet heeft er iemand wel eentje in het Spaans ook??) Iemand leu...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-5-2007 16:16:51

Sandra
Kaart zelf maken
Dag medebruidjes, ik heb zo eens zitten rondsurfen op het net om ideetjes op te doen rond uitnodigingen. Ik ben terechtgekomen bij een piramidekaart. Ik vind deze zeer mooi...nu zou ik deze zelf willen maken, maar hoe begin ik hieraan? Toevallig iema...
Uitnodigingen Reacties: 7 2-5-2007 15:53:22

Sarah
Hoe adres mooi recht schrijven op enveloppe?
Hallo allemaalIk moet dringend beginnen met onze uitnodigingen te schrijven. Maar heeft iemand een tip hoe je de verschillende adreslijnen mooi recht kunt schrijven, zonder met potlood een lijntje te moeten trekken en dan te gaan gummen??Hoe doen jul...
Uitnodigingen Reacties: 11 2-5-2007 14:12:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info