Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


cindy
wat staat er op de uitnodiging ?
ik ben hier mijn huwelijksuitnodiging aan het opstellen en vroeg me af wat er nu moet opkomen. We gaan zetten: Christophe en Cindy gaan trouwen...en dan, melden u het blijde nieuws: en de namen van grootouders en ouders.Staat de naam van het meisje ...
Uitnodigingen Reacties: 9 31-5-2007 22:26:38

Tania
Digitale druk voor uitnodigingen??
Hallo iedereen,Ik lees hier al een paar keer iets over digitale druk voor de uitnodigingen. Wij willen graag een aantal foto's gebruiken voor onze uitnodigingen (die gaan we deze zomer nemen aan zee), en daarmee dan iets leuks maken. Het helemaal zel...
Uitnodigingen Reacties: 2 31-5-2007 20:46:57

Jessika
uitn: hoeveel kaarten extra?
Beste bruidjes of reeds getrouwde 'vrouwen'!Even een vraagje:Wij hebben net onze proefdruk gezien (yes yes) en moeten vanavond nog doorgeven wat het exacte aantal is van onze kaartjes. Ter info: wij hebben drie verschillende kaartjes: aankondiging, r...
Uitnodigingen Reacties: 3 31-5-2007 18:07:27

Ilse
geen papa meer...
Hey iedereen, Ik heb een praktisch vraag:Mijn papa is 2 jaar geleden reeds gestorven en nu weet ik niet hoe ik mijn huwelijk practisch moet aanpakken.Wat moet ik op de uitnodigingen schrijven bij 'onze ouders:'? Zet ik mijn papa daar nog bij? Met wie...
Uitnodigingen Reacties: 9 30-5-2007 16:30:08

liesbeth
prijzen uitnodigingen
Dag allemaal, als toekomstige bruid vraag ik me af, wat normale prijzen zijn om te spenderen aan uitnodigingen. Wij zouden graag iets origineel doen, maar hebben geen idee hoeveel hieraan normaal gespendeerd wordt.Alvast bedankt voor alle informatie
Uitnodigingen Reacties: 11 30-5-2007 16:21:59

Ellen
Wat doen met de collega's van school?
Dag getrouwde vrouwen in spe!!Ik vroeg mij af of er nog meisjes zijn die hetzelfde probleem hebben als ik? Ik ben leerkracht op een school en ik vroeg mij dus af hoe je dat doet om je collega-leerkrachten uit te nodigen op de receptie? Vraag je ze al...
Uitnodigingen Reacties: 10 30-5-2007 14:38:33

lien
Uitnodigingen - drukker
Hallo bruidjes,Ik ben een beetje dom geweest. Toen ik mijn prijsoffertes aangevraagd heb, ben ik uitgegaan van 200 uitnodigingen (50 receptie en 150 avondfeest), maar dit weekend ben ik mij beginnen realiseren dat ik per persoon een uitnodiging getel...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-5-2007 10:30:32

Helga
aanspreking enveloppen
Hallo,Ik heb sinds gisteren mijn enveloppen voor de uitnodigingen. Maar voor ik hieraan begin, had ik toch nog een vraagje.Wat is nu de juiste volgorde van aanspreking daarop?Bij de getrouwde koppels had ik: De Heer en Mevrouw Joske Janssens - De Cle...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-5-2007 17:39:24

Gwen
Onze zoon ook vermelden op uitnodiging ?
Wij treden op 7 september in het huwelijksbootje.De keuze van uitnodiging is eindelijk gekozen! De tekstjes zijn ook min of meer klaar. Maar vraag me nu af, of we onze zoon ook ergens kunnen vermelden op de uitnodiging ? Vind het zo jammer mocht hij ...
Uitnodigingen Reacties: 6 26-5-2007 8:50:10

Anja
Disney uitnodigingen
Hallo,Ik ben een echte disneyfan en zoek uitnodigingen met disney erop.Weet iemand waar ik dat kan vinden?Bedankt
Uitnodigingen Reacties: 5 24-5-2007 18:17:20

Sophie
Dresscode op uitnodiging of niet ?
Hoi medebruidjes!Wij vragen ons af of jullie een dresscode op jullie uitnodigingen zetten?En zo ja, wat zetten jullie dan?We hebben namelijk wel enkel vrienden die in jeans zouden durven komen en ik zou dit graag zo proberen vermijden. Alvast bedankt...
Uitnodigingen Reacties: 22 24-5-2007 18:11:52

Pascale
uitnodiging 8 juni 2007
is het mogelijk dat iemand die trouwt op vrijdag 8 juni 2007, mij een uitnodiging stuurt voor het feest, ik heb nl. dringend een excuus nodig om niet aanwezig hoeven te zijn op een evenement van het werk. Het probleem is dat ik die avond geen babysit...
Uitnodigingen Reacties: 7 23-5-2007 9:44:53

marlies
uitnodigingen
Zou het mogelijk zijn om mij enkele uitnodigingen op te sturen via e-mail?Kwestie van wat ideetjes op te doen...capke32@hotmail.comAlvast hartelijk bedanktGroetjes
Uitnodigingen Reacties: 2 23-5-2007 9:21:56

marlies
uitnodigingen
Uitnodigingen Reacties: 0 23-5-2007 9:21:07

Fieke
De Post!
Ondervinden jullie ook last met De Post? Ik heb mijn uitnodigingen op 8 mei verstuurd, met een PRIOR-zegel, en sommige mensen hebben nog altijd geen uitnodiging ontvangen... Ik begin echt te panikeren, want er zal niets anders opzitten dan onze 430 g...
Uitnodigingen Reacties: 13 23-5-2007 7:49:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info