Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


an
kaartje wegbeschrijving
Hoe maak ik een kaartje bij de wegbeschrijving op de kleine uitnodigingskaartjes? Het is de bedoeling dat die kaartjes door een drukker gedrukt worden. an
Uitnodigingen Reacties: 6 2-5-2007 12:16:49

Thomas
Enveloppen / Omslagen | Waar kopen
Hallo,Wij maken onze uitnodigingen zelf en ik ben nu op zoek naar de gepaste enveloppen in de juiste kleur en met de juiste afmetingen.Bij welke winkels/firma/websites kan ik kiezen uit verschillende envloppen/omslagen.Alvast bedanktThomas
Uitnodigingen Reacties: 4 2-5-2007 10:27:50

Caroline
cadautip op uitnodiging
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar een zinnetje voor op ons uitnodigingen dat de genodigden aanspoort om te storten op ons rekening als cadeau. Wat zetten jullie op de uitnodiging? Is het beter om naar een envelopje te verwijzen of naar het rekeningnumm...
Uitnodigingen Reacties: 8 1-5-2007 18:36:28

Helga
volgorde ouders
Hallo,Wij zijn druk bezig met onze uitnodigingen, maar ik zit nog met een vraag.Mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden. Ze hebben beiden een nieuwe partner. Maar wie moet eerst vermeld worden op onze uitnodigingen? Zijn mama met haar nieuwe partner ...
Uitnodigingen Reacties: 3 29-4-2007 12:20:37

Mieke
Aan Lisa die woont in Brugge
Hallo Lisa,Je had reactie gegeven op mijn bericht over drukkers in regio Brugge gezocht.Je zei da je alle drukker in Brugge bent afgelopen.Kun je zeggen dewelke en wat de voor en nadelen waren, en welke de duurste - goedkoopste was ?We zijn nog maar ...
Uitnodigingen Reacties: 2 28-4-2007 17:43:25

Elke
drukkerij streek Aalst?
Hallo,heeft er iemand ervaring met drukkerijen in de streek van Aalst? Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor de trouwboeken in te kijken bij drukkerij Heestermans en De Smet (allebei in Lede)..iemand ervaring met hen? groetjes
Uitnodigingen Reacties: 5 27-4-2007 11:17:32

lotje
kinderen?
hallo, eerst en vooral aan iedereen een dikke proficiat!!ik heb een vraag onze familie maakt al ruzie mijn vraag nodigen jullie kinderen uit op jullie avondfeest ook al zijn er meer dan 30 kinderen onder de 10 jaar met vriendelijke groeten lotje
Uitnodigingen Reacties: 16 25-4-2007 12:27:51

Katleen
trouwkaartjes
helaba bruidjes,nog 108 dagen en het is zover, dus beginnen we aan de uitnodigingen, we hebben een kaartje naar onze keuze gevonden maar er kan niet veel tekst op, dus weten jullie leuke tekstjes?Help mij, help mij, uit de nood....Katleen10/08/07
Uitnodigingen Reacties: 7 24-4-2007 18:47:37

Mieke
drukker regio Brugge gezocht
Hallo bruidjes,Kunnen jullie een goeie drukker aanprijzen regio Brugge ( of omstreken ) die goed kwalitatief werk levert aan goede prijzen.Of hoeveel betalen jullie per uitnodiging ?Alvast bedanktGroetjes Mieke
Uitnodigingen Reacties: 4 23-4-2007 9:39:05

Kelly
Uitnodiging
Halokido bruidjes,Ik heb al verschillende keren iets gelezen over een originele aankondiging. Regelmatig lees ik iets over een krantje,zijn er mensen die mij zo'n voorbeeldje eens willen opsturenGroetjes Kellykelly_vandenberghe@hotmail.com
Uitnodigingen Reacties: 4 22-4-2007 20:08:58

sabrina
Aanspreking omslagen
Hey,Het begint een beetje te korten en ben gisteren mijn omslagen gaan halen.Nog eventjes over de aansprekingen. Wat schrijven jullie op de omslag bij personen (vb. collega's) waar je niet van weet of ze een partner hebben?Groetjes,Sabrina07/07/07
Uitnodigingen Reacties: 9 19-4-2007 12:16:16

Melissa
uitnodigingen
Hallo allemaal,Ik ben vollop bezig met het ontwerpen van onze uitnodigingen. Maar ik zou voor de zekerheid toch nog eens willen weten wat er zeker allemaal op de uitnodiging moet staan. Kwestie om niets te vergeten. Wat staat er dus bij jullie allema...
Uitnodigingen Reacties: 3 18-4-2007 14:28:09

Jennifer
Drietalige uitnodigingen
hallo bruidjes,Wij zouden onze uitnodigingen in drie talen moeten opstellen...waarvoor natuurlijk wat meer plaats nodig is op de uitnodigingen. Ikzelf ben Nederlandstalig, en mijn vriend is Spaanstalig, maar hij woont met zijn ouders al 30 jaar in Be...
Uitnodigingen Reacties: 8 18-4-2007 10:21:28

lien
Cadeautip tekstje : vertaling frans!!!
Hoi bruidjes,De tekst voor onze uitnodigingen is af, op één iets na: ik heb namelijk het volgende tekstje gekozen voor onze cadeautip: "Een cadeau is natuurlijk altijd leuk, maar uw aanwezigheid, uw gelukwensen en uw lach, is het moois...
Uitnodigingen Reacties: 7 17-4-2007 14:50:26

an0n1em
Drukkerij regio Leuven?
Hallo,Heeft er iemand ervaring met drukkerijen in de regio van Leuven?Bedankt,Anneleen
Uitnodigingen Reacties: 3 13-4-2007 16:50:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info