Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


kristel
TEKST HUWELIJKSMIS/UITNODIGING
Hallo allemaal,Zoals vele onder jullie zijn wij op zoek naar gepaste tekstjes die we kunnen gebruiken voor onze huwelijksmis,we willen ons zoontje van 5j hierbij ook wat betrekken, heeft er iemand leuke tekstjes/ideen die jullie met ons willen delen?...
Uitnodigingen Reacties: 2 20-2-2007 8:39:24

an
Stijn- drukkerij alfabet
Stijn,Hebben ze bij drukkerij alfabet in de denijslaan ook trouwkaarten waaruit je kan kiezen of moet je zelf met dingen afkomen? groeten
Uitnodigingen Reacties: 0 19-2-2007 21:24:13

H
uitnodigingen persoonlijk afgeven?
hallois het nog traditie dat je aan de familie zelf de uitnodingen gaat afgeven? Aan mijn broer en toekomstige schoonouders en schoonzus wel, maar ik denk dat we niet genoeg tijd meer gaan hebben om al mijn en zijn tantes en nonkels te bezoeken.groe...
Uitnodigingen Reacties: 13 19-2-2007 12:46:27

Pat
uitnodigingen zelf maken
Hallo,Kan er iemand mij helpen?Ik zou onze uitnodigingen zelf maken de tekst maken is geen probleem daar heb ik al een idee voor, maar het zou een uitnodiging met een foto worden. Nu ben ik op zoek naar een degelijk, gemakkelijk fotoprogramma, maar d...
Uitnodigingen Reacties: 8 19-2-2007 11:43:43

Wendy
Schrijven van enveloppen
Dag BruidjesDit weekend hebben wij de uitnodigingen besteld. Volgende week krijg ik de enveloppen reeds en kan ik aan het werk gaan. Alleen vroeg ik mij af of het nog steeds de gewoonte is om alles met de hand te schrijven? Ik had anders gedacht om g...
Uitnodigingen Reacties: 10 19-2-2007 8:43:17

Mieke
Uitnodiging - ouders vermelden?
Hallo. Zetten jullie de namen van jullie ouders op de uitnodiging? Iets in de aard van:"u wordt uitgenodigd door B & M en hun ouders" en dan "ouders: en hun namen"?Wordt dit steeds zo gedaan? Ik denk dat we dit beetje verpl...
Uitnodigingen Reacties: 13 18-2-2007 20:18:57

wendy
proefdruk drukker?
Hey,De drukker vertelde ons dat we eigenlijk geen proefdruk kunnen laten doen. Eens de printer "in gang" is, moet alles worden afgedrukt anders zou de inkt opdrogen... Ik vind dit nogal raar. Wij gaan voor onze uitnodigingen een tekening ge...
Uitnodigingen Reacties: 4 17-2-2007 15:43:36

Lies
kort tekstje
Hallo allemaal,ik ben druk bezig met het zoeken van een kort gedichtje om bovenaan onze uitnodigingen te zetten. Heeft iemand suggesties? Ik heb al gezocht op www.gedachten-gedichten.nl maar vind er niks dat er echt uitspringt. Alle suggesties zijn w...
Uitnodigingen Reacties: 12 16-2-2007 18:51:36

Lies
Aan KRISTEL ivm drukker
Dag Kristel,ik las dat jij voor 330€ je uitnodigingen, enveloppes en menus hebt laten drukken. Dat lijkt me wel een heel schappelijk prijsje, kan je me vertellen welke drukker dat is, en waar?!Dankjewel!Lies30-06-07
Uitnodigingen Reacties: 1 15-2-2007 0:34:27

Caroline
drukkerij univers merelbeke
hallo, zijn er onder jullie die ervaringen (positieve/negatieve) hebben met drukkerij univers in Merelbeke? Wij zoeken een goeie drukker in het gentse. Alvast bedankt. Groetjes Caroline
Uitnodigingen Reacties: 4 14-2-2007 15:29:55

AN
tweetalige uitnodiging
Hallo allemaal! De kogel is door de kerk,wij gaan trouwen op 4 augustus 2007. Mijn toekomstige is franstalig. Wie zit in dezelfde situatie en moet alles in twee talen op uitnodiging, misboekje, menu, ... zetten? Of wie heeft voorbeeldjes? Alvast beda...
Uitnodigingen Reacties: 10 12-2-2007 19:34:02

Katrien
teksten voor op de uitnodiging
Hallo, Wij zijn bezig met ons uitnodiging samen te stellen. Hebben jullie soms traditionele en iets minder traditionele teksten voor op de uitnodiging. Wij zijn van plan om ons huwelijk zelf aan te kondigen, maar vinden niet 'de' tekst.Alvast bedankt...
Uitnodigingen Reacties: 0 10-2-2007 20:18:00

I
collega's zonder partner? hoe bbq of broodjes aankondigen op uitnodiging?
BesteWij zouden een avondfeest willen geven voor onze familie, vrienden en collega's. Aangezien mijn familie heel groot is, en ons budget niet oneindig, moeten wij wel wat kijken wat we kunnen doen.Een receptie geven wij niet. Enkel middagfeest voor ...
Uitnodigingen Reacties: 6 9-2-2007 19:55:40

Dorinne
Drukkerij provincie Limburg
Hallo bruidjes! :-)Wij zijn op zoek naar uitnodigingen voor ons huwelijksfeest. PROBLEEM: we hebben moeilijkheden met het vinden ervan :-)Ik heb al eens op de site van buromac gekeken en vind er wel heel leuke bij! Heb een mail gesuurd om de verkoopp...
Uitnodigingen Reacties: 2 9-2-2007 12:54:45

Nathalie
Uitnodiging zelf maken - kindje
Hallo,Wij trouwen op 23 juni 2007. Hoog tijd voor de uitnodigingen. Ik was deze week boeken gaan halen om uit te kiezen maar we vinden er niets in naar onze zin. Daarbij hebben we reeds een dochterje van 8 maanden die we graag bij de uitnodiging zo...
Uitnodigingen Reacties: 4 9-2-2007 10:10:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info