Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


Mieke
Programma's om uitnodigingen te maken
Hallo,We zouden onze uitnodigingen zelf willen maken maar ik weet niet welke programma's je daarvoor kunt gebruiken of welke er goed zijn om mooie kaarten te maken.Iemand tips of site's ?Bedankt !Mieke
Uitnodigingen Reacties: 3 31-10-2006 16:48:28

Lobke
Prijs uitnodigingen
Besten,Wij zouden onze uitnodigingen zelf maken. Voor de materialen zouden we ongeveer 2,25 euro per stuk betalen. We hebben wel dubbele postzegels nodig. Per uitnodiging komen we dus op zo een 3,25 euro uit. Voor 120 uitnodigingen komt dit op een be...
Uitnodigingen Reacties: 4 31-10-2006 16:11:36

Nele
Gezocht: drukkerij
Hey iedereen,Wij zijn nog steeds op zoek naar een drukkerij voor onze uitnodigingen, menukaart, misboekje, enz. Graag ook mogelijkheid tot het maken van ontwerpen, aangezien we zelf niet creatief genoeg zijn.Kan iemand me bepaalde drukkerijen aanbeve...
Uitnodigingen Reacties: 4 31-10-2006 12:22:00

Sofie
Drukkerij regio Antwerpen - Lier
Hallo,Wij zijn op zoek naar een drukkerij in de omgeving van Antwerpen - Lier. Graag enkele aanraders. Kunnen wij daar ook gewoon op een zaterdag naartoe?GroetjesSofie
Uitnodigingen Reacties: 2 27-10-2006 10:25:52

K
Originele uitnodigingen
Hallo iedereen,De vraag is wellicht al talloze keren gesteld maar wij zijn momenteel bezig met het ontwerp van onze huwelijksuitnodiging. Bij het traditionele aanbod van de drukkers, vinden wij niet direct iets dat ons aanspreekt. Daarom zouden wij g...
Uitnodigingen Reacties: 2 23-10-2006 7:47:48

Suryani
Huwelijkskrantje
Hallo iedereen,wij hebben besloten om een heel huwelijkskrantje te maken bij wijze van uitnodiging. Daar zou dan in staan hoe we elkaar hebben leren kennen en hoe mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd ( was nogal speciaal) en allerlei huwelijks...
Uitnodigingen Reacties: 5 17-10-2006 23:49:57

sofie
Bruidskindjes
Hoi allemaal, Graag hadden we met een origineel tekstje de bruidskindjes gevraagd. Als verrassing hebben we voor hun een ticketje voor plopsa indoor waar we samen met hen naar toe gaan. Heeft iemand inspiratie voor een leuk tekstje? Alvast bedankt So...
Uitnodigingen Reacties: 2 15-10-2006 19:34:33

peggy
ik wil zelf onze uitnodigingen maken
hallo ik trouw op 14 juli 2007 en zou graag zelf onze uitnodigingen maken heeft iemand sites waar ik voorbeelden of afbeeldingen kan vinden. Bedankt en iedereen een prachtig huwelijk toegewenst.
Uitnodigingen Reacties: 6 13-10-2006 21:36:53

Evelien
uitnodiging
Hey, heeft iemand soms een orgineel idee hoe je op je uitnodiging kunt zetten dat je wel graag een centje zou krijgen als kado?Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 5 12-10-2006 12:35:10

Christine
opgedragen - voorgegaan?
Misschien een rare vraag, maar toch wel een zeer dringende... Wij zijn nu de laatste hand aan het drukwerk aan het leggen, en ineens twijfelen we tussen het volgende: wat is correct: De huwelijksviering wordt opgedragen door xxx of de huwelijksvierin...
Uitnodigingen Reacties: 10 11-10-2006 16:11:43

Veroniek
Aan BIRGIT 02/12/2006 Drukwerk
Hoi BirgitIk lees juist je berichtje ivm uitnodigingen die je laten drukken hebt bij AVA in Lokeren.Drukken ze die kaarten voor jou? Dat wist ik niet, ik dacht dat ze enkel papier e.d. verkochten...Hoeveel kost dat ongeveer om ze daar te laten drukke...
Uitnodigingen Reacties: 1 10-10-2006 15:56:39

birgit
etiquette: hoe moet het nu echt?
hallo damesop dit forum heb ik de voorbije 10 maanden al veel zien passeren, maar ik vraag me af hoe de namen op de enveloppe volgens de etiquette nu echt moeten.de heer en mevrouw in kleine of grote letters, enkel de naam van de man of beide (de hee...
Uitnodigingen Reacties: 1 5-10-2006 15:53:45

fabienne
uitnodigingen
hallo kan iemand een paar vb geven voor onze uitnodigingen wij willen geen bloemen en geen geschenken maar liever een envelop,hoe moeten we dat in een mooie zin vormen,woutersfabienne@hotmail.com bedankt
Uitnodigingen Reacties: 9 4-10-2006 16:31:00

Fieke
Uitnodigingen - tekst?
Hello medebruidjes-in-spe,Vandaag kreeg ik van mijn vriendin (die onze uitnodigingen zal ontwerpen) de vraag de teksten door te sturen die in de uitnodigingen moeten verwerkt worden. Daarmee bedoelt ze de tekst van de aankondiging van het huwelijk, d...
Uitnodigingen Reacties: 3 4-10-2006 13:16:32

kristl
uitnodigiingen
Hey,Wij trouwen op 21 juli 2007. Weet er iemand een goede drukkerij voor het maken van onze uitnodigingen liefst in de regio Waregem of Roeselare.Groetjes Kristl
Uitnodigingen Reacties: 2 3-10-2006 12:49:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info