Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen


eveline
tekst cadeautip
hallo medebruidjes,na drie maanden pauze omwille van onze nieuwbouw en verhuis zijn we weer enkele weken volop bezig met onze trouwvoorbereidingen. Eind deze week bestellen we onze uitnodigingen en ik vroeg me af of jullie originele rijmpjes hebben v...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-6-2007 20:42:27

Joke
Drukker Zaventem - UItnodigingen
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar een drukker voor onze uitnodigingen in de regio van Zaventem.Ik hoop dat jullie misschien een goed adres weten.Alvast bedanktJoke
Uitnodigingen Reacties: 7 11-6-2007 11:24:53

lien
Mijn uitnodigingen nu ook 'live' gezien:d
Jajaja, zoals eerder al op het forum vermeld mochten we woensdag achter onze uitnodigingen, aangezien ik in brussel woon en mijn ouders in kortrijk, gingen zij om onze uitnodigingen. Ik kreeg enkel een fotootje te zien waar het eigenlijk niet zo duid...
Uitnodigingen Reacties: 4 9-6-2007 1:04:52

Jennifer
Wanneer uitnodigingen versturen?
Dag medebruidjes,Ik heb altijd gedacht dat je de uitnodigingen twee maanden op voorhand moest posten, maar nu begin ik te twijfelen....? Wij trouwen 15/09/07 en mijn vriend zegt dat we met de vakantieperiode in aantocht best half juni de uitnodiginge...
Uitnodigingen Reacties: 12 8-6-2007 16:02:33

nicky
gedichtjes
Ik ben nog niet bij de drukker langsgeweest omdat ik eerst op zoek ben naar een mooi gedicht voor op de uitnodiging, het moet niet lang zijn, omdat er al een hoop tekst op zo een uitnodiging moet. kent iemand een site met mooie gedichtjes of gewoon e...
Uitnodigingen Reacties: 10 8-6-2007 0:34:59

lien
Uitnodigingen zijn af!!
Het was zo ver gisteren: Ik viel bijna flauw van de spanning! Tussen 16 en 18u mochten mijn ouders om onze uitnodigingen gaan bij de drukker. Toen ik om 18.15u nog niks gehoord had van mijn ma, sloeg ik al helemaal in paniek en stuurde ik haar een sm...
Uitnodigingen Reacties: 5 7-6-2007 10:19:36

Ibe
hoe gescheiden ouders op uitnodigingen vermelden
Hoi, onze beide ouders zijn gescheiden en wonen allemaal samen met een nieuwe partner. Hoe zetten we dit nu op de uitnodigingen? 4 adressen en dan het onze er nog eens bij? Onze ouders niet vermelden vind ik ergens een beetje raar, of niet?
Uitnodigingen Reacties: 6 6-6-2007 20:34:25

Jessika
Wat als gasten toch hun kinderen meebrengen?
Hey allemaal!Jawel, terwijl ik overal aan het verkondigen ben dat ik helemaal nog geen stress heb, sloeg ze vannacht om half vijf om precies te zijn onverbiddelijk toe!Ik werd wakker met deze prangende vraag: Wij hebben voor onze receptie en avondfee...
Uitnodigingen Reacties: 12 6-6-2007 12:41:00

Mieke
Etiketten afdrukken ????
Hallo bruidjes,Ik zou graag via etiketten op de enveloppen werken.Het probleem is dat ik etiketten heb liggen maar niet weet hoe ik eraan moet beginnen om de adressen te typen en ze in de juiste vorm op zo'n etiket te typen en dan te drukken.Wie kan ...
Uitnodigingen Reacties: 6 6-6-2007 9:24:47

Anke
We raken het niet eens
Hallo iedereen!Wij hebben een klein probleempje, misschien vrij lachwekkend voor jullie maar we zitten er wel mee...Wij geraken het maar niet eens over de uitnodigingen. Ik wilde ze eerst zelf ontwerpen en dan een drukker vragen of die ze wilde drukk...
Uitnodigingen Reacties: 7 5-6-2007 22:17:57

Elke
Zelf printen of drukker?
Hey bruidjes,er zijn er precies nog die van plan zijn om hun uitnodigingen zelf te maken, of die ze reeds zelf gemaakt hebben. Ik heb al wat 'geprutst' (lees proefmodel gemaakt) en we hebben dus al een idee hoe we onze uitnodiging willen. Mijn vraag ...
Uitnodigingen Reacties: 10 5-6-2007 15:00:12

Mieke
etiketten ipv geschreven envelop
Hoi, is het verkeerd om op de enveloppen een etiket te plakken ipv te schrijven? ben linkshandig en 9 op 10 veegt het toch als ik ze schrijf. Wat vinden jullie?Mieke
Uitnodigingen Reacties: 13 5-6-2007 10:12:05

Freya
Eindelijk enveloppes klaar... wat een karwei
Hallo bruidjes,Vannacht om half 2 heb ik mijn laatste enveloppe geschreven en het waren er al wat. 190 om precies te zijn. En nu begint het hé. Bij de tantes en nonkels op bezoek om ze te gaan afgeven, want onze ouders staan erop dat die traditi...
Uitnodigingen Reacties: 3 5-6-2007 8:55:10

Katrien
enveloppen schrijven?
Hallo meisjes,Ik vroeg me af hoe jullie het doen met de adressen op de uitnodiging? Schrijven jullie die allemaal zelf of werken jullie met etiketten ofzo? En moet je op de achterkant ook je eigen adres vermelden? En als je ze zelf schrijft, heeft er...
Uitnodigingen Reacties: 7 3-6-2007 10:23:56

lien
Vervolg: morgen drukker
Bruidjes,Zoals gisteren vermeld op het forum ben ik vandaag langsgegaan bij de drukker.Aangezien wij een ontwerp afgeleverd hebben die volledig door ons al opgemaakt is, lijkt het ons niet echt nuttig om nog een proefdruk te maken. We hebben een voor...
Uitnodigingen Reacties: 1 1-6-2007 17:52:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info