Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Cleo
Bruidsmake-up in of rond Hasselt?
Hallo,In juli trouwen we en ik ben nog op zoek naar iemand die mijn make-up doet. Is er hier iemand uit Hasselt die een adres heeft of ervaring met een visagiste.Het makkelijkste zou zijn als ze aan huis zou komen maar als het niet zo is, is dat geen...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 29-4-2004 22:00:02

liesbeth
zanger(es) of groepje voor huwelijksmis te zingen.
wie kan of wie wil zingen in huwelijksmis zou voor 19 juni zijn. liefst alle genres.
Andere Reacties: 2 28-4-2004 22:24:34

Nele
Aan Sandra - huwelijkskaars
hey Sandra,Als reactie op het bericht van Johan zag ik dat je een plaatsje in Roeselare wist te zijn waar ze mooie kaarsen hebben.Nu is dit ook de streek waar wij vandaan komen.Zou je mij soms kunnen zeggen wat het adres is? Of staat het in de gouden...
Andere Reacties: 3 28-4-2004 13:56:05

Katrien
Braziliaans of Portugees koor
Hallo. Ik trouw in juli met een Braziliaan. Wij houden allebei heel erg van Braziliaanse muziek en zijn al een tijd op zoek naar een koor die in de kerk een paar Portugese liedjes kan zingen.Groetjes!Katrien
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 28-4-2004 12:06:42

Evelien
VOOR KIRSTEN EN THEO
EEN FORUM IS ER VOOR MENSEN DIE GAAN TROUWEN EN DIE IDEEEN WILLEN OPDOEN. HET IS NIET BEDOELD OM VOL TE KLADDEN MET RECLAME. ALS JE WIL RECLAME MAKEN, VRAAG DAN EEN PLAATSJE AAN OP DE SITE, MAAR STOP MET BIJ IEDERE TOPIC, RELEVANT OF NIET JULLIE STU...
Andere Reacties: 15 28-4-2004 6:58:07

andy
DRINGEND foto's binnenlokaties
BESTEWij trouwen nu vrijdag en ze voorspellen zeer slecht weer. Wie weet er toffe binnenlokaties zijn in oost-en westvlaanderen????????????dank bij voorbaat
Fotografie Reacties: 2 27-4-2004 21:12:38

Theo
Videoreportage
De betaalbare reportage ,met 2 camera's: www.videomanie.be
Andere Reacties: 0 27-4-2004 20:00:34

Johan
huwelijkskaars
We huwen op 10/7 ... we zijn nu op zoek naar een originele huwelijkskaars... wie weet een winkel waar ze dit verkopen? Dank
Andere Reacties: 10 27-4-2004 16:32:55


kerkboekje
hallo,Ik ben druk bezig met het uitzoeken van teksten voor onze trouwmis. Heeft een van jullie een digitaal voorbeeld, want het is vlgens mij harstikke moeilijk om het boekje (in de goede volgorde) in elkaar te zetten.Annemieke
Ceremonie Reacties: 11 27-4-2004 14:14:05

Kristof
Kapper in Grimbergen-Vilvoorde
Hallo,Ik ben misschien al een beetje aan de late kant, vandaar dat ik jullie hulp nodig heb.Op 22 mei trouwen wij, maar ik ben nog op zoek naar een kapper die eveneens schminkt in de buurt van Grimbergen - Vilvoorde. Weet er iemand een goeie?
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 27-4-2004 8:01:35

elke
schouders bedekken tijdens huwelijksmis??
Hallo,Ik heb een trouwkleed met spaghettibandjes en in de winkel hebben ze me aangeraden om daar nog een stola over te doen voor in de kerk. Is dit eigenlijk nodig of kan men met blote schouders in de kerk zitten. Wat doen jullie?Groetjes,Elke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-4-2004 14:01:57

katrien
wie nog op 12 juni?
Hai!Wij trouwen op 12 juni! In het stadhuis in Dendermonde, kerk in Grembergen (deelgemeente Dendermonde) en feest gaat door in Schilde in het 's Graevenhof. Wie trouwt nog op 12 juni en waar?Katrien
Andere Reacties: 5 26-4-2004 7:59:45

Deborah
huwelijksmuziek
wij verzorgen graag uw huwelijksmis! www.huwelijksmuziek.tk
Andere Reacties: 0 23-4-2004 21:02:01

Katleen
Iemand ervaring met Salons Paaleyck in Kapelle-op-den-Bos?
Hallo, Wij zijn van plan om op 16 juli 2005 te trouwen. We hebben al een aantal zalen bezocht en onze voorkeur gaat uit naar Salons Paaleyck in Kapelle-op-den-Bos. Heeft er iemand ervaring met deze zaal? Groetjes, Katleen & Erik
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-4-2004 9:53:18

Deborah
Videoreportage!
Voor de dag van uw leven op video: kijk eens op www.video-reportage.tk voor verdere informatie!
Andere Reacties: 0 22-4-2004 16:32:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...