Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Marjan
Bruidswagen
Wij zijn nog op zoek naar een bruidswagen. Wij trouwen enkel voor de wet. Het is enkel voor het vervoer van thuis naar het gemeentehuis en dan naar onze receptie (allemaal in Wilrijk bij Antwerpen). Maar dat is alles, we willen er dan ook liever niet...
Andere Reacties: 3 6-4-2004 16:31:54

Marjan
Make-Up
Wij trouwen op zaterdag 24 juli 2004. Ik zou me graag professioneel laten opmaken voor die dag. Kan iemand mij een tip geven bij wie of waar ik daarvoor terecht kan? Omgeving Antwerpen (ben zelf van Wilrijk). Alvast bedankt!!
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 6-4-2004 16:06:00

S
Locatie voor fotoreportage regio Kortrijk
Hello,wij zijn op zoek naar een toffe locatie voor een huwelijksreportage in de regio Kortrijk. Weet iemand een mooi park in de buurt? Groetjes
Fotografie Reacties: 1 6-4-2004 15:06:01

Daisy
familieproblemen
Hallo,Ik trouw volgend jaar in augustus, maar ik zit toch met een groot probleem. Mijn ouders zijn sinds vorig jaar gescheiden. Mijn mama is ergens anders een nieuw leven begonnen met een andere man (met hem heb ik geen contact), mijn broer en ik zij...
Ideeën Reacties: 7 4-4-2004 21:51:03

Christine
Is er iemand getrouwd ih park van Beervelde
Wij zouden graag trouwen in het koetshuis van het park van beervelde. Mijn schoonvader is echter ongerust of het praktisch in orde is: elektriciteit, toilet. Heeft er iemand negatieve of positieve ervaringen met deze lokatie?
Locatie Reacties: 2 4-4-2004 17:23:14

karen
Wie trouwt er op 14 augustus 2004?
Hallo allemaalFilip en ik trouwen op 14 augustus 2004, zijn er misschien nog mensen die op deze datum trouwen? Zou fijn zijn om te weten.Groeten Karen
Andere Reacties: 10 29-3-2004 18:52:16

Kathleen
Ceremoniebus
Weet er iemand toevallig adressen van maatschappijen die ceremoniebussen verhuren (eventueel met ceremoniemeester) ? Liefst wel in regio Antwerpen. Wijzelf zijn van Deurne/Borgerhout. Ik had een mooie bus gevonden, maar die hebben ze niet meer ter...
Andere Reacties: 8 29-3-2004 18:14:38

marieke
tv-redacteur zoekt muziekherinneringen rond de liefde of het huwelijk
Een huwelijk op komst: een tijd vol romantiek en sentiment, en wie weet herinneringen aan een bijzonder lied...Heeft u de liefde van uw leven ontmoet dankzij dat ene nummer? Wilt u een speciaal lied zingen voor uw partner op de huwelijksdag? Doet die...
Ideeën Reacties: 0 29-3-2004 13:29:12

Sandra
geschenkje aan kerk???
Hoi,'k Vroeg me af of het overal de mode is om aan de kerk aan de kleintjes met een bloemetje eventueel een klein geschenkje te geven? Iets van snoepgoed ofzo?Ik weet dat dit gedaan wordt door kleuterjuffen, maar ook door anderen??Wij weten niet hoev...
Ideeën Reacties: 6 29-3-2004 11:27:20

catherine
Help! Welk trouwkleed moet ik kiezen??
Hallo, Ik twijfel tussen twee kleedjes... Vind ze allebei mooi en kan niet kiezen. Het ene is van Ann Huybens in Gent en het andere van Diana David in Meise. Heeft er iemand ervaring met deze winkels?Groetjes
Andere Reacties: 4 27-3-2004 18:41:13

Patty
Aan Marjolein 18 september 2004
Hallo,Ik ben blij dat ik eindelijk iemand gevonden heb die waarschijnlijk dezelfde moeilijkheden ondervind ivm het regelen van ons huwelijk.Wij trouwen in Houthulst wettelijk en 's middags in eeklo kerkelijk. Ik zag dat dit bij jou ook ongeveer het g...
Andere Reacties: 2 26-3-2004 21:37:10

Joke
(Alternatief) Trouwkleed Limburg
Wij trouwen op 29 april 2005! Dus heb ik nog wel even tijd, maar kunnen jullie een paar goede adressen doorgeven van bruidswinkels? Niet alleen de traditionelle bruidsjurken, maar ook voor wat meer alternatieve kledij, en dan vooral in kleur!Alvast b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 26-3-2004 14:57:44

Ines
na openingsdans?
Aangezien onze situatie zich er niet toe leent om na de openingsdans ons op de ‘traditionele’ manier te vermenigvuldigen om zo de dansvloer gevuld te krijgen, wisten we niet goed hoe dit aan te pakken. Heeft iemand een ideetje hoe we de m...
Openingsdans Reacties: 7 26-3-2004 14:20:09

Mieke
Grote maten bruidsschoenen
Hoi,weet er iemand een winkel waar ze bruidsschoenen verkopen voor mensen met grote maten? Ik heb nl maat 43?? Alvast bdankt!!GroetjesMieke
Kledij - Accessoires Reacties: 8 25-3-2004 12:41:26

geert
muziek op feest
na lang wikken en wegen ivm de keuze van dj hebben we door deze site kontakt opgenomen met partysound.de eerste gesprekken verliepen zeer vlot en de prijs was echt niet duur.Na nog enkele offerte's aan te vragen bleek dat hij er best uitkwam.ons besl...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 24-3-2004 19:40:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...