Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Daniëlle
make-up
Hoi allemaal,Weet er iemand van jullie waar ik een grimeuze kan vinden? Wij trouwen 19 juni 2004. Graag omgeving Kortrijk, Waregem,...Alvast bedankt!grtjesDaniëlle
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 28-2-2004 11:49:53

Vanessa
Uitnodigingen
Hallo,ik ben op zoek naar leuke tekstjes om de mensen duidelijk te maken op wat ze juist zijn uitgenodigd (bv receptie , avondfeest of dansfeest). Heeft er iemand leuke voorbeeldjes?
Uitnodigingen Reacties: 4 27-2-2004 10:54:18

Inge
Fotolocatie Gent
Wij trouwen op 31 juli en zijn nog op zoek naar een leuke locatie in Gent om de foto's te nemen (zowel binnen-als buitenlocatie)Wie kan ons hierbij helpen.Alle tips zijn welkom.Thankxxxxxxxx
Locaties - Fotografie Reacties: 2 26-2-2004 18:35:41

Evi
ideetjes voor origineel avondfeest
Hallo,Op ons trouwfeest 's avonds had ik graag iets origineels gedaan. Ik denk bijvoorbeeld aan binnenvuurwerk, projectieschermen, ballonnen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet er iemand goede adresjes of nog ideetjes,... laat maar komen!Groetjes...
Andere Reacties: 3 25-2-2004 19:05:43

Stefanie
Zoektocht naar trouwers gestaakt
Onze trouwers zijn reeds geselecteerd. Als jullie willen weten waarover het ging, kijk dan vanavond naar Verborgen Verleiders op TV1 omstreeks 20.40u. Toch bedankt voor de interesse!!
Andere Reacties: 0 25-2-2004 17:41:07

katrien
liedjes kerk
Hallo allemaal, Hebben jullie een lijstje met liedjes voor in de kerk? ik vind dat zo moeilijk! Tx voor de info!!!Have a nice day,Katrien
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 25-2-2004 15:29:13

anja
nationaal plantentuin Meise nabij Brussel
wij denken om daarheen te gaan om foto's te maken.je moet er wel betalen ( 4 euro ) per persoon en het zou open zijn 9-16uur heeft iemand van jullie er al geweest? of vinden jullie het niet zo'n goed ideé? het park is er wel erg groot! zondag zi...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 24-2-2004 16:43:06

Christa
's avonds trouwen tijdens de feestavond
Wij hebben het plan om 's avonds te trouwen tijdens de feestavond. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Zo ja, hoe was dan de indeling van de avond?
Ideeën Reacties: 5 22-2-2004 9:40:35

katrien
DJ West-Vlaanderen
Iemand een tip voor een goeie DJ? Wij trouwen in augustus aan de kust...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 19-2-2004 18:31:07

Lore
tafelafroeping
Heeft er iemand een origineel idee omtrent het aan tafel gaan in de feestzaal. Wij willen eens wat anders dat de klassieke naamafroeping, omdat dit mmestal nogal chaotisch gebeurd...Lore
Ideeën Reacties: 7 19-2-2004 13:37:08

katrien
bediening en catering thuis
Halloik ben op zoek naar iemand (een firma) die bij ons thuis een beetje alles in goede banen kan leiden zodat we met de suite tussen stadhuis en kerk gevulde broden kunnen eten, een glaasje champagne, eventueel koffie... ik weet echter niet waar ik...
Ceremonie Reacties: 3 19-2-2004 8:15:19

Eva
Bruidslingerie
Hey iedereen,Ik heb over een maand mijn droomjurk gevonden en besteld en mag deze in de loop van de maand april opnieuw gaan passen. Maar hiervoor moet ik wel al de juiste lingerie en schoenen meedoen. Weet er iemand goede sites en/of winkels waar ik...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 18-2-2004 16:00:38

Marjolein
kaft misboekje
Hallo,ik ben bezig met ons misboekje. Qua inhoud is alles in orde, maar ik zou graag originele kaftjes maken. Heeft iemand ideetjes?Groetjes,Marjolein
Andere Reacties: 3 18-2-2004 15:20:59

anja
huwelijkskaars
mijn dochters huwen niet voor de kerk.toch wil ik hun zo'n kaars schenken mijn vraag is wanneer geef ik deze?ik had gedacht om ze te geven na de openings dans en dat de vader van de bruiden ze zal afgeven is dit gebreukelijk?
Andere Reacties: 2 17-2-2004 20:43:53

Sofie
tatoeage
Misschien een beetje een rare vraag maar heeft iemand enige ervaring of enig idee hoe je een tatoeage kunt camoufleren als je een trouwkleed hebt waar de rug bloot is. Ik heb een hele kleine tatoeage op mijn linkerschouder. Ik wil dit niet gewoon l...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 17-2-2004 14:38:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...