Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Sandra
dringend fotolocaties regio kortrijk-kuurne gezocht
Hoi,Wie kan me helpen aan toffe locaties regio Kortrijk - Kuurne om foto's te gaan nemen?Zowel binnen- als buitenlocaties gezocht!Dringend eerlijk gezegd... :-)
Locaties - Fotografie Reacties: 1 24-3-2004 17:32:08

sigrid
op zoek naar orginele lokaties
wie kan mij helpen aan leuke fotolokaties tussen boutersem & diesthad gedacht aan de vliegbasis van de PARA's , weet iemand bij wie ik daar tercht kan
Fotografie Reacties: 2 24-3-2004 11:43:12

els
fotografen limburg
Hoi,wij trouwen 30/7/2005. De zaal en het gemeente huis liggen al vast. De kerk moet ik nog vastleggen.Nu ben ik op zoek naar een fotograaf. Ik ben al bij verschillende geweest maar een reportage met album zit overal rond de 1000 euro. Zijn er gee...
Fotografie Reacties: 10 23-3-2004 11:29:34

ilse
Wij zingen huwelijksmissen!
Hallo aan alle trouwers!Steve en ik (twee jonge twintigers) zingen nu al een paar jaar in huwelijksmissen.We gebruiken onze gitaren, jambee en tamboerijn om de muziche accenten te kunnen leggen.Wil je live-music...dat dan ook nog eens leuk klinkt..da...
Ideeën Reacties: 2 22-3-2004 19:38:20

stephanie
trouwjurk: goedkopere alternatieven voor mooie jurk?
Bestaan er voor trouwjurken ook winkels waar men kleedjes verkoopt van het vorige seizoen? Bestaat er zoiets als soldenperiode voor trouwjurken. Of kan iemand mij een aantal goedkopere winkels aanbevelen (regio O-Vl, W-Vl, Antw. en Brussel)?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-3-2004 12:45:31

Nancy
Ik weet niet wat te kiezen
Hallo,Wij trouwen op 09/07/2005 en ik weet dat ik nog tijd heb om op zoek te gaan naar mijn trouwjurk. Maar ik weet echt niet in welke stijl. Ik hou van klassiek, romantisch, ... Bestaan er sites die je kunnen helpen bij het uitkiezen van je bruids...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-3-2004 20:51:01

Sofie
Cadeautje ouders + getuigen!
Hallo,wij trouwen op 3 juli 2004 en willen natuurlijk onze ouders en getuigen een cadeautje schenken om hen te bedanken!Hebben jullie enig idee?GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 12 21-3-2004 19:38:47

Nancy
Uitnodiging receptie?
Hallo,We zijn vollop bezig met het samenstellen van de tekst voor de uitnodigingen. We doen 's avonds geen avondfeest maar houden een receptie, daarvoor willen we aparte kaartjes bij de uitnodigingen doen maar ben op zoek naar een originele tekst om ...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-3-2004 13:38:02

ingrid
binnenlocatie omgeving essen horendonk
Hallo, wij gaan trouwen op 29 april as. en wij zijn nog dringend op zoek naar een binnenlocatie in geval van slecht weer om mooie foto's te maken. Een oude hoeve of boerderij leek ons erg leuk, deze kan ook ingericht zijn als woonwinkel. Maar ook een...
Fotografie Reacties: 0 21-3-2004 11:07:45

Leslie
Rent - a - priest
Wie heeft er al ervarig gahad met dit soort viering? Hoe zit de opbouw in elkaar en hoe was jullie ervaring? Graag had ik ook geweten wat ongeveer de richtprijs is. Alvast bedankt!
Andere Reacties: 2 20-3-2004 10:33:02

heidi
trouwjurk Rembo
Hallo iedereen,Ik heb mijn droomjurk gevonden, maar helaas is ze van de collectie van 2003 (Rembo Styling) . Weet iemand waar die nog te koop is
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-3-2004 22:05:45

Angelique
Liedjes huwelijksmis
Hallo ,Op 24 juli 2004 trouwen wij en aangezien we het een beetje bescheiden proberen te houden hebben we ervoor gekozen om geen live muziek te hebben, nu ben ik dus op zoek naar geschikte liedjes , dit zijn enkele van mijn favorieten:*Linda ronstadt...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 19-3-2004 14:02:20

els
trouwjurk: rembo styling
Hoi,Ik ben verliefd geworden op de ontwerpen van Rembo styling. Heeft iemand een idee aan welke prijs ik me kan verwachten?groetjes,Els
Andere Reacties: 4 19-3-2004 11:46:15

nele
Bruidschoenen...
Hey allemaal! Weet iemand waar je mooie bruidschoenen kan kopen in regio oost-west Vlaanderen of Antwerpen? Bedankt! Nele
Andere Reacties: 6 19-3-2004 11:08:46


feestzaal provincie Oost-Vlaanderen
Wij zijn op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijksfeest. Voorwaarde is dat ze plaats moet bieden aan 200 pers. (helft aan sta-tafels, helft aan gewone tafels) en dat ze vrij is van traiteur. Tips welkom...Alvast van harte bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-3-2004 17:30:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...