Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Wendy
inzegening
Wij trouwen 20 augustus 2005 en graag willen wij in de tuin van de feestzaal onze inzegening houden in plaats van in de kerk. eigelijk zoals je het dikwijls kan zien in amerikaanse films of series! weet er iemand of dit mogelijk is?
Religie Reacties: 5 19-4-2004 11:20:46

Marjan
Aan Kristien : Outfort
Hey Kristien,'t Outfort is inderdaad een heel mooie zaal! Echt tof!Het contact met die mensen daar loopt al in ieder geval vlot. Wij hebben gekozen voor een receptie gevolgd door een dansfeest, m.a.w. geen buffet of diner. Wij hebben wel een andere D...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-4-2004 9:10:26

patricia
iemand ideetjes voor een (goedkoop)geslaagd huwelijk?
moeten alles zelf betalen,daarom dat we er niet zoveel geld aan kunnen even,maar heeft er iemand ideetjes om er toch een geslaagde dag van te maken?bedankt voor de reacties!
Andere Reacties: 6 19-4-2004 8:23:28

patricia
hoe aan voorbereiding beginnen?
wie kan me helpen?Aan wat moet ik allemaal denken?Zaal,fotograaf,...hoe moet ik hieraan beginnen,eerst naar gemeentehuis voor datum dan kerk?...alvast bedankt
Andere Reacties: 5 19-4-2004 7:59:18

patricia
parochiezaaltje of iets dergelijk in omg.Borsbeek?
heeft er iemand een idee van een zaaltje in omgeving van Borsbeek,trouwen 24.09.2005 .eventueel prijzen
Locatie Reacties: 1 18-4-2004 19:39:57

Katleen
Iemand ervaring met Palmhof of Salons Paaleyck?
Hoi, Heeft er iemand soms ervaring met zaal Palmhof of Salons Paaleyck in Kapelle-op-den-Bos? Groetjes, Katleen & Erik
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-4-2004 10:01:25

Kathleen
4 december 2004
Hey iedereenwaarschijnlijk zijn wij één van de weinige koppels die het wagen om in de winter te trouwen. Maar toch wou ik eens horen of er nog mensen zijn die op die dag het ja-woord gaan geven.Kathleen
Andere Reacties: 5 16-4-2004 22:14:34

helen
trouwen in het buitenland
hallo, fijn om te zien dat er zoveel mensen druk bezig zijn met plannen. mijn partner en ik huwen op 3 juli burgerlijk, maar zouden graag een klein kerkelijk huwelijk laten plaatsvinden in spanje (of misschien zelfs ergens anders) met een aantal van ...
Andere Reacties: 1 16-4-2004 17:14:08

Tinne
zaal zonder catering in Antwerpen
Hallo,wij zijn op zoek naar een feestzaal die vrij is van catering in Antwerpen. We trouwe op 2 juli 2005 (als het kan!) en hebben +/- 200 gasten (grote familie!)Alvast bedakt, Tinne
Andere Reacties: 5 16-4-2004 11:03:10

Lutgarde
2 oktober 2004
Hallo iedereen,Wij trouwen op 2 oktober, zijn er nog koppels die die dag trouwen?Groetjes
Andere Reacties: 6 16-4-2004 7:39:08


livemusic dringend
Wij trouwen op 3 juli as. en zoeken nog naar iemand die kan komen zingen in de kerk.De huwelijksmis gaat door in Oppem (Meise)Groetjes Christel & Nico
Muziek - Live Reacties: 4 15-4-2004 21:41:16

SABRINA
orignele misboekjes
Hallo allemaal,ik ben aan het nadenken hoe ik het misboekje ga maken. En dan bedoel ik niet qua inhoud, maar wel qua vormgeving. Bij de meesten in mijn familie werd een A4-blad dubbel geplooid en werd er zo een boekje van gemaakt. Hebben jullie ec...
Voorbereiding Reacties: 5 15-4-2004 21:01:02

Kathleen
DRINGEND HULP GEVRAAGD
Hallo iedereen,ik ben nog steeds dringend op zoek naar een goede kapper in Gent.Door allerlei zaken is dit een beetje overgeschoten en ik trouw al binnen 30 dagen en heb nog steeds geen kapper gevonden. Ik woon nog maar net sinds het weekend in Gent ...
Andere Reacties: 4 15-4-2004 14:04:34

Evy
Heeft iemand ervaring met het Kastanjehof in Pellenberg?
Hoi,wij zijn aan het twijfelen tussen het Kastanjehof in Pellenberg, het Berkenhof in Bierbeek en De Ouwe Schuur in Overijse. Heeft iemand ervaring met deze zalen? De prijsklasse is ongeveer hetzelfde en ik heb al veel positieve dingen gehoord over h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-4-2004 13:11:44

Katleen
prijs feestzaal
Hoi, Wij gaan trouwen in juli 2005 en zijn nu volop op zoek naar een feestzaal. We vroegen ons af wat zo de gemiddelde prijs is daarvoor? En wat is er bij jullie zaal dan allemaal inbegrepen voor die prijs? Bedankt voor jullie reacties,Katleen & ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 22 15-4-2004 12:04:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...