Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


liesbeth
hulp kevers
wie kan mij helpen om aan de kerk van gembergen 19 juni kevertjes te verzamelen en als we dan zouden buiten komen die dan zouden toeteren. mijn vriend is gek van kevertjes.
Andere Reacties: 1 10-5-2004 19:19:16

Letitia
WIJ ZIJN EINDELIJK GETROUWD
Hey allemaal!! We zijn zaterdag getrouwd en het was fantastich!!! Het was heel koud maar gelukkig is het droog gebleven. Mijn kleed is wel helemaal vuil! Het was in elk geval het schoonste dag van mijn leven, geen twijfel der over!! Geniet ervan mens...
Andere Reacties: 7 10-5-2004 10:03:55

debby ylvi
tekst dresscode
Hi,Mijn vriend en ik trouwen op 15 oktober dit jaar. Wij willen dat de mannen allemaal hetzelfde pak huren als mijn vriend en de vrouwen in het lang gaan. Nu iedereen van de suite weet dit al maar toch wilden wij dit nog eens specifiek op de uitnodig...
Kledij - Suite Reacties: 4 10-5-2004 9:26:11

katrien
aanbrengen ringen kerk
Hallo allemaal,Heeft iemand leuke ideetjes voor het aanbrengen van de ringen in de kerk? We hebben 3 bruidskindjes. De 2 meisjes hebben een klein boeketje vast en het jongetje is nog te klein (1,7 maand). Wat moet ik doen????Bedankt voor de tips,Katr...
Andere Reacties: 3 10-5-2004 7:33:54

Nala
fotograaf regio west-vlaanderen
Hallo,Wij zijn na de feestzaal op zoek naar een fotograaf in de regio West-Vlaanderen die mooie en betaalbare huwelijksreportages aflevert. Op dit ogenblik weten we echter niet goed waar te beginnen. Heeft iemand van jullie een aanrader?Groetjes,Nala
Fotografie Reacties: 7 8-5-2004 18:35:44

Katleen
Goede websites voor koppels die op trouwen staan?
Hoi, Kennen jullie nog goede websites waar je terecht kan als je 'binnenkort' (16 juli 2005) gaat trouwen? Bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Katleen & Erik - 16 juli 2005 -
Andere Reacties: 6 8-5-2004 12:47:28

Leslie
HELP!!!!!! Kapper aan huis in Bosbeek pleasssssse!!!
Hallo! Wij trouwen 29 mei! maar ik zit nog met één probleem! ik vind geen kapper! ik zou iemand aan huis willen, ik woon in Borsbeek, bij Anttwerpen. Graag had ik volgende week of de week erop een afspraak al gemaakt om iets uit te probere...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 7-5-2004 18:54:38

Emmely
rembo gekocht...
Hallo,Ik heb mijn rembo jurk gekocht en 20 augustus is de dag dat ik hem lang dragen mag... Wie kocht ook een rembo?groetjes,Emmely
Andere Reacties: 5 7-5-2004 7:26:32

cindy
aan evie : bruidjes metamorfose dag
Hey Evie,Da's heel tof dat je ook gewonnen hebt.Mijn verloofde had me ingeschreven maar hij kan spijtig genoeg niet meekomen.Hij doet 1x per jaar mee aan een minivoetbaltoernooi en dat is juist nu zondag.Ik kom waarschijnlijk met mijn moeder.Ik weet ...
Andere Reacties: 5 6-5-2004 20:30:32

Joke
Prijs Trouwkleed Rembo Styling
Hallo allemaal!Deze vraag is er dikwijls geweest, maar hoeveel kost een trouwkleed nu echt?Ik heb op de site van rembo styling 2 prachtige jurken gezien.(Manou en Magnolia) Heeft er iemand een idee van wat deze nu echt kosten?En al de accesoires zoal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-5-2004 19:32:53

cindy
kapsel+make-up
Hallo,Ik trouw op zaterdag 24 juli 2004 te Aalst. Alle voorbereidingen zijn klaar, behalve mijn kapsel en make-up.Er zijn enorm veel kappers en visagistes in Aalst maar ik weet niet welke te nemen.Kan er mij iemand helpen?Alvast bedankt !!Groetjes,Ci...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 6-5-2004 16:02:41

cindy
magische bruidjes metamorfose dag
Hey,Ik ben één van de gelukkigen die de wedstrijd van magische bruidjes metamorfose dag gewonnen heeft.Ik kijk er echt naar uit.Zijn er nog personen die gewonnen hebben?Groetjes, Cindy
Andere Reacties: 1 6-5-2004 15:56:51

Julita
bruidswerk?
Hallo,We gaan binnenkort trouwen en we zijn op zoek naar mensen die ons bruidswerk ( bruidsboeket, versiering van de kerk, versiering van de auto, corsages...) willen maken voor een schappelijke prijs. Ligt bloemschikken je wel? Stuur ons dan zeker e...
Bruidsboeket Reacties: 0 6-5-2004 13:27:35

Katlijn
Aanbrengen van de ringen
Wij hebben geen bruidskindjes en we vroegen ons af of er geen leuke en andere manier bestaat om de trouwringen aan te brengen in de Kerk...? Onze pastoor had wel gezegd dat we die dan gewoon aan hem moeten geven en dat hij die dan op een schaaltje le...
Ceremonie Reacties: 4 6-5-2004 8:01:53

catherine
voor katrien
hoi katrien,ik las net dat je je trouwkleed ook gehaald hebt bij dianna david. ik ben van dendermonde en trouw daar voor de kerk.ben jij de katrien van op het forum die ook van dendermonde is?catherine
Andere Reacties: 1 5-5-2004 20:58:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...