Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Kathleen
Huwelijkscontract
Heeft iemand toevallig een idee wat een huwelijkscontract kost ?Heb er totaal geen idee van.
Andere Reacties: 4 14-4-2004 21:55:38

leentje
dankjewel allemaal
hallo allen,we zochten een tijdje naar een dj en langs deze weg hebben we partysound gevonden.Het was echt de moeite en een aanrader.Allen bedankt voor de hulp en ook jullie veel succes.
Andere Reacties: 0 14-4-2004 20:14:07

Nijs
tekst ouders misboekje
Hey allemaal,Binnen 38 dagen is onze grote dag. Het misboekje is af, maar ik zoek nog een originele tekst om voor te lezen in de kerk om onze ouders te bedanken voor alles wat ze gedaan hebben.....Ik heb dergelijke teksten al in verschillende huweli...
Religie Reacties: 7 14-4-2004 13:01:54

elke
uitnodigingen receptie
Op de uitnodigingen voor ons avondfeest gaan we een versje zetten dat we graag geld zouden krijgen. Maar is het eigenlijk gepast dat men dat ook doet op de uitnodigingen voor de receptie?Groetjes,Elke
Uitnodigingen Reacties: 9 13-4-2004 15:59:19

Kristel
sexy vrouwelijk trouwkleed gezocht!
Ik ben heel erg op zoek naar een trouwkleed dat vrouwelijk is. Ik wil geen prinses zijn, noch een echt "bruidje". Maar meer iets super vrouwelijk, tikkeltje sexy en niet ordinair. Weet iemand waar ik hiervoor terecht kan. Liefst in de omgev...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 13-4-2004 13:08:38

ilse
Kapster rond Sint-Pieters-Leeuw
Ik trouw volgend jaar in mei. Ik ben op zoek naar een kapster die veel kan met lange haren (opsteken en dergelijke). Nu ik heb dus lang haar en ga dus bijna nooit naar de kapper. Bijgevolg ken ik ook geen goed kappers zeker niet in de buurt van mijn ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 13-4-2004 11:57:28

Lenny
Bijna zover!!!!
Hallo iedereen,op 8 mei is het zover, de grote dag voor ons.Nu begin ik wel een beetje te panikeren. Ik heb zo het gevoel dat ik iets over het hoofd aan het zien ben, maar alles is in feite geregeld: auto, gemeentehuis, kerk, bloemen, feestzaal, foto...
Voorbereiding Reacties: 4 10-4-2004 13:37:10

catherine
Kousenband
Hallo,wij trouwen op 4 september 2004 en ik zal zeker een kousenband dragen. Hoe verloopt het opbod precies??? Heb hier al veel over gehoord, zelfs mijn dj had het er over, maar begrijp het niet zo goed. Is het misschien de bedoeling dat iedereen gel...
Andere Reacties: 2 10-4-2004 10:45:57

ilse
Wij zingen huwelijksmissen
Hallo aan alle trouwers!Steve en ik (twee jonge twintigers) zingen nu al een paar jaar in huwelijksmissen.We gebruiken onze gitaren, jambee en tamboerijn om de muziche accenten te kunnen leggen.Wil je live-music...dat dan ook nog eens leuk klinkt..da...
Ceremonie Reacties: 2 9-4-2004 19:03:20

ilse
Wij zingen huwelijksmissen
Hallo aan alle trouwers!Steve en ik (twee jonge twintigers) zingen nu al een paar jaar in huwelijksmissen.We gebruiken onze gitaren, jambee en tamboerijn om de muziche accenten te kunnen leggen.Wil je live-music...dat dan ook nog eens leuk klinkt..da...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 9-4-2004 18:50:09

Marije
Foto's
Hallo iedereen,Wij gaan 1 julie trouwen in het heemsteedse raadhuis.. Daarna gaan we foto's maken maarr... Een mooie buiten locatie hebben we al want het bos ligt er naast, wat we dus niet kunnen vinden is een mooie plek om foto's te maken als het bi...
Andere Reacties: 2 9-4-2004 15:33:06

Wendy
Bloemen
Kent er iemand een bloemenzaak of groot- en kleinhandel waar men een uitgebreide keuze heeft en waar de bloemen niet al te duur zijn? De kerk zouden we volledig zelf willen versieren met bloemen, maar het is nogal prijzig als je bij een gewone bloem...
Bruidsboeket Reacties: 2 8-4-2004 13:53:46

Evie
Wat doet de familie tijdens de fotoreportage?
Wij trouwen 4 september 2004. Onze huwelijksviering begint om 14u en zal dus rond 15u eindigen. Zo hebben wij nog ruim voldoende tijd om foto's te nemen met de fotograaf. Maar wat moet er ondertussen gebeuren met de familie? De eerste receptie za...
Andere Reacties: 10 8-4-2004 11:50:33

catherine
Drukkerij in de buurt van Gent
Hallo,Weet er iemand een goede drukkerij zijn in het gentse? We zouden graag een aantal voorbeeldboeken halen om ideeën op te doen. Alvast bedankt!Catherine
Andere Reacties: 1 7-4-2004 21:32:07

Marjolein
trouwgelofte
Hallo,ik ben bijna klaar met het samenstellen van ons misboekje maar heb nog een probleem.Wij zouden onze trouwgelofte graag zelf schrijven, maar geraken er maar niet uit. Doet iemand van jullie dit ook en kunnen jullie mij misschien helpen?Groetjes,...
Andere Reacties: 4 7-4-2004 15:18:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...