Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Nancy
Trouwring in titanium?
Hallo,Nog een vraagje, wij zouden onze trouwringen in titanium willen, van Amici, heeft er iemand ervaring mee of die lang mooi blijven etc?Bedankt !Nancy
Andere Reacties: 5 17-3-2004 15:50:34

Nancy
kleur trouwjurk?
Hallo,Op 04/06/04 trouw ik, maar wel voor de 3e keer ... Is het gepast om in een witte jurk te trouwen of zal ik het maar op een gekleurde houden? Ik ga nl morgen op zoek naar een geschikte jurk bij Het Bruisdparadijs in Kapellen.Alvast bedankt!Nancy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-3-2004 15:46:25

natalie
uitnodigingen
Hallo, ik heb een vraagje . Als je iemand wil uitnodigen voor op de feest maar je weet niet of deze persoon een vriendin heeft . Hoe zet je dat dan op de enveloppe ? Bij een koppel kun je zetten Dhr en Mevr . Maar hoe moet je dat doen bij zo'n persoo...
Uitnodigingen Reacties: 2 16-3-2004 19:43:15

Isabelle
amerikaans huwelyk
Hallo,Wy gaan trouwen op 18 juni 2005 !!! Op zen amerikaans dus de kerkplechtigheid bevindt zich buiten in de tuin van de zaal. Ook huren wy geen auto's omdat wy allebei een moto hebben en dan nog dezelfde dus ryden we met de moto's naar het stadhuis...
Andere Reacties: 5 16-3-2004 17:39:26

Evie
Liedje bij het binnenkomen kerk
Wat wordt er zoal genomen als liedje bij het binnenkomen in de kerk? De bruidsmars is zo klassiek. Wij hebben ook een zanger ingehuurd, dus het zou leuk zijn als hij dan een toepasselijk liedje zou zingen, maar welk?
Religie Reacties: 11 16-3-2004 12:05:45

nele
Help! Uitnodigingen...
Dag allemaal. Wij zijn (zoals iedereen waarschijnlijk) op zoek naar originele trouwuitnodigingen...Hebben jullie nog toffe ideetjes? Bedankt!! Nele
Uitnodigingen Reacties: 4 15-3-2004 19:40:47

Nele
misboekjes
Ik ben volop bezig met het maken van ons misboekje. Heeft er iemand een orgineel "eucharistisch gebed"? ik heb al op het internet gezocht maar kan niets vinden naar mijn zin!!!!
Religie Reacties: 4 15-3-2004 15:57:11

Sandra
Openingsdans: rumba of salsa??
Hoi,Kan iemand me helpen aub aan mooie liedjes waar je rumba of salsa (misschien een tragere ;-)) op kunt dansen EN die geschikt zijn als openingsdans?Er bestaan veelal van die "typische" rumba en salsaliedjes, maar die zijn niet zo geschik...
Openingsdans Reacties: 5 15-3-2004 11:30:20

katrien
originele lokatie om te trouwen in Wemmel-Asse
Wij zijn op zoek naar een originele lokatie om te trouwen. We willen een viering, maar niet in een kerk. Het mag wel een leuke kapel of iets dergelijks zijn en liefst in de omgeving van Wemmel-Asse
Locatie Reacties: 3 14-3-2004 19:49:47

Nancy
Voorbereiding huwelijk
Wij zijn volop ons huwelijk aan te voorbereiden maar ik ben van mening een ceremoniemeester in te huren. Mijn vriend vindt dat verloren geld. Kan iemand mij de voor- en nadelen hiervan zeggen? Wat zijn zoal de kostprijzen?
Ceremonie Reacties: 6 13-3-2004 11:02:43

Kelly
Strijkorkest receptie
Wij zijn nog dringend op zoek naar een strijkorkest (viool,e.a.) als achtergrondmuziek op de receptie. Wij huwen op 21 mei 2004, dus we moeten nu wel snel zijn. Als er iemand is die een paar goeie adresjes heeft zou ons dat heel goed op weg helpen.A...
Muziek - Live Reacties: 1 12-3-2004 18:12:49

katrien
kousen in juni??
Hallo, Ik heb een raar vraagje: ik trouw in juni en weet niet of ik dan kousen (zo van die doorschijnende, wat glanzende kousen) onder mijn kleed moet aantrekken.... zomerbruiden, wat doen jullie? Tx voor de raad, Katrien
Kledij - Accessoires Reacties: 10 12-3-2004 13:08:06

Evie
Trouwpak bruidegom
Wordt het kostuum voor de bruidegom altijd aangekocht of kan men het ook huren?GroetjesEvie
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 11-3-2004 15:13:24

Marjolein
openingsdans
Welk liedje gebruiken jullie voor de openingsdans? Wij geraken er maar niet uit.
Openingsdans Reacties: 16 11-3-2004 15:02:03

liesbeth
muziek bij de kerkviering
hallo, wij trouwen op 26 juni 2004 en zijn nog op zoek naar zangers of zangeressen al dan niet onder begeleiding van instrumenten voor de kerkviering. Hebben jullie ideetjes? Liefst regio Kortrijk.
Muziek - Live Reacties: 3 11-3-2004 11:17:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...