Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


els
Limburg: Muziek tijdens de mis
Hoi,Ik ben op zoek naar groepjes, koortjes, zanger of zangeres met piano, gitaar begeleiding voor tijdens de huwelijksmis. Wie kent er iemand in de regio Limburg?Alvast bedankt.
Muziek - Live Reacties: 8 17-2-2004 10:37:31

anja
gastenboek
wat zet je vooraan in een gastenboek? weet iemand van jullie wat er zoal in geschreven wordt? alvast bedankt voor reaktie.groetjesfrida ( fiere moeder van 2 bruidjes).
Andere Reacties: 3 17-2-2004 0:12:57

stephanie
suitekledij: waar kun je dit huren?
We zijn momenteel op zoek naar suitekledij voor 28/08/2004 voor mij en mijn schoonmoeder. Gezien de oplopende prijs voor mooie suitekledij, overwegen we om dit te huren. Ik vind echter nauwelijks een winkel in Oost- of West-Vlaanderen. Kan iemand m...
Kledij - Suite Reacties: 6 16-2-2004 15:58:18

Vanessa
Winkels suitekledij ??
Wij trouwen op 2/4/2004 en mijn zus is op zoek naar leuke suitekledij !Ze is al bij Pierre-Yves, Boetiek Maya en De Cock Styling geweest. Maar heeft daar niets naar haar zin gezien ! Kennen jullie soms toffe adressen waar ze leuke suitekledij vinden ...
Kledij - Suite Reacties: 4 16-2-2004 13:50:08

Vanessa
Origineel gastenboek gezocht
Hallo iedereen,Heeft er iemand adressen waar je leuke en originele gastenboeken kunt kopen ? Vanessa
Andere Reacties: 5 16-2-2004 12:46:06

Nancy
disc-jockey
Wij trouwen op 19 mei 2004. Er is al veel geregeld, maar we zijn nog op zoek naar goede muziek, want we zijn van mening dat dit leidt tot een geslaagd avondfeest. Wij hadden gedacht aan Ludwigs discobar. Is deze goed? Zijn er nog andere of betere, li...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 16-2-2004 12:29:11

Ariane
Tekstjes op de uitnodigingen
Hallo,We zouden willen geld vragen ipv een huwelijkslijst op te stellen... Kennen jullie leuke tekstjes voor op de uitnodigingen om dit aan de genodigden duidelijk te maken?Heel erg bedankt!Groetjes,Tom & Ariane
Uitnodigingen Reacties: 7 15-2-2004 21:23:23

anja
openingsdans.
Kan iemand ons helpen? hoe kunnen wij een openingsdans begingen met twee bruiden en twee bruidegomen? dit is niet echt het probleem.Maar het zit zo:de twee bruiden kunnen toch onmogelijk alletwee met hun vader dansen!ik moeder zou alleen overblijven ...
Andere Reacties: 3 15-2-2004 19:08:46

Liv
fotolocatie
Wij trouwen op 21 februari, over een week dus. Omdat we bezorgd zijn over het weer zijn we op zoek naar een mooie en originele binnenlocatie voor foto's in de omgeving van Geel. Alle ideeen zijn welkom Alvast bedankt !
Fotografie Reacties: 4 14-2-2004 15:12:49

Nele
geschenk voor de kinderen
Ik ben kleuterjuf en zou graag een origineel geschenkje geven aan de kleuters als ik de kerk uitkom! Wie heeft een leuk idee????
Ideeën Reacties: 8 13-2-2004 6:56:57

fabienne
locatie
ik zoek gooie foto,s locatie omgeving boom,niel ,mechelen,en rondstreek,binnen of buiten dank u xxxxxx
Locaties - Fotografie Reacties: 2 12-2-2004 18:06:58

Rebecca
bruidswinkels
Hallo allemaal,ik krijg tegenwoordig allemaal uitnodigingen om naar opendeurdagen te gaan van winkels van bruidskledij maar ik vraag me af of het de moeite is dat ik naar daar ga, ik ken al mijn ontwerper.Wat is de bedoeling van zo'n dag? Kan je enke...
Andere Reacties: 1 12-2-2004 16:20:21

Mieke
Toffe sSuitekledij
Kan iemand me één of meerdere goeie adresjes doorspelen waar ik heel moderne suitekledij kan vinden? Regio Meetjesland liefst.
Kledij - Suite Reacties: 1 11-2-2004 19:53:39

Elke
Tafelindeling avondfeest
Hallo,Ik heb een tijdje geleden eens een website gevonden waarop je je eigen tafelindeling kon tekenen op een plattegrond, maar nu vind ik die website niet meer terug.Kan er iemand mij helpen? Misschien weten jullie het nog wel.Alvast bedankt.Elke x...
Voorbereiding Reacties: 4 11-2-2004 18:21:10

Vicky
Naaipatronen bruidsjurken
Hallo,Gezien ik 'gezegend' ben van een moeder en (toekomstige) schoonmoeder die erg goed kunnen naaien, leek het me heel leuk moesten zij mijn droomjurk kunnen maken.Helaas vind ik heel moeilijk patronen voor bruidsjurken, en het weinige dat ik kan v...
Andere Reacties: 3 10-2-2004 15:42:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...