Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Nadia
kado getuigen
hoi allemaal,ik ben Nadia en op 16 april 2004 is mijn grote dag maar ik ben nog opzoek naar een origineel kado voor de getuigen!!!hebben jullie misschien een idee ???alvast bedanktNadia
Ideeën Reacties: 1 16-1-2004 21:42:32

anja
Aan Liesbeth
Liesbeth bedankt om het zoeken,maar ik ga proberen van 't weekend naar de trouwbeurs te gaan in de nekkerhal( Mechelen).De prijs speelt natuurlijk een rol.
Andere Reacties: 1 16-1-2004 19:02:46

Letitia
AAN AN-SOPHIE
Dag An-Sophie,Heb uw bericht gelezen betreffend de stoet. Amai ik vond het heel erg wat je vertelde over je schoonzus! Een relatie moet toch ergens beginnen?? Hoe kunt ge anders trouwen?? Enfin der zijn mensen met een rare mentaliteit! Mijn lief zijn...
Andere Reacties: 1 16-1-2004 8:04:02

Sandra
kapper en visagist regio Aalst
Kent er iemand een goede kapper (haar opsteken) en visagist in de regio Aalst?Alvast bedankt!!!!
Andere Reacties: 1 15-1-2004 17:32:08

Nele
Bruidsstoet
Hallo iedereen,wij trouwen op 4 september en we weten nog niet echt goed hoe we onze stoet zullen samenstellen. Ik heb nog een broer en een zus die nog alletwee geen vriend(in) hebben. Zij zouden er geen probleem van maken moesten ze samen in de suit...
Andere Reacties: 6 15-1-2004 11:02:03

Lenny
aan Ann-Sophie
Hallo Ann-Sophie,Ik ben vorige zaterdag naar Van Loock geweest en heb direct gevonden wat ik zocht. Ze hadden bijna alle modellen in maat 42 en ik heb niet lang getwijfeld. Deze winkel is echt een aanrader op gebied van bruidsschoenen.Groetjes,Lenny
Andere Reacties: 4 15-1-2004 10:53:35

anja
aan Letitia
Ja ze trouwen allebij op dezelfde dag 5 maart 2004 voor de wet.Afspraak cermonie wagens bij ons thuis(ouders).Cindy de oudste huwt in Willebroek om 10uur,Anja jongste spruit gaat getuige zijn bij Cindy.Daarna vertrekken we naar Putte daar gaat Cindy ...
Andere Reacties: 3 15-1-2004 10:38:43

anja
aan Fabienne
bedankt Fabienne,ik ga er eens kijken.
Andere Reacties: 0 15-1-2004 3:04:44

Bianca
CEREMONIEMEESTER LIMBURG - NIET TE DUUR!!!
Hoi, Wij trouwen op 29 mei en zijn nog opzoek naar een ceremoniemeester met een redelijke prijs (regio Limburg).Kan iemand me hiermee helpen??
Andere Reacties: 3 14-1-2004 22:40:00

Letitia
HUWELIJKSGAZETTE
Een vriendin gaat voor haar huwelijk een huwelijksgazette opstellen... ik vind het een toffe idée, en ik heb al een of twee zaken dat ik der in kan schrijven maar das ook alles. Heeft er iemand dat ook gepland? Waar hebben jullie interessante on...
Ideeën Reacties: 2 14-1-2004 21:38:20


geschenken
Heeft er soms iemand ideeën ivm met het geven van kado's aan ouders en getuigen?
Ideeën Reacties: 4 11-1-2004 18:25:34

catherine
kapper en visagist regio Dendermonde
HalloKent er iemand een goede kapper en visagist in de regio Dendermonde?Alvast bedanktCatherine
Andere Reacties: 3 11-1-2004 17:07:26

tina
gratis inkom
aan ieder die naar gent wil afzakken naar de huwelijksbeurs.ik heb nog enkele kaarten gekregen voor deze beurs.je kan ze wel enkel gebruiken als je een kaart koopt.2gratis telt daar niet.als je er wil stuur dan gewoon een mailtje naar;brahim-popî...
Andere Reacties: 1 11-1-2004 11:00:21

karen
tekst uitnodigingen
Hallo,Wij trouwen op 5 mei 2004 en zijn nu bezig met het maken van onze uitnodigingen. We doen het zelf om de kosten wat te sparen. Wat hebben jullie voor tekst op de uitnodiging staan? Werken jullie met een apart kaartje voor receptie en avondfeest,...
Andere Reacties: 5 11-1-2004 10:41:37

Martine
trouwringen Wim Meeussen
Ik vind de ontwerpen van Wim Meeuwssen heel mooi. Heeft iemand een idee van de prijs van zijn ringen?
Voorbereiding Reacties: 3 10-1-2004 23:47:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...