Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Liesbeth
aan saskia
Hey saskia,Wij zijn van Sint-Gillis-Waas en geven ons huwelijksfeest in het Kastelenhof te Stekene.Wij zijn nog op zoek naar een discobar uit de buurt. Ik heb gezien dat jullie al een DJ gevonden hebben. Zou ik zijn gegevens eens mogen hebben.Alvast ...
Andere Reacties: 4 6-12-2003 12:36:43

Martine
pasbeurt LinxFashion in Hasselt
Heeft iemand al een pasbeurt achter de rug bij LinxFashion in Hasselt? Ze hebben de volledige collectie van Linea Raffaelli!
Voorbereiding Reacties: 2 5-12-2003 13:27:20

stephanie
zaal plaisance in Ieper, of Passim-groep
heeft iemand van jullie reeds een feest mee gemaakt in het Passim-restaurant De Plaisance (Ieper)?Of in een ander Passim-feestzaal?Wat waren de ervaringen?
Locatie Reacties: 2 5-12-2003 9:55:14


ceremonie wagen
hoi ;Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een ferrari of lamborgini, als ceremoniewagen .Weet er iemand een adres waar je die kan huren .Alvast bedankt om te lezengroetjes Els & Jean
Andere Reacties: 2 5-12-2003 2:11:35

Heidi
trouwfoto's omgeving Boom
weet iemand een plaats in Boom waar je foto's kunt trekken ergens binnen moest het regenen bedankt
Andere Reacties: 2 4-12-2003 16:02:41

Cousaert
gospel hellllppppppp
ik vind enkel gospel via de gospelphone en deze vragen min.1500 euro voor 2 mensen die komen zingen in de viering? Dat is toch absurd. Ik ben op zoek naar een vriendelijke ziel die mij aan een black gospel-koor(of enkele mensen) kan geraken.Betaalbaa...
Voorbereiding Reacties: 6 4-12-2003 15:19:00

Martine
fotograaf Prov. Antwerpen
Ik zoek nog een goeie en niet te dure fotograaf in de provincie Antwerpen. Heeft iemand ervaring met Foto Mie-ro of Foto Focant?
Fotografie Reacties: 1 4-12-2003 12:32:07

Martine
Aan Elke: DJ Team Up To You
Hoi ElkeIk las dat jullie de prijs van 395 Euro doorgekregen hebben van DJ Team UP TO YOU. Gek, bij ons vragen ze bijna het dubbele? Zou je me kunnen laten weten waar en wanneer jullie feest plaatsvindt en welk materiaal er aanwezig is? Dan kan ik na...
Andere Reacties: 27 3-12-2003 12:12:20

Filip
feestzaal omgeving Boom
Weet iemand een feestzaal omgeving Boom
Andere Reacties: 2 1-12-2003 18:03:30

Ellen
aan karen
Dag Karen. Ik las dat je ook van Limburg bent. Mag ik vragen waar jij je trouwkleed gevonden hebt?
Andere Reacties: 3 1-12-2003 13:12:04

Sandra
fotograaf regio Aalst gezocht
Hoi,Wij zijn op zoek naar een goeie fotograaf die een toffe (korte) reportage wil maken van onze burgerlijke trouw. Liefst omgeving Aalst!Wie kan ons helpen?
Fotografie Reacties: 4 1-12-2003 8:02:18

Johan
dj
Kent er iemand een goede dj omgeving brugge? Wij huwen op 10/7 Dank
Andere Reacties: 7 30-11-2003 11:34:56

wendy
We zoeken een zaal vrij van traiteur...
Mijn vriend en ik gaan trouwen in September. We hebben onze eigen traiteur wat het niet makkelijk maakt om een feestzaal te vinden. Kan iemand ons helpen?? We wonen in Lochristi, onze traiteur woont in kluizen.
Locatie Reacties: 10 29-11-2003 10:52:35


feesten in de Ardennen
We zijn bezig ideeën te verzamelen om ons trouwfeest te organizeren.Eén van de ideeën was een groot groepshuis huren in de Ardennen om er met de familie en naaste vrienden het feest te gaan vieren.Heeft iemand hier reeds ervaring mee o...
Locatie Reacties: 1 28-11-2003 12:32:35

Marjan
Prijs DJ
Wij zijn nog op zoek naar een DJ, omgeving Antwerpen. Wij hebben al eens rondgehoord, maar we kennen er echt geen prijzen van. Kan iemand ons een richtlijn geven?Verder zijn alle tips welkom! Muziekinstallatie is reeds aanwezig in de zaal!!Groetjes,M...
Andere Reacties: 9 27-11-2003 14:30:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...