Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Letitia
AAN BRITT HUWEL 2 DAGEN
Wij trouwen op 8 mei! Het kan evengoed slecht weer als goed weer maar ik hoop dat het mogelijk zal zijn... Het lijkt me een tof idée! Een koppel die ik 'ken' heeft het gedaan en ze vonden het super plezant! Wanneer trouwen jullie?
Andere Reacties: 0 5-1-2004 8:01:09

tina
aan iedereen
Dag allemaalVooreerst ieder een gelukkig nieuwjaar en veel succes in het zoekwerk.Wij hadden gisteren een huwelijksfeest van een vriendin en ze gaf me al de adressen van haar medewerkers.Het was echt af.Enkel in de foto was er een probleempje maar vo...
Andere Reacties: 1 4-1-2004 9:59:30

catherine
Voor Marjolein
Hallo Marjolein,Bedankt voor je verslagje ivm de winkel in Gent. Ik moet nog aan mijn zoektocht naar een kleed beginnen. Heb nog totaal geen gedacht van wat ik wil en weet ook niet waar eerst te gaan. Hopelijk ben ik niet te laat want velen op de sit...
Andere Reacties: 3 2-1-2004 11:51:39

Elke
AAN IEDEREEN: EEN GELUKKIG 2004!!!!
Hallo Hallo,Bij deze wil ik jullie allemaal veel succes wensen met de voorbereidingen van je huwelijk in 2004, en natuurlijk ook na "DE GROTE DAG"!!Vele groetjes Elke
Andere Reacties: 7 31-12-2003 13:18:45

Eva
bruidswinkels
Volgende week heb ik mijn eerste afspraak in een bruidswinkel, ik vrees zo'n beetje dat ik niet zal vinden wat ik wil. En ook wel een beetje bang dat als ik iets koop, ik later iets zie in een andere winkel en mijn eerste aankoop beklaag. Wat zeg je ...
Andere Reacties: 3 31-12-2003 11:56:02

Letitia
MENSEN UITNODIGEN ZONDER KINDEREN
Meestal wordt dit niet gedaan maar wij mogen max 200 gasten hebben en die staan al op de lijst maar als bv mijn collega's hun kinderen brengen we dan staan we ver over de 200 man. Hoe kan ik op een subtiele manier hun dat duidelijk maken? Heeft er ie...
Andere Reacties: 5 31-12-2003 9:26:13

Letitia
GOEDKOOP OP HUWELIJKSREIS?
Aangezien we zelf ons huwelijk betalen, twijfelen we of we op huwelijksreis gaan. De prijzen zijn onbetaalbaar als bv kijkt naar Pegase enz... Weet er iemand waar men een fijne tijd kan doorbrengen zonder een fortuin te betalen? (Liefst in het buiten...
Huwelijksreis Reacties: 7 31-12-2003 9:23:58

Letitia
ORIGINELE UITNODIGINGEN
Weet er iemand waar ik voorbeelden van originele uitnodigingskaarten kan vinden? Ik maak ze zelf maar had graag enkele idëen gehad...
Uitnodigingen Reacties: 2 31-12-2003 9:21:27

fabienne
kleding
wie kan mijn helpen om adres te vinden voor bruidegom kostuum en hoe lang op voorhand moeten wy er naartoe,fabienne en jimmy,wy trouwen de 14 /08 /04
Andere Reacties: 4 29-12-2003 23:07:58

An
feestzaal
Weet er iemand een fijne zaal voor avondfeest in de omgeving van Aarschot-Leuven-... Alvast bedankt !
Voorbereiding Reacties: 9 29-12-2003 14:22:45

Emmely
aan an-sofie
Leuk berichtje van jou! Wij hebben nog wat meer voor te bereiden dan jullie, dus... enkel onze locatie staat al vast. Begin januari de kerk, gemeentehuis, fotograaf op het programma. Wij gaan ook wel naar de beurs in Kortrijk. Ik hoop nog veel inspir...
Andere Reacties: 1 28-12-2003 19:55:30

Emmely
aan an-sofie
Leuk berichtje van jou! Wij hebben nog wat meer voor te bereiden dan jullie, dus... enkel onze locatie staat al vast. Begin januari de kerk, gemeentehuis, fotograaf op het programma. Wij gaan ook wel naar de beurs in Kortrijk. Ik hoop nog veel inspir...
Andere Reacties: 1 28-12-2003 19:55:30

Emmely
Aan Erna
Leuk dat jullie ook in een tent trouwen, wat voorzien jullie dan voor eten, een traiteur? Waar trouwen jullie?Groetjes,Emmely
Andere Reacties: 3 28-12-2003 13:59:10

Emmely
Aan Marjolein...
Leuk om te horen wat jullie al hebben voorbereid, jullie staan al een pak verder dan ons en wij trouwen een maand vroeger. We hebben dus nog wel wat werk te doen, eigenlijk staat alleen de feestlocatie al vast, maar voor de rest nog niets...groetjes,...
Andere Reacties: 3 28-12-2003 13:57:57

Rebecca
bruidsjurk
Hallo allemaal,weet iemand hoeveel een bruidsjurk van Rembo Styling kost, daar hebben ze hele mooie jurken vind ik! En weet iemand waar ik mooie jurken kan vinden voor een bruidsmeisje of hebben jullie een jurk gekozen uit een "gewone" wink...
Andere Reacties: 3 28-12-2003 10:36:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...