Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Kathy
morgen is het zover:kleed zoeken!!
goh, ik ben nu al nerveus omdat ik morgen een eerste keer mag gaan zien voor een trouwjurk!Maandag laat ik het jullie weten hoe het was in geuren en kleuren.Goed weekend aan iedereen!!!Kathy
Andere Reacties: 6 23-1-2004 14:30:21

Letitia
Kapsel en schmink voor huwelijksdag
Ik heb mij ingelicht bij een proffesionele kapper en schminker die ik heb zien staan in een trouwmagazine en hij vraagt 450 €! Daarbij is alles inbegrepen : 3 x ander kapsel + proefschmink, thuis komen (70 km) en kapsel en schmink de dag zelf +...
Andere Reacties: 4 23-1-2004 9:02:15

Robin
wij zoeken een zaal vrij van traiteur te Brugge
Wij zijn op zoek naar een leuke locatie voor onze receptie en huwelijksfeest te Brugge. We hebben een traiteur dus moet de zaal vrij van ... zijn. (het zou ook leuk zijn als de zaal een iet wat hedendaagser karakter heeft, want die hoevestijl ligt on...
Locatie Reacties: 6 23-1-2004 6:55:34

helen
locatie
heb dit forum pas ontdekt en ik worstel al een paar dagen met een probleem. mijn vriend en ik zouden graag in beperkte kring trouwen (40-50 personen). We zoeken daarvoor een hotelletje met daar een zaal of restaurant die groot genoeg is, we zouden er...
Ideeën Reacties: 2 22-1-2004 19:55:08

Nijs
videoreportage
Wij trouwen op 22/05/2004 en hadden graag onze dag willen laten filmen. Binnen onze provincie(limburg) hebben we al enkele producers gecontacteerd, maar ze vragen allemaal 600euro en meer. En dat vinden we eerlijk gezegd wel iets van het goede teve...
Andere Reacties: 4 22-1-2004 11:39:43

Nathalie
Helen Marina
Beste,Kent iemand soms een winkel in België die de collectie van deze ontwerpster aanbiedt?Ze heeft beeldschone jurken, apart maar toch romantisch, maar ik heb geen zin om helemaal naar utrecht te rijden om te gaan kijken?Kan iemand van de toeko...
Andere Reacties: 3 22-1-2004 11:27:28

Emmely
AAN EMMY
Ja, onze namen zijn bijna gelijk, maar de trouwdatum is helemaal gelijk. Heb jij al een kleed? Waar trouw je? Op 20/8 zijn wij juist 7 jaar en 6 maanden samen, maar we kennen elkaar ook al langer...groetjes,Emmely
Andere Reacties: 3 21-1-2004 22:37:26

Martine
danslessen regio Antwerpen
We zouden graag een paar prive-danslessen volgen in de buurt van Antwerpen. Heeft iemand tips?
Voorbereiding Reacties: 5 21-1-2004 20:57:35


Barbecue
Mijn vriend en ik hebben voor ons trouwfeest een barbecue in petto voor ongeveer 120 personen, en dit in een gerestaureerde hoeve. Vinden jullie een barbecue wel gepast als 'huwelijksfeest' of zouden er reacties op komen? Wil wel vermelden dat het e...
Andere Reacties: 11 21-1-2004 19:35:51


toffe resto
Mijn vriend en ik trouwen op 26/04/04 voor de wet in Gent en in augustus voor de kerk in Damme. In Gent zal dit gevierd worden in beperkte kring (10 pers, ouders, broers en zussen en getuigen). Weet iemand een tof resto zijn waar we 'intiem en knus' ...
Andere Reacties: 2 21-1-2004 19:32:06

Astrid
leeftijd
Mag ik eens een 'indiscrete' vraag stellen? Hoe oud zullen jullie zijn op jullie trouwdag? Mijn vriend en ik zullen 24 zijn maar aangezien er nog niemand in onze vrienden- of familiekring is getrouwd (van onze leeftijd) verwacht ik commentaar. Stom h...
Andere Reacties: 13 21-1-2004 18:30:35

Liesbeth
Muziek huwelijksmis
Hey,Ik ben hopeloos op zoek naar iemand die zou kunnen komen zingen in onze huwelijksmis.Wendy Fiers is reeds komen zingen in de huwelijksmis van 2 vriendinnen dus vind ik het een beetje absurd om haar ook te boeken. Maar nu is de vraag natuurlijk wi...
Andere Reacties: 9 21-1-2004 17:15:33

Emmely
zoektocht trouwjurk
Wij trouwen op 20 augustus 2004. Ik ben een hele moeilijke in kledij in het algemeen, dus vrees ik dat dat nu ook zo zal worden. Hoe begin ik best aan een zoektocht om een trouwkleed? Ik woon in West-Vlaanderen, maar ik ben niet van plan 10 winkels t...
Andere Reacties: 15 21-1-2004 12:15:48

Annemieke
opening/afsluiting feestavond
Hallo,Heeft iemand van jullie misschien een leuk idee om de feestavond op een spetterende manier te openen, zodat het feest meteen los barst? En ik ben nog op zoek naar een manier om het feest ook weer af te sluiten, bv met kaarsjes, sterretje en wel...
Ideeën Reacties: 4 21-1-2004 11:34:35

Marjan
Fotograaf Regio Antwerpen
Kan iemand mij een fotograaf aanraden in de regio Antwerpen? Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 6 21-1-2004 11:23:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...