Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Ariane
Voorbeelden Misboekjes
Hey,Zoals zovelen hier gaan ook wij dit jaar trouwen (op 5 juni). Wij hebben gekozen voor een kerkelijk huwelijk (waarschijnlijk een zegening - geen eucharistie) en beginnen nu met ons misboekje. Heeft er iemand mooie teksten als voorbeeld voor ons...
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2004 21:03:45

Kathy
foto's regio brugge/de kust
Zou er iemand mij kunnen helpen ivm het zoeken van een lokatie voor foto's. Wij zoeken iets in de stijl van een oud fabriekspand, leegstaande fabriek,...eigenlijk een hele "koele" omgeving... Wat we absoluut willen vermijden zijn parken, v...
Fotografie Reacties: 4 30-1-2004 11:15:44

Johan
prijzen?
Hallo iedereen!Ik heb een een vraagske... kan er iemand zijn prijs voor ceremonie meester en dj opgeven? tis eens om te vergelijken...heeft er iemand ervaring met Hans Buyens? (DJ) regio antwerpengroetjes en alvast bedanktLaila
Voorbereiding Reacties: 15 30-1-2004 10:23:23

Letitia
Traiteur
Indien jullie een traiteur zoeken voor een feesst in de buurten van Vlaams Brabant (Brussel) kan ik jullie iemand aanraaden! Ze is al beste kok van België geweest en maakt zowel traditionele gerechten als originële gerechten. Ze kan zowel B...
Andere Reacties: 0 30-1-2004 8:02:32

Evi
originele uitnodigingen en zomeer
hallo iedereen,Heeft er iemand originele ideeën voor de uitnodigingen, bedankkaartjes en menu's. Heb al veel gezocht op internet maar vind niets dat ik kan gebruiken. Bedankt en iedereen veel succes gewenst met alle voorbereidingen,groetjes evi
Andere Reacties: 7 29-1-2004 18:31:34

Micheline
feestzaal
hallo,we trouwen op 25/6/2005! Het probleem is dat we niet echt zo een grote familie hebben,en onze kenniskring is ook niet al te groot. In totaal zouden we maar met een 50 personen zijn. Is het dan wel de moeite om een groot feest te doen?en een dis...
Uitnodigingen Reacties: 3 27-1-2004 12:13:07

An
Schoenen en lingerie!
Weet er iemand waar je in Leuven of in die regio bruidsschoenen en speciale bruidslingerie kan vinden?
Voorbereiding Reacties: 4 26-1-2004 20:02:32

tamara
kinderanimatie
Hallo,Wij trouwen op 14/02/2004 en ik had graag enkele suggesties gehad ivm kinderanimatie. 's Middags eten we met de suite in dezelfde feestzaal als 's avonds. Nu is er wel een speeltuin aan maar bij regenweer zijn we daar natuurlijk niks mee. Nu ha...
Ideeën Reacties: 3 26-1-2004 11:41:25

Katlijn
Huwelijksreisideeën?
Wij trouwen op 28 augustus 2004 en zijn dus zoals zovelen op dit forum volop bezig met de voorbereidingen. Er is al heel wat geregeld maar met de keuze van ons reis zitten we een beetje strop. We dachten eerst naar Thailand of Mexico te gaan maar naa...
Huwelijksreis Reacties: 9 26-1-2004 9:00:20

catherine
Trouwbeurs Gent
Hoi,Ik was normaal van plan om binnen een uurtje naar de trouwbeurs te vertrekken. Gezien de negatieve reacties begin ik wat te twijfelen. Wij hebben onze zaal, fotograaf en dj. We wilden eens gaan kijken voor oa een eventuele ceremoniemeester en ide...
Andere Reacties: 3 25-1-2004 12:21:37


tav Greet
Greet, zoals gevraagd :ons kerkelijk huwelijk is in Damme en het feest is niet zo ver vandaan van Damme (deelgemeente). En jij, waar en wanneer?
Andere Reacties: 1 24-1-2004 12:48:08

Laila
trouw-Gent Beurs(je)
Aiaiaiaiaiai!Ik ben gisteren naar de beurs in gent geweest en dat is me niet echt bevallen... Mijn persoonlijke mening; héél klein, eerst lees je op de site doorlopend modeshow, en als je aankomt hangt er een bord om 20.30 modeshow. niet le...
Ideeën Reacties: 7 24-1-2004 9:35:27

petra
foto's van bruidsjurken
Hoi,Vandaag kocht ik mijn jurk bij Harteleyn in waalwijk. Ik ben daar echt geweldig goed geholpen. Wat een opluchting dat er nog goede winkels bestaan. Ze hebben ook een leuke website www.harteleyn.nl Verder kan ik niet zeggen dat de keuzes die je op...
Andere Reacties: 2 24-1-2004 1:57:55

Marjan
Trouwvervoer
Wij trouwen op 24 juli van dit jaar. Wij kijken nog uit naar een bruidswagen, wij denken aan bv. een Engels taxi voor ons tweetjes. Kennen jullie een maatschappij (regio Antwerpen) die zo'n wagen + chauffeur verhuurd aan schappelijke prijs ? Alvast b...
Andere Reacties: 3 23-1-2004 17:15:08


witte duiven & paardekoetsen
Wij zijn 18 oktober 2003 voor de wet getrouwd (in Frankrijk) en gaan vrijdag 25 juni 2004 voor de kerk trouwen (in België, St.Gertrudis-Pede,regio Brussel). Dat wil dus zeggen dat we volop in de voorbereiding zitten om er een perfecte dag van te...
Voorbereiding Reacties: 2 23-1-2004 14:42:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...