Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Andy
lijn-bus als ceremoniewagen (vraagje aan sarah)
HalloIk zag je reactie op mijn vraag in verband met het vervoer voor ons huwelijk. We vonden een lijn-bus inderdaad een origineel idee en wille dat wel als vervoer. We weten alleen niet hoe we dat moeten arrangeren. Kunt u ons wat meer uitleg geven h...
Andere Reacties: 4 10-1-2004 18:37:46

anja
huwelijkskaars
hallo,zou er mij soms iemand kunnen helpen bij het zoeken naar een huwelijkskaars?mijn 2 dochters huwen op 5 maart 2004 en ik zou voor beiden een willen kopen maar ik weet ech niet waar ik dit kan vinden.
Andere Reacties: 5 10-1-2004 18:35:44

Daisy
waar moet ik beginnen?
Hallo! Ik ben Daisy en mijn vriend heeft me onlangs ten huwelijk gevraagd. We hebben ook al een datum, maar dat duurt nog even, hoor! 06-08-05, dat wordt onze trouwdatum, dus nog anderhalf jaar wachten. Nu weet ik niet of ik al dingen moet regelen. S...
Voorbereiding Reacties: 10 8-1-2004 20:01:13

Katrien
Origineel geschenk
Wij verloven ons op 4.04.2004 en trouwen op 21.05.2005Heeft er iemand originele id-en wat ik als geschenk aan mijn (toekomstige) verloofde kan geven?Ps: kan er iemand (uit West-Vl.) misschien ook nog een tip geven over goeie trouwzalen (we twijfelen ...
Ideeën Reacties: 11 8-1-2004 14:57:37

fabienne
kapper
wie kan my helpen om een kapper of kapster te vinden die thuiskom de dag van den trouw,omgeving van boom ,dank u fabienne
Andere Reacties: 1 7-1-2004 21:33:56

Nijs
Huwelijksgeschenk aan ouders
Hallo allemaal,Wij trouwen 22mei en we zijn nog op zoek naar een mooi cadeau om in de huwelijksmis te geven aan onze ouders. We willen graag de mama's bloemen geven en dan aan de papa's een blijvende gedachtenis van ons huwelijk. We dachten aan een...
Ideeën Reacties: 6 7-1-2004 15:59:32

Lenny
Bruidsschoenen
Hallo,Heeft iemand van jullie een idee waar ik een grote keuze aan bruidsschoenen kan vinden? Ik heb maat 42 en dat is vaak voor gewone schoenen al moeilijk om iets te vinden. Ik heb gehoord dat Van Loock de moeite is om eens binnen te gaan? Heeft ie...
Voorbereiding Reacties: 4 7-1-2004 9:16:18

Ellen
kortingsticketten trouwbeurs hasselt
Hallo, is er iemand die weet via wie of wat ik aan kortingsticketten kan geraken voor de huwelijksbeurs in Hasselt dit weekend? Alvast bedankt.
Andere Reacties: 5 6-1-2004 23:34:33

Marjolein
Priester
Wij trouwen in de kerk in Roeselare, maar wij zouden graag hebben dat een priester van een andere stad de viering leidt. Kan dit? Hoe moeten we dit praktisch doen? Waar vinden we het telefoonnummer van die priester?
Andere Reacties: 4 6-1-2004 11:35:54

Marjolein
Help! Ik kan niet kiezen!
Hallo,ik heb twee kleedjes gepast die ik allebei heel mooi vind. Ik kan echter niet kiezen! Het ene is van La Sposa in Roeselare en het andere van Christel Boone in Gent.Als het dat van Christel Boone wordt, dan moeten we het kopen, want het is een s...
Andere Reacties: 7 6-1-2004 10:09:01

Eva
Aan iedereen
Graag wil ik iedereen bedanken voor de antwoorden die me tot nu toe geholpen hebben. Ik ben sinds september bezig met onze trouw te plannen en heb af en toe een beroep gedaan op jullie. Nu heb ik al een voorbeeld voor ons drukwerk (die we zelf maken)...
Andere Reacties: 14 5-1-2004 21:49:16

Emmely
Traiteur West-Vlaanderen
Wij zoeken nog een traiteur voor ons huwelijk volgende zomer...Kan iemand ons één aanbevelen (West-Vlaanderen) ? Groetjes,Emmely
Andere Reacties: 2 5-1-2004 17:02:26

Wendy
Feestzaal omgeving Vlaams-Brabant
Hé,Wij trouwen op 28 augustus 2004 in Zaventem en zijn op zoek naar een feestzaal (inclusief traiteur) voor 30 personen. Wie kan er mij helpen.Thanks
Locatie Reacties: 10 5-1-2004 15:45:33

Anne-Sophie
MISSOTTEN & STRIJBOL
Wie heeft reeds ervaring met een kleed van bovenstaande ontwerpers? Ik heb een prachtig kleed gepast in Villa Maria in Brugge.
Andere Reacties: 2 5-1-2004 14:53:05

Anne-Sophie
Opgestoken kapsel
Wie kent een kapper die voor een mooi, stijlvol bruidskapsel kan zorgen? Liefst uit West-Vlaanderen of Oost-Vlaanderen. Komt de kapper aan huis zodat hij de rest van de familie kan kappen? Wie heeft reeds ervaring met de zoektocht naar een gepast ...
Andere Reacties: 3 5-1-2004 14:38:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...