Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


vanessa
bruidsjurk grote maat
ik ben een volslanke dame en ik touw 20 mei 2005 ik heb een beetje schrik om mijn bruidsjurk te gaan kopen want ik wil me ook als een prinsesje voelen op mijn mooiste dag en ik denk dat ik geen mooie traditionele jurk zal vinden voor mij kent iemand ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-5-2004 13:32:34

Liesbet
wanneer beginnen passen voor trouwkleed?
Hoihier ben ik weer...hoe lang op voorhand begin je best met passen voor een trouwjurk? Als ik de verkoopster van de winkel waar ik naar belde moet geloven, begin ik nu best te passen, als ik nog genoeg keuze wil hebben. Ik heb mijn zinnen gezet op e...
Andere Reacties: 10 4-5-2004 11:57:41

Mortelmans
Feestzaal vrij van traiteur
Kan iemand ons helpen met adresjes van feestzalen zonder traiteur in de omgeving van Antwerpen? Wij trouwen in Borbeek.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-5-2004 9:25:08

Mortelmans
Zaal vrij van traiteur
Ook wij willen een feest organiseren in een zaal vrij va
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 4-5-2004 9:23:44

Eva
Aan Ilse
Hallo Ilse,Je vroeg naar de prijzen van een trouwkleed van Piere Yves.Wel, het kleed hier op de site terug te vinden onder de naam 'Kuala Lumpur' kost 1200 euro, let wel, zonder retouches, accesoires...(want meestal koop je je lingerie en schoenen oo...
Andere Reacties: 0 3-5-2004 22:02:49

Letitia
WIJ TROUWEN ZATERDAG
Dag allemaal! Wij trouwen zaterdag en twas gewoon om te zeggen dat ik dol gelukkig ben en dat we hopen schoon weer te hebben! Wij hebben voorzien om op een luchtballon foto's te trekken enz en dat zou niet kunnen als het regent... Voor de rest alles ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-5-2004 13:54:19

cindy
DJ
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar. Het feest gaat door in het Krekelhof te Hasselt. Nu hebben ze ons vanuit die zaal al een paar namen doorgegeven van DJ's die daar geregeld draaien. Mijn vraag was of iemand al ervaringen heeft met de v...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 2-5-2004 13:55:42


huwelijksreis: wie heeft tips?
Hoiwij trouwen in de winter.we zouden graag eenverre reis maken in jan-feb.Wie heeft tips voor ons? bedankt! Liesbet
Huwelijksreis Reacties: 9 2-5-2004 12:30:05

Liesbet
prijs notaris-kerk-stadhuis
Hallokan iemand mij een idee geven hoeveel het ons gaat kosten om een huwelijkscontract op te laten maken, hoeveel de trouw voor de wet zou mogen kosten en hoeveel jullie moeten betalen voor een mis? Ik ben bezig met een budget op te stellen en heb g...
Voorbereiding Reacties: 8 2-5-2004 12:11:16

cindy
Toffe site!!
Hallo,Ben al een paar keer op het forum geweest en heb al een aantal toffe ideeën opgedaan!!Mijn vriend en ik trouwen op 14 mei 2005 maar zijn al volop bezig met de voorbereidingen en volgens mij is dat niks te vroeg. Ik panikeer nu soms zelfs ...
Andere Reacties: 8 1-5-2004 20:43:41

Liesbet
opvullen tijd tussen viering en feest
HoiWe zitten met een praktisch probleem: de viering in de kerk is om 15u30 en is dus afgelopen om 16u45 ten laatste. Avondfeest start tegen 18u30 - 19u00. Dus we zitten met een 'gat', en we wonen bijna een uur van alle genodigden, dus de familie kan ...
Andere Reacties: 2 1-5-2004 16:46:28

Sven
locatie foto's voor onze trouwdag
kan er ons iemand helpen met leegstaande fabrieksgebouwen in omgeving Aalst? of andere originele locatie in deze omgeving, alvast bedankt !!
Fotografie Reacties: 2 1-5-2004 11:55:40

Katleen
AAN EVY
Hoi Evy,Hebben jullie ondertussen al kunnen beslissen welke zaal het zal worden? En ligt de datum vast? Wij hebben ondertussen onze feestzaal gevonden: Salons Paaleyck in Kapelle-op-den-Bos en het zal 16 juli 2005 worden. Het is een hele mooie zaal e...
Andere Reacties: 1 1-5-2004 11:01:29

sigrid
reclame
misschien is dit bericht niet op z'n plaats maar bij elk nieuw bericht stoot ik steeds op reclame van een fotografe en een persoon die video's maakt,, sorry maar dit stoort mij toch wel een beetje
Andere Reacties: 6 1-5-2004 10:48:19

els
DJ limbur
Hoi allemaal,Ik ben volop bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk... de zaal, het gemeentehuis, de kerk en de fotograaf liggen al vast. Nu ben ik op zoek naar een goeie DJ. We willen een dansfeest geven... dus het moet eentje zijn die goed ka...
Andere Reacties: 5 30-4-2004 11:03:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...