Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


katja
De Waerboom
hoi,Mijn vriend en ik trouwen op 14 mei volgend jaar maar zijn toch al op zoek naar een feestzaal, ook al omdat mij een drukke periode is. Mijn schoonouders hebben voorgesteld om het feest te houden in De Waerboom. Is iemand van jullie er al geweest?...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 18-5-2004 8:29:09

Karen
snel nog trouwen in intieme kring TIPS PLEASE!
We zouden trouwen in 2002, maar door familiale omstandigheden hebben we dit moeten uistellen. Nu moeten we er eindelijk weer werk van maken! We willen graag trouwen in intieme kring (nabije familie en vrienden) en het liefst nog in september/oktober!...
Andere Reacties: 4 17-5-2004 19:55:55

Nele
Bruidsbeertjes
Hallo,Weet er iemand waar je speciale bruidsbeertjes kunt kopen?Wij hebben er eens gezien op een huwelijksbeurs, maar vinden ze niet meer terug.Het waren twee teddybeertjes waar je op de voetjes jullie namen en de huwelijksdatum op kon laten borduren...
Andere Reacties: 3 17-5-2004 14:46:40

Heleen
goed adres om buiten te trouwen in omgeving van Brugge zomer 2005?
Hallo,wij trouwen op 30 juli 2005, en wij zijn nu vooral op zoek naar een toffe locatie om buiten te trouwen! Het probleem is natuurlijk dat je ook altijd een noodoplossing bij de hand moet hebben als het toch regent. Kent er iemand een plaats waar w...
Locaties - Viering Reacties: 4 17-5-2004 13:45:12

Letitia
VOOR DEMEREAU
Ik heb toch wat zenuwen gehad als één van de waiters een volle plateau drank op johan zijn oom heeft laten vallen, en als de kinderen een groote vaas omver gelopen hebben, maar tis rap voorbij gegaan eens de feest begonnen is! En veel echo'...
Andere Reacties: 1 17-5-2004 13:21:52

Letitia
Raad voor wie nog moet trouwen....
Johan en ik zijn een week getrouwd, en hoewel alles goed is gegaan, vind ik dat men op een eigen huwelijk niet zo veel kan genieten als op een ander zijn huwelijk... Een goede raad meisjes: "geniet ervan", van elk moment,want we zijn é...
Andere Reacties: 1 17-5-2004 12:54:28

cindy
Aan Evie
Hey Evie,Wij trouwen in feestzaal "De Snip" te Moorsel.Wij zijn nog nooit in de Waerboom geweest maar onze cameraman is daar al meerdere malen geweest en hij zegt dat het daar de max is.Dus het zal zeker een geweldig feest worden voor julli...
Andere Reacties: 1 12-5-2004 22:29:05

hilde
livemuziek 2/10/04
Hallo,Wij trouwen op 2/10/04 en zijn nog op zoek naar zangers of zangeresses al of niet onder begeleiding van instrumenten. Liefst hedendaagse muziek. Kan iemand ons hierbij helpen? Regio Deinze (Kruishoutem)alvast bedanktHilde en Thomas
Muziek - Live Reacties: 4 12-5-2004 20:43:40

Kathleen
dj blue moon team
heeft iemand ervaring met het blue moon team van aartselaar ?we hebben deze geboekt (ook omdat die gewend is om te spelen in de zaal waar ons feest is), maar ik ben er een beetje bang van dat het TE gaat zijn. We gaan nu wel een dansfeest geven, maa...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 12-5-2004 16:58:41

sigrid
visagiste
Kent iemand een visagiste in de buurt vqan Boutersem - Tienen of leuven die op zondag 22 augustus mij professioneel wil opmakenalvast bedankt
Andere Reacties: 1 12-5-2004 10:35:55

sigrid
100
ik ben op zoek naar een leuke binnen en buitenlokatie aan het zoeken voor onze huwelijksfoto's bij voorkeur tussen Leuven en Diest. Mijn voorkeur gaat uit naar een oud bedrijfsgebouw of ruïne waar men zowel buiten als binnen kan Alvast bedanktSi...
Fotografie Reacties: 0 12-5-2004 10:33:16

Leslie
Help!!! Kapper aan huis gezocht!! Antwerpen - Borsbeek
AUB kan er iemand mij helpen aan een kapper of kapster aan huis voor mijn huwelijk op 29 mei 2004?!?! Ik begin te wanhopen... ik hoop dat er iemand mij kan verderhelpen... Leslie***
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 11-5-2004 18:39:16

catherine
voor evie
hallo Evie,Wij trouwen ook in de Waerboom.In welke zaal trouwen jullie? Wij in zaal memling.Hebben jullie het menu al beslist?groetjescatherine
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 11-5-2004 16:51:04

katrien
Veel succes
Voila, Onze trouwdag zit erop, Wij wensen aan iedereen die nog moet trouwen dit jaar en de komende jaren veel succes en plezier met de voorbereidingen en hun hwelijksdag zelfAls je nog vragen hebt stel ze maar gerust.Groetjes Peter en Katrien
Andere Reacties: 3 11-5-2004 11:47:53


Tekst op uitnodiging?
Hoiaangezien we al een tijdje samen wonen zouden we liefst geld vragen, om een mooie huwelijksreis te maken.heeft iemand een ideetje voor een rijmpje/tekstje voor op de uitnodiging?
Andere Reacties: 7 10-5-2004 19:29:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...