Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Tinneke
vier getuigen
Hey,Mei 2005, onze grote dag waar wij getweetjes enorm naar uitkijken. Maar momenteel zitten we toch eventjes met onze handen in ons haar. Wij zouden graag onze broers en zussen nemen als getuigen, 4 getuigen. Aangezien wij enkel voor de wet trouwe...
Ceremonie Reacties: 2 2-6-2004 13:23:45

Mieke
bruidskindjes
hoi allemaal!! Wij trouwen pas volgend jaar juni 2005. Maar ik wou toch iets vragen aan jullie. Kheb 2 bruidskindjes: een jongen van 10 jaar en een meisje van 8 jaar. Voor het meisje willen we een beer kopen maar wat voor de jongen? Kvrees dat hij d...
Andere Reacties: 3 27-5-2004 17:41:24

Evy
prijs van de DJ
Wie kent een goede DJ en hoeveel kost die dan? (regio Leuven - Tienen)Groetjes,Evy
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 26-5-2004 14:40:09

Evy
getuigen
Hallo,ik heb een probleempje: ik weet wie de getuigen gaan zijn voor de wet (een tante en een nonkel) maar nu zegt mijn vader dat hij graag getuige wil zijn voor de kerk. Ik vind het zelf een beetje raar om verschillende getuigen te nemen voor de wet...
Andere Reacties: 3 26-5-2004 14:36:33


suite?
Hallowe hebben al van een paar mensen van de familie de vraag gekregen hoe we de suite gaan samen stellen in de kerk.Hoe gaat dat normaal gezien, je gaat de kerk binnen en wat dan? Komt de priester je halen? Moet mijn vader mij naar voor begeleiden? ...
Andere Reacties: 5 25-5-2004 20:02:20

sara
muziek in kerk
Hey,Tijdens de huwelijksmis ga ik liedjes van cd's gebruiken. Ik ben wel aan het twijfelen welke liedjes ik zou nemen. Welke liedjes nemen jullie, of kennen jullie nog romantische muziek?Welke liedjes ik al in mijn hoofd had:-Heaven van Do- Endless L...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 25-5-2004 12:05:07

Letitia
VOOR LIESBETH - PRODUCT TEGEN ZWETEN
Pierres-Yves heeft mij de producten van Vichy aanbevolen. Er bestaan der twee: eentje die je gewoon 's morgens aan doet en die je zogezegd 24 uur droog hou, maar ik heb voor het laatste gekozen, dat is ook van vichy, maar tis een product die 7 dagen ...
Andere Reacties: 1 25-5-2004 7:49:18

Annelies
Liedjes live echt nodig??? + gespeelde muziek: ideetjes?
Hallo, ik ben Annelies en ik trouw op 9 juli. Nu hebben wij de huwelijksviering ongeveer helemaal samengesteld maar wij zouden enkel de cd's gebruiken en niks van live muziek (orgel of zang). Nu heb ik al enkele reacties gekregen van mensen die vinde...
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 24-5-2004 12:23:49

Letitia
VOOR DEREMEAU
Wel alles valt goed mee moet ik zeggen, spijtig dat we niet onmiddelijki op huwelijksreis hebben kunnen vertrekken. We vertrekken op 9 juni, juist één maand na ons huwelijk... Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje heimwee krijg als i...
Andere Reacties: 1 19-5-2004 7:52:27

Joke
teksten voor de huwelijksmis?
Weet er iemand een web site waar ik leuke teksten kan vinden voor ons kerkelijk huwelijk?Alvast bedanktGroetjes Joke
Andere Reacties: 4 18-5-2004 18:53:11

Joke
een betaalbare fotograaf
Weet er iemand van jullie waar ik een fotograaf kan vinden, regio Brugge tegen een betaalbare prijs?Alvast bedanktGroetjes Joke
Fotografie Reacties: 3 18-5-2004 18:49:38

Joke
waar vind ik uitnodegingen
Graag had ik geweten waar ik aan toffe en betaalbare prijs uitnodegingen kan krijgen, kent er iemand een leuke drukker.Ik vind marrokaanse en turkse uitnodegingen prachtig, maar weet niet waar ik moet beginnen te zoeken.Alvast bedanktGroetjes Joke
Uitnodigingen Reacties: 2 18-5-2004 18:48:25

Ilse
Fotolocaties
Hallo,weet er iemand prachtige locaties in de omgeving van Tienen, Sint-Truiden, Landen, Zoutleeuw voor onze foto's? Alvast bedankt. Ilse en Karel
Fotografie Reacties: 1 18-5-2004 16:36:19

stephanie
feestzaal / hoeve eigen organisatie in regio Westhoek/Kortrijk
Wij zoeken een feestzaal / hoeve die betaalbaar, en toch stijlvol is. Tot nu toe vonden we 1 geschikte zaal, maar die was vrij duur.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-5-2004 16:14:31

elke
drukker voor de uitnodigingen
Hallo,Kent er iemand in de omgeving van Antwerpen een drukker waar we toffe uitnodigingen kunnen bestellen?Groetjes,Elke
Uitnodigingen Reacties: 1 18-5-2004 14:06:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...