Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Tanja
Thema voor huwelijk
Hi,We denken er aan om het thema "film" te gebruiken om ons huwelijk in te kleden. Zijn er nog trouwers die met een thema werken?GroetjesTanja22/07/06
Ideeën Reacties: 7 18-1-2006 20:13:07

Brenda
vrijgezelen feest
hallo,Ik heb dringent julie hulp nodig!Mijn zus trouwt namelijk 31maart2006. En haar vrijgezellenavond zouden we 11maart2006 doen. Ik zou dat samen met men schoonzussen en een vriendin in elkaar stekken.Maar ik weet echt nie hoe ik hier aan moet begi...
Ideeën Reacties: 8 14-1-2006 19:33:01

Tineke
website
kent er iemand een site waar je gratis websites kunt aanmaken voor huwelijkaankondigingen enzo?We hebben wel een website, maar heb niet zoveel tijd om me ermee bezig te houden (met al dat plannen o.a. ;-) )Alvast bedankt.Groetjes,Tine
Ideeën Reacties: 2 12-1-2006 15:47:55

Mireille
Aanrader Huwelijksnacht !
Hallo aanstaande bruidjes,Ik heb toch iets tofs gevonden voor onze huwelijksnacht! Ik wild dit graag hier laten weten omdat ik er nog niemand over gehoord heb. Wij waren aan het twijfelen over de huwelijksnacht en hebben nu de ideale oplossing gevond...
Ideeën Reacties: 12 5-1-2006 7:42:59

hilde
website eindelijk klaar
Hoi bruidjes,eindelijk is onze website klaar.Jullie kunnen even gaan piepen op www.kenneth-hilde.bruiloftsite.nlGroetjes,Hilde09 09 06
Ideeën Reacties: 1 4-1-2006 22:22:52

Tilly
yskarretje
hallo iedereen, wij hadden het gedacht om na de mis een ijskarretje te laten komen voor de aanwezigen.heeft er iemand enig idee waar ik zo een ijskarretje kan vinden in de buurt van lummen???groetjes tillyke
Ideeën Reacties: 1 4-1-2006 18:54:45

Martine
animatie tijdens feest
hoiik vroeg me af of jullie animatie voorzien op jullie trouwfeest. We verwachten wel dat er vanuit de familie een en ander zal georganiseerd worden, maar moeten wij zelf ook iets voorzien?Wat doen jullie? Of hebben jullie leuke ideetjes?GroetjesMa...
Ideeën Reacties: 4 29-12-2005 20:11:36

Laurian
Huwelijksbeurs Nekkerhal-Mechelen
Hallo allemaal,Het weekend na nieuwjaar 7en8 januari is er een huwelijksbeurs in Nekkerhal.Heeft er iemand het websiteadres ervan ?Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 2 27-12-2005 12:44:18

Els
hoe mensen ook in de kerk krijgen
Hey,ik heb de vraag al eens eerder gesteld maar heb er toen geen pasklaar antwoord op gekregen. Ik zou graag op onze uitnodiging zetten dat we het toch wel leuk zouden vinden als de mensen ook naar onze mis kwamen en niet enkel kwamen feesten na onz...
Ideeën Reacties: 5 26-12-2005 21:01:41

Brenda
Ideeën Menukaarten
Geeft er iemand een origineel idee voor de menukaarten.Wij trouwen namelijk 31maart 2006 en het wordt dus tijd om aan de enu kaarten te beginnen.We willen die namelijk zelf maken.We hadden al een idee om te werken met kleine blaadjes aan elkaar te do...
Ideeën Reacties: 3 20-12-2005 14:53:59

Brenda
IdeeE¨ë
Ideeën Reacties: 0 20-12-2005 14:48:50

hilde
ontwerp website
Hoi bruidjes,ik ben volop bezig met onze website te vervolledigen. Maar ik heb een probleempje.Ik heb een item waar de mensen hun favoriete muziekkeuze kunnen achterlaten voor op ons feest maar ik zou graag hebben dat ze die onmiddellijk kunnen verst...
Ideeën Reacties: 1 18-12-2005 10:11:53

saskia
ringen
Hoi medetrouwertjes,Op 1 april trouwen we. We trouwen niet voor de kerk dus worden de ringen in het gemeentehuis gegeven. Aangezien mijn oudste zus mijn getuige is wilde ik mijn kleine zusje (16)ook iets laten doen. Daarom heb ik haar gezegd dat zij ...
Ideeën Reacties: 1 17-12-2005 18:10:16

liesbeth
Onze site is eindelijk af!!
Joepie, na 2 maanden keihard werken is onze site eindelijk af. Ik ben echt wel heel fier. Mijn vriend heeft er enorm veel tijd in gestoken, maar het resultaat mag er zijn. Dus iedereen die mee onze voorbereidingen wil volgen:www.liesbethenpieterjan.b...
Ideeën Reacties: 9 4-12-2005 17:45:23

Martine
doosjes afhaalchinees
Hoiik ben op zoek naar de doosjes waaruit men in iedere americaanse film afhaalchinees eet. weet iemand waar ik die kan vinden?groetjesMartine
Ideeën Reacties: 7 3-12-2005 16:43:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...