Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Isabelle
Geschenken !
Hallo iedereen, nog 45 dagen, het begin kort te worden ! Wij zijn nog op zoek voor geschenkjes voor de suite ! Kan ons iemand ons toffe iedeeen geven, het begin dringend te worden ! Groetjes aan iedereen ...
Ideeën Reacties: 2 30-11-2005 8:06:02

kelly
tafelbenamingen
hallo,ik lees hier dat er veel mensen zijn die als tafelbenaming romantische films gebruiken. Ik moest als ik dit las aan sprookjes denken en wou jullie mening is horen. Dit is volgens mij een sprookjes dag, een dag dat je als een prinsesje gekleed...
Ideeën Reacties: 4 25-11-2005 9:10:55

Patricia
Getuigen
Hoi trouwers,Ik ga trouwen in februari 2007. (jep, midden in de winter --> eerste reactie van velen)Nog wel wat tijd dus om alles voor te bereiden. Zonder twijfelen wist ik heel snel dat ik mijn jonste zus als mijn getuige wil. Ik weet immers dat ...
Ideeën Reacties: 6 24-11-2005 16:57:43

soetkin
tafelbenaming/schikking
Hallo,Is er iemand die een originele benaming kan bedenken voor de tafels? En hoeveel personen zet je maximaal aan een ronde tafel?Worden families bijeen gezet of gemengd? xxxxxxx
Ideeën Reacties: 3 24-11-2005 0:02:58

Brenda
geschenk ouders
wat geven jullie aan je ouders de dag van jullie huwelijk.Ik zou namelijk in de mis een mooie tekst voorlezen en dan aan beide ouders een bloemetje geven.Maar op het avond feest zou ik ook graag nog iets geven.Ik had eerst aan een foto van ons gedach...
Ideeën Reacties: 7 20-11-2005 11:16:46

kelly
tafeldecoratie
Hallo,Nog maar 162 dagen te gaan en dan is het zo ver, dan is het onze grote dag. Ik had een vraagje aan de creatievelingen onder jullie. Ik weet niet echt goed hoe ik de tafel zal decoreren. Ik wil graag iets origineer voor de naamkaartje, menu, ...
Ideeën Reacties: 3 18-11-2005 9:29:12

An
bedankingstekst ouders
Ik heb ooit op deze website een mooie tekst gelezen om de ouders te bedanken, maar ik kan hem niet terug vinden. Het noemde "kinderen zijn als vliegers". Kan er iemand mij helpen? Andere suggesties zijn ook welkom. We trouwen zaterdag, 19 n...
Ideeën Reacties: 1 14-11-2005 17:01:08

davine
mand voor snoepjes kerk
hoi,Ik ben al een hele tijd opzoek naar een leuke mand ofzo om de snoepjes in te leggen die we gaan geven aan de kindje aan de kerk. Ben al nar ava;blokker;casa geweest;en niets dat me aanstaat gevonden . Ofwel zijn de manden te groot of te klein of ...
Ideeën Reacties: 8 10-11-2005 16:46:11

Ingrid
bedankjes na het feest
Heeft er iemand toffe en originele ideetjes wat betreft kadootjes die je kan uitdelen wanneer de genodigden het feest verlaten?
Ideeën Reacties: 10 7-11-2005 13:49:16

Vicky
Leuke ideeën mis
heyIk ben ondertussen al aardig opgeschoten met mijn misboekje, maar ben nog op zoek naar zo enkele dingen die het echt bijzonder maken (afgezien van de teksten dan)Ik heb hier eens gelezen van iemand die zelf haar hosties maakte, dat vind ik wel leu...
Ideeën Reacties: 4 5-11-2005 21:14:01

Isabelle
snoepjes aan de kerk
hallo iedereen, Ben op zoek naar een leuk idee ivm het uitdelen van een geschenkje aan de kindjes bij het buiten komen van de kerk. Meestal zijn dit zure snoepjes. Heeft iemand nog een ander ideetje?Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 11 2-11-2005 19:05:44

Ann
indeling van de dag ?
Hallo! Wij trouwen op 04/08/2007 en zijn al aan het brainstormen over dé dag. We komen er niet goed uit hoe de indeling juist zit voor een trouwdag en of we al dan niet een aparte receptie zouden doen? Wij hebben een 50-tal genodigden voor avond...
Ideeën Reacties: 11 2-11-2005 17:08:24

davine
creatieve ideeën huwlijksviering
Dag mede-bruidjes,Ik ben op zoek naar originele ideeën om de bruidskindjes te betrekken in de huwelijksviering. Zo laat ik hen tijdens de offerande druiven en brood aanbrengen. Ze hebben ook elk hun eigen stoeltje. Er zijn 3 kindjes tussen 5 en ...
Ideeën Reacties: 1 29-10-2005 12:03:20

mirella
GASTENLIJST
12/11/2005 is de datum de gasten ons ten laatste moeten verwittigen van hun aanwezigheid.Is het onbeloofd om een paar dagen vooraf een sms of e-mail te sturen om hen hieraan te laten verwittigen;Vooral de mensen van de receptie laten niets horen.mire...
Ideeën Reacties: 8 27-10-2005 13:08:54

Ineke
Witte duiven
Hallo allemaal!Op 10 juni 2005 ga ik trouwen. Na de huwelijksviering zou ik graag twee witte bruidsduiven loslaten. Probleem is nu dat ik deze nergens vind. Is er iemand die hiermee ervaring heeft of iemand kent (liefst omgeving Leuven)?Bedankt!Ine...
Ideeën Reacties: 7 26-10-2005 13:16:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...