Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Petra
Origineel tekstje om aan de bedankjes te hangen
Brides to B... Heeft er iemand een origineel tekstje om aan de bedankjes te hangen? Thankx
Ideeën Reacties: 3 28-3-2006 8:13:08

marijke
forum
Hallo, Ik leer heel veel bij op dit forum. Ik vind het super! Weet er iemand nog andere sites met een forum over huwelijksfeesten?Marijke
Ideeën Reacties: 1 26-3-2006 12:26:24

Ann
suikerhartjes
dag mede-bruidjes,waar kan je suikerhartjes (die lichtgekleurde snoepjes met woordje(s) ) op?Ik wil voor elke gast en bedankje maken met die snoepjes in, dus ik heb er héél wat nodig. Ik zoek dus eerder een groothendel en géén sno...
Ideeën Reacties: 7 22-3-2006 14:40:02

Eveline
Vrijgezellendag
Hoi Iedereen,Ik ben druk bezig om vrijgezellendag te plannen voor mijn zus, maar het ontbreekt me aan inspiratie. Ik wil er vnl een doenamiddag van maken gezien mijn zus er helemaal niet voor te vinden is om verkleed rond te lopen en stomme opdracht...
Ideeën Reacties: 3 21-3-2006 13:19:43

Jill
lied om ouders te bedanken
Hoi iedereen,Ik ben nog op zoek naar een mooi lied om te laten draaien wanneer we onze ouders bedanken op het feest?Heeft er iemand leuke ideeën?
Ideeën Reacties: 3 20-3-2006 20:21:57

Fieke
Schoonvader als getuige?
Hey ladies,Ik had een klein vraagje: mijn verloofde denkt eraan mijn vader te vragen als getuige. Het enige dat hem tegenhoudt is het feit dat hij daarmee misschien zijn eigen vader kwetst.Maar je eigen vader als getuige vragen, wordt dat gedaan? Daa...
Ideeën Reacties: 5 14-3-2006 16:40:34

Nathalie
bedanking mama's
Hey,Zowel mijn als mijn vriend zijn mama staan er alleen voor. Toch gaan ze alletwee financieel hun steentje bijdragen bij de trouw. Wij zouden hen op gepast wijze willen bedanken. Heeft iemand van jullie een tof idee?alvast bedanktNath23/09/2006
Ideeën Reacties: 2 14-3-2006 11:40:37

Annelies
tafelnamen
Hallo,We zijn op zoek naar originele tafelnamen!!! Kan er iemand ons helpen???Groetjes
Ideeën Reacties: 2 12-3-2006 15:32:21

liesbeth
liedjes ouders
Hallo bruidjes,ik heb een vraagje of er iemand toevallig mooie liedjes kent die gaan over de relatie moeder - dochter, vader- dochter, vader - zoon of moeder - zoon.Ik zou er graag enkele willen hebben omdat wij voor onze ouders een cd'tje willen sam...
Ideeën Reacties: 7 8-3-2006 20:51:19

ilse
eigen website maken van de trouw
Hoi mede-bruidjesHeeft er iemand een idee hoe je zelf een website kan maken van je trouw.Wij zouden dat graag doen maar weten niet goed hoe dit moet. Dan kan iedereen zo een beetje meevolgend. Ik zie dat er enkele onder jullie dit hebben . Kunnen jul...
Ideeën Reacties: 14 8-3-2006 12:59:51

Saar
Hoe vraag je je bruidskindje op originele manier?
Hallo lieve trouwstertje in spe (en andere),Ik heb nog een kleine (half)broer van 9 jaar die ik zou willen vragen om ons ringen te dragen en dus bruidsjongen te zijn op ons huwelijk. nu zou ik dit graag op een leuke manier aan hem vragen, met een eve...
Ideeën Reacties: 2 6-3-2006 11:12:20


aan elke
Hey, leuk dat er zoveel reactie is van iedereen. Wij trouwen de 12e in Humbeek (Grimbergen)...Wat we al hebben gedaan is:-zaal-traiteur-DJ-fotograaf-misboekje is bijna af alleen nog laten nalezen-uur van gemeente-reis-ben ondertussen aan het kijken v...
Ideeën Reacties: 1 3-3-2006 11:57:41

lies
12 augustus ?
Ik zou graag eens willen weten wie dat er op 12 augustus (of toch ongeveer) trouwt...Wat hebben jullie al allemaal gedaan? groetjes,Lies
Ideeën Reacties: 6 2-3-2006 10:52:49

Sandra
Liefde is...
Nu ik toch bezig ben heb ik nog de volgende vraag voor jullie:voor de tafelnamen hadden we gedacht om te werken met de prentjes van Liefde is...Nu heb ik hier thuis wel van die prentjes liggen van op een kalender, maar daar is er een achtergrond bij ...
Ideeën Reacties: 5 1-3-2006 20:17:42

Evi
Attentie kindjes (kerk)
Wij zouden graag een leuke attentie geven aan de kindjes die bloemetjes aan de kerk komen afgeven, maar hebben een beetje gebrek aan inspiratie. Wij dachten eerst aan snoep, maar er zijn een aantal kindjes in de vrienden- en familiekring die geen sui...
Ideeën Reacties: 4 24-2-2006 19:39:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...