Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Peter
aankoop rode loper
Hallo,Wij zijn van plan om onze rode loper zelf aan te schaffen. Bij de ceremoniemeester kost deze 3 à 4 euro per meter. Wij hebben vrienden die een maand later trouwen en deze dan ook gebruiken. Zo kunnen we de prijs delen. Kent er iemand ee...
Ideeën Reacties: 0 6-6-2006 16:43:19

Sofie
alternatieve trouw gevraagd!!!
hey allemaal!heeft er iemand tips voor mij..?mijn vriend en ik zijn al een tijdje aan het denken hoe wij willen trouwen. we zijn eigenlijk tot de conclusie gekomen dat we het niet op de traditionele manier willen doen zoals de meeste mensen, eerst en...
Ideeën Reacties: 7 5-6-2006 21:38:55

Erik
huwelijksteksten
Hey,tijdens de ceremonie zou ik graag mijn vriendin willen verassen met een mooie tekst over liefde en het huwelijk. Het is geen gedicht waarnaar ik op zoek ben, maar een mooi stukje proza.Dankjewel!groetjes,erik
Ideeën Reacties: 4 5-6-2006 14:49:28

Ilse
ringen
hallowij hebben geen bruidskindjes.Wie heeft er originele ideeën voor het naar voor brengen van de ringen op dat moment?Bedanktilse
Ideeën Reacties: 6 4-6-2006 22:11:29

Ilse
snoepmand
HalloWij voorzien een snoepmand om iets aan de kindjes te kunnen geven, die ons feliciteren als we de kerk zijn buitengekomen.nu vraag ik mij af wie de snoepmand dan bijhoudt tot het moment dat we ze effectief nodig hebben. Wie van jullie heeft dat o...
Ideeën Reacties: 5 4-6-2006 21:32:33

femke
STUDENTE FOTOGRAFIE/ RECLAME
Hallo!Ik ben een laatstejaarsstudente Reclame- en grafische vormgeving, optie fotografie. Ik zoek een kleine bijverdienste. Ik fotografeer, ontwerp alles wat maar te ontwerpen valt (van affiches, tot uitnodigingen, tot kaartjes, tot ... you name it!)...
Ideeën Reacties: 0 3-6-2006 19:44:47

davida
uitnodigingen
hello ik zoek een origineel tekstje om vanvoor op onze uitnodigingen te zetten onze kindjes moeten het wel aankondigen we hadden 1 maar is nie mooi op onze proefdruk.alvast bedankt groetjes
Ideeën Reacties: 3 3-6-2006 11:16:22

Elke
origineel menu
Hallo iedereen,wij zijn gisteren naar onze kok geweest en we zijn het menu gaan bespreken voor onze grote dag (wij hebben een gewone zaal met aparte kok)Nu zou ik graag alles op de menukaarten willen formuleren zodat de mensen toch niet echt weten wa...
Ideeën Reacties: 4 31-5-2006 16:09:37

eva
tafelnamen
Hallo Allemaal,Ik weet dat deze vraag al vaak gesteld is maar ik ben echt op zoek naar een originele tafelindeling.Ik ben op zoek naar originele tafelnamen. Wie kan mij helpen?Bedankt!Eva26 augustus 2006
Ideeën Reacties: 7 24-5-2006 20:52:52

Inge
misboekjes
wij trouwen in oktober en zijn nog steeds op zoek naar goede ideetjes voor onze misboekjes. Kzou echt nie weten hoe ik eraan moet beginnen of welke teksten we kunnen gebruiken? kan er mij iemand wat ideetjes doormailen? bedankt !!!
Ideeën Reacties: 6 21-5-2006 13:41:22

Nicole
tafelschikking
We zijn op zoek naar naamgeving van tafels?Bij het binnenkomen zouden we een lijst ophangen met de naam van de genodigden en dan verwijzen naar een tafel maar we zoeken een origineel idee om de tafels te benoemen en een idee voor een tafelkaartje.Een...
Ideeën Reacties: 1 19-5-2006 9:46:32

marissa
Thema film
Ons huwelijk heeft een beetje een thema "film". zo zijn onze uitnodigingen een soort filmaffiche en zullen we popcorn uitdelen aan het gemeentehuis. Heeft er nog iemand leuke ideeën voor dit thema. Of eventueel ideeën voor de foto...
Ideeën Reacties: 5 18-5-2006 20:18:10

Mieke
vrijgezellendag
Hoi allemaal,Binnenkort treedt mijn zus in het huwelijk. Stilletjesaan wil ik beginnen met het voorbereiden van haar vrijgezellenavond (en dag). Overdag zouden we graag naar een pretpark gaan omdat ze daar verzot op is. Daar zouden we graag enkele o...
Ideeën Reacties: 1 16-5-2006 21:19:18


ideetjes voor vrijgezellendag
hallo allemaal,zijn er hier mensen die al een vrijgezellenavond of zoiets georganiseerd hebben?laat jullie ideeen hier achter.wat jullie al gedaan hebbenmercipatricia
Ideeën Reacties: 4 11-5-2006 11:47:43

Inge
animatie receptie
Hallo bruidjes,We trouwen rond de middag en nadien gaan we foto's nemen. We schatten rond 16u terug te zijn. Omdat we niet willen dat onze naaste familie en goede vrienden, die de hele dag met ons mee zullen vieren, zich zouden vervelen, hadden we gr...
Ideeën Reacties: 1 8-5-2006 21:15:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...