Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Brenda
bedanking zus
Iemand ideeen om mijn zus te bedanken. Ze heeft alle uitnodigingen en menukaarten gemaakt maar ook alles helpen regelen. Nu zou ik haar willen bedanken met een origineel cadeau. Dacht eerst aan champagne maar ze drinkt niet en ze verzamelt ook niets....
Ideeën Reacties: 4 23-2-2006 14:03:12

Danny
Foto's op kaars als cadeau.
Hallo,Zoek je origineel idee om een presentje te geven wanneer de mensen de zaal verlaten of aan je ouders.Kijk dan eens op deze website:www.ideekaarsen.be
Ideeën Reacties: 1 23-2-2006 13:33:32

Petra
Attentie bruidsmeisjes en leuke ideeen voor het brengen van de ringen door de bruidsmeisjes
Een klein vraagje, graag wat originele ideeen hoe de bruidskindjes de ringen kunnen brengen
Ideeën Reacties: 8 22-2-2006 18:23:41

Ymke
Kerkelijke trouwplechtigheid
Nog een vraagje: Kan iemand me helpen aan ideetjes voor trouwboekjes. Ik weet immers hoegenaamd niet hoe er aan te beginnen!Alvast bedankt!!
Ideeën Reacties: 4 21-2-2006 17:13:48

Tiziana
Versiering Feestzaal
Hallo,Ik hoop dat jullie mij aan iedeeen kunnen helpen ivm het versieren van een feestzaal. Wij moeten hier zelf voor zorgen en ik ben een vrij creatief persoon maar ik heb geen fantasie meer om dit ook nog eens doen. Als het voor anderen is dan kome...
Ideeën Reacties: 9 21-2-2006 15:47:39

ineke
gastenboek
Beste Bruidjes, Zijn er mensen uit het Antwerpse die een plaats weten waar je leuke gastenboeken kan kopen of iemand die een leuk alternatief heeft voor een klassiek gastenboek ??? alvast bedankt voor de suggestiesine
Ideeën Reacties: 1 21-2-2006 14:37:44

Maaike
gastenboek
Hallo! Ik ben nog op zoek naar leuke ideetjes om ons gastenboek een beetje persoonlijker te maken. Welke teksten gebruiken jullie? Plakken jullie er foto's in? Ik zou graag hebben dat het ook een eetje opvalt, zodat mensen er sneller iets zullen in s...
Ideeën Reacties: 4 21-2-2006 10:17:17

Carine
burgerlijk huwelijk
Hallo,Nog 110 dagen te gaan... dit weekend happy minded mijn trouwschoenen gekocht, maar er zit sinds gisteravond een dumper op mijn blij-gevoel. Mijn verloofde heeft de Braziliaanse nationaliteit en zijn geboorteacte moest dus van Brazilie komen en ...
Ideeën Reacties: 2 20-2-2006 13:03:30

joke
weer een oproep voor misboekjes
Hallo dames (en heren),Ik mis wat inspiratie voor ons misboekje. Meiden die mee hierbij willen helpen, mogen hun boekje altijd sturen naar jokenijsmans@hotmail.comIk zal u alvast dankbaar zijn...Joke
Ideeën Reacties: 6 15-2-2006 20:19:10

Maaike
bedanking ouders
hallo! We trouwen binnen drie weken en momenteel ben ik aan het werken aan een tekst om in de kerk voor te lezen als bedanking voor onze ouders. Zijn er mensen die me eventueel wat teksten kunnen doorsturen zodat ik wat inspiratie kan opdoen? Bedankt...
Ideeën Reacties: 5 13-2-2006 10:11:26

Ellen
tafelnamen
Hallo iedereenEen tijdje geleden stelde ik de vraag of jullie leuke ideeën hebben voor tafelnamen. Het resultaat was dan vooral prentjes rond liefde is... en film. Wij zoeken echter nog iets helemaal anders. Wij trouwen net na pasen. Sorry d...
Ideeën Reacties: 6 10-2-2006 12:26:02

Vicky
Films gezocht
HalloIk heb jullie hulp nodig.We zijn van plan om onze tafels te noemen naar films. De mensen krijgen dan een kaartje met de naam van de film op en als ze naar tafel gaan wordt de muziek van die film gespeeld.Op de tafels zullen we een foto van die f...
Ideeën Reacties: 16 30-1-2006 14:14:15

Ellen
speech
MIJN VRIEND HOUD ER NIET ZO VAN OM VOOR IEDEREEN TE PRATEN. HEBBEN JULLIE HINTEN OF LEUKE SPEECHEN, ZODAT DIT OP EEN GRAPPIGE EN ORGINELE MANIER KAN GEBEUREN?leuke groeten Ellen en Wim
Ideeën Reacties: 0 28-1-2006 21:12:23

gianna
Originele bedanking voor de gasten
Hoi iedereen,Ik ben op zoek naar originele bedankingen voor mijn gasten, ik vind een foto zo saai dus ik zoek iets tofs, iets dat velen zich na een maand nog herinneren, hebben jullie suggesties en ideetjes?GroetjesGianna 04/05/06
Ideeën Reacties: 4 23-1-2006 15:36:11

Sandra
Uitnodigen gastenboek te tekenen
Hallo,van onze feestzaal krijgen wij een gastenboek kado. Wij zouden er graag iets persoonlijks van maken met foto's en teksten zodat er op voorhand al iets instaat.Nu hebben vriendinnen al gewaarschuwd dat we er moeten voor zorgen dat het gastenboe...
Ideeën Reacties: 1 23-1-2006 14:29:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...