Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Maaike
glas graveren
Weet iemand waar je een glas (liefst druppelglaasje) kan laten graveren met een eigen symbool?Hopelijk kan iemand me helpen.Alvast bedankt.Maaike
Ideeën Reacties: 4 4-5-2006 20:02:18


leuke verassing voor de ouders
Hallo dames,Ik ben vandaag voor de eerste keer beginnen surfen op deze website en vind het supperleuk om verhalen en ideeën uit te wisselen met andere bruidsparen. Wij trouwen 26.08.2006 en eigenlijk zijn de meeste dingen al in orde.Ik ben zelf ...
Ideeën Reacties: 3 3-5-2006 12:35:00

Karen
Spellen op bruiloft
Hallo, ik had een vraagje het is de broer van mijn vriend die trouwt en we zouden graag een spel ofso doen om hun feest we hadden gedacht aan een kwis over elkaars familie en dan voor ieder juist antwoord krijgen ze extra geld maar ik vind het een be...
Ideeën Reacties: 4 2-5-2006 9:29:51

eef
gezocht strozijdepapier!
hallo,ik ben op zoek naar strozijdepapier (dat is papier waarin je precies "nerven" kan zien. het lijkt wat op handgeschept papier maar het is veel dunner)Ik zou dit graag gebruiken voor de misboekjes, maar ik heb het tot nu toe nog nergens...
Ideeën Reacties: 4 29-4-2006 13:17:38

Wendy
cadeautjes getuigen
Hey!Ik lig nu al enkele weken wakker van de cadeautjes voor onze getuigen. 't zijn 2 mannen van 24 en 28 jaar.. Iemand enig idee? Heb echt geen flauw idee.. een foto willen die mannen nie. Zou graag iets origineels geven.Alvast bedankt!Wendy05/08/06
Ideeën Reacties: 4 24-4-2006 17:12:42

Sylvie
Huwelijksviering
Hallo,Wij hebben ervoor gekozen de huwelijksviering door te laten gaan in de tuin van onze feestzaal. Om 13u 00 hebben we ons burgerlijk huwelijk. Dat duurt een klein uurtje, met aansluitend een glaasje op het gemeentehuis. Daarna gaan met een oude...
Ideeën Reacties: 3 23-4-2006 11:23:28

Sylvie
Getuigen vragen
Hallo,Mijn vriend wil zijn oudste broer tijdens een etenje graag vragen om getuige te zijn op ons huwelijk. We willen dit graag op een originele manier doen. Ik denk ooit eens gelezen te hebben op het forum dat je "de vraag" ergens kon la...
Ideeën Reacties: 3 23-4-2006 10:29:12

Laila
weddingplanner
Hoi, hoi! Ik volg de cursus weddingplanner aan het OWPN en zoek koppels die zouden willen deelnemen aan een onderzoek. Ik heb vragen zoals, zou je al dan niet een weddingplanner inhuren en zo niet, waarom? Wat verwacht je van een weddingplanner? Wat...
Ideeën Reacties: 2 22-4-2006 14:12:12

Sharka
ouders bedanken
hoi,Ik ben nog op zoek naar ideeen om de ouders te bedanken tijdens de viering.We lezen al een tekst en dan zouden onze kindjes iets geven aan onze ouders.Hebben jullie ideeen?Bij de geboorte gaven we al foto's en nu willen we eens iets anders.
Ideeën Reacties: 2 20-4-2006 21:14:33

Ingrid
Kaars viering
Hoi mede-bruidjes & anderen,Wij trouwen niet voor de kerk maar houden een 'alternatieve, vrijzinnige viering' in het stadhuis om toch even stil te staan bij het hele trouw-gebeuren. Als symboliek tijdens de plechtigheid hadden we eerst gekozen om...
Ideeën Reacties: 5 20-4-2006 9:25:18

Caroline
misboekje
Hallo daar,De tijd begint stillaan te korten (1 juli) en ik heb gaan flauw idee hoe ik een misboekje ineen moet flansen.Heeft er iemand nog leuke teksten of ideeën? Help ;-)Bedanktcarokeceulemans@hotmail.com
Ideeën Reacties: 8 19-4-2006 19:55:58

Koen
Huwelijkskaars
Hallo, wij hebben van de pastoor een kaars gekregen die we moeten versieren als huwelijkskaars. Heeft er iemand creatieve ideetjes?
Ideeën Reacties: 2 11-4-2006 12:56:31

Liselot
Getrouwd op 01/04/06
Hey iedereen,Na een maandenlange voorbereiding is ons huwelijksfeest nu voorbij, en alles is gewoonweg schitterend verlopen! Aangezien ik op deze website enkele ideeen opgedaan voor onze dag, dacht ik dat het nu aan mij was om jullie alvast onze fee...
Ideeën Reacties: 4 9-4-2006 13:44:00

ines
Bedankjes
Hallo, ik zou graag weten wat jullie als bedankje geven aan de gasten die na het avondfeest naar huis gaan. Alvast bedankt 27/05/06
Ideeën Reacties: 9 5-4-2006 15:45:44

Ann
dagindeling
Hallo Als ik het hier allemaal lees zit ik toch een beetje met de handen in elkaar.Wij trouwen enkel voor de wet om 11u, nadien gaan we samen met diegene die er zijn gezellig iets gaan eten in ons favoriet bistrootje maar daarna gaan we met de fotog...
Ideeën Reacties: 10 5-4-2006 8:50:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...