Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


saskia
huwelijksviering
Hoi iedereen,Ik en mijn aanstaande trouwen niet voor de kerk. toch hebben we besloten om in een bijgebouw van onze feestzaal een soort viering te doen. Een soort 'mis' zonder het katholieke, de kerk en de pastoor zeg maar. Ik ben dus volop bezig met ...
Ideeën Reacties: 4 25-10-2005 19:24:09

Joke
muziek bij binnenkomen zaal
Hallo iedereen,wij trouwen op 20/05/2006 en bijna alles is al geregeld. Nu zijn we nog op zoek naar een gepast liedje voor wanneer wij de feestzaal binnenkomen (als iedereen reeds aan tafel zit)heeft er iemand suggesties?Joke
Ideeën Reacties: 9 24-10-2005 15:00:29

sonia
2de huwelijk
heeft er iemand van jullie ervaring in het organiseren van een huwelijk op 'latere' leeftijd, eind 40 jaar, eventueel enkele leuke ideeën??
Ideeën Reacties: 2 24-10-2005 14:45:16

Leen
tekstje uitnodigingen
hallo,Ik zoek een originele tekst voor op de uitnodigingen want meestal staat er zo:De voltrekking van het huwelijk zal plaatsvinden op vrijdag 12 mei aanstaande om 11.00 uur in het stadhuis van Oldenberg. De kerkelijke inzegening van het huwelijk za...
Ideeën Reacties: 4 24-10-2005 14:29:13

Ilse
ringen
Hallo iedereenWij denken erover om geen bruidskindjes te nemen op ons huwelijk maar nu vroeg ik me af hoe we onze trouwringen dan naar voor kunnen halen tijdens de misviering.Iemand ideetjes? Steeds welkom.Alvast bedankt voor de moeite.
Ideeën Reacties: 6 8-10-2005 21:37:28

Tilly
trouwvervoer
hallo allemaal, wij zijn voor onze trouw nog op zoek naar een mooie wagen, heeft er iemand ideetjes of adressen waar wij terecht kunnen om er eentje te huren?? liefst in de buurt van lummen hasselt diest?? onze voorkeur gaat uit naar een kevertje-por...
Ideeën Reacties: 4 8-10-2005 2:10:42

eef
KLEUTERJUF DIE TROUWT
Hallo,Ik ben kleuterjuf in een eerste kleuterklas en start stilaan met de voorbereiding van ons huwelijk op 8 juli 2006. Ik zou graag de misviering ook heel "kindgericht" maken. Ik ben dus op zoek naar geschikte kinderliedjes, kinderverhaal...
Ideeën Reacties: 10 3-10-2005 19:41:24

Nathalie
DANSAVOND OF ENKEL RECEPTIE ??
Hey, wij trouwen op 07/07/2007 en we zijn al is aan het denken over ons budget. Daar we alles zelf moeten betalen, willen we het niet te duur maken. Ik heb al verschillende prijzen gezien van feestzalen, en dit leek mij toch nogal kostelijk te zijn.W...
Ideeën Reacties: 11 1-10-2005 16:01:57

ilse
lokaties foto's en verrassing ouders en getuigen
HoiIk ben op zoek naar een leuke lokatie om foto's te laten nemen voor zowel binnen als buiten . Liefst in de omgeving van DIEST of Leuven. Mijn tweede vraag...ik zoek een origineel geschenk voor de getuigen en ouders . Kan iemand mij hiermee helpen ...
Ideeën Reacties: 1 28-9-2005 3:31:22

mirella
ORIGINELE TAFELTOEWIJZIGING ???
Wij zijn op zoek naar een originele tafeltoewijziging op het avondfeest. Wij houden niet zo van een naamafroeping per tafel. Wij dachten eventueel om iedereen bij het binnenkomen een kleurkaart te geven en die kleur wordt dan gelinkt aan de tafel. Ho...
Ideeën Reacties: 8 25-9-2005 22:09:53

sandra
kapper, make-up, hof van welde in nossegem
Hallo allemaal,Wij hebben dit weekend besloten dat onze trouw zal doorgaan op 9 september 2006 in 't hof van welde in nossegem. Iemand negatieve/ positieve ervaringen met deze zaal? Alle ervaringen zijn welkom .... of waar we op moeten letten ...Verd...
Ideeën Reacties: 3 25-9-2005 15:07:06

Mieke
Bruidswinkels
hallo,Ik ben van plan om voor mijn trouwkleed eens te gaan kijken bij Pierre Yves in Aalst, Mia Monta in Zottegem en Bruidsboetiek Sofie in Deinze. Heeft er al iemand ervaringen, pos of neg, met deze boetieks? Nog tips van goeie bruidswinkels zijn we...
Ideeën Reacties: 10 21-9-2005 11:41:23

Mieke
Re: Kristel (08/07/2006): info kledij bruidskindjes
Re: Kristel van: Mieke 20/09/2005 13:29:15 Dag Kristel !Mijn voorbereidingen liggen nu een beetje stil eigenlijk.Mijn kleed heb ik zeker nog niet niet. Ik zie dat de meeste boetieks opendeurdagen geven in november, dus dan ga ik een paar afspraken m...
Ideeën Reacties: 1 20-9-2005 13:30:21

Sophie
muziekkeuze
Hoi, binnen een maandje ongeveer gaan we trouwen. We zijn nog op zoek naar leuke muzieknummers die we na de openingsdans met onze ouders kunnen dansen.Iemand ideeën?Alvast bedankt. Sophie
Ideeën Reacties: 1 19-9-2005 13:38:27

Mieke
Kledij bruidskindjes
Hallo iedereen. Wij treden volgend jaar 8 juli 2006 in het huwelijk.We hebben besloten om twee bruidskindjes te nemen, een jongen en een meisje. Weet er soms iemand een goeie winkel waar ze suitekledij voor kindjes verkopen of welke goeie naaisters z...
Ideeën Reacties: 5 18-9-2005 13:29:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...