Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


ines
wijnetiketten
wij hadden graag persoonlijke wijnetiketten laten drukken voor onze trouw.weet iemand waar we dat kunnen laten doen, liefst in oost- vlaanderen? alvast hartelijk bedanktInes
Ideeën Reacties: 2 3-6-2005 16:18:05

An-Sofie
fototoestelletjes avondfeest
Hey,Ik wou eventjes jullie mening...Onlangs kreeg ik tip om wegwerpfototoestelletjes op tafels te zetten op avondfeest. Wat denken jullie erover en hoeveel foto's per toestel zouden jullie nemen?The day: 01 07 05
Ideeën Reacties: 10 30-5-2005 19:07:50

An-Sofie
kadotje gasten
Hallo iedereen,Wij zijn nog op zoek naar een leuk ideetje... Graag hadden wij de gasten op einde van avond een kadotje meegegeven naar huis, maar we weten nog niet wat...t Begint tijd te worden om iets te vinden, nog 32 daagskes...
Ideeën Reacties: 3 30-5-2005 10:03:48

Els
gasten viering = gasten feest??
Hey,tegenwoordig merken wij op trouwfeesten dat er in de kerk bijna geen kat meer zit en op het feest je over de koppen kan lopen... Nu vind ik het niet meer dan normaal dat als je bent uitgenodigd op de receptie of het avondfeest dat je ook naar de ...
Ideeën Reacties: 10 29-5-2005 10:54:18

kathleen
Krijgen de bruidskindjes ook iets?
Hey iedereen, je huwelijksdag is natuurlijk de ideale dag om een aantal mensen eens extra te bedanken; ouders, schoonouders, getuigen, partner, ....Nu zouden wij ook graag nog een leuk cadeautje aan ons bruidsmeisje geven. Alleen weten we niet zo go...
Ideeën Reacties: 5 26-5-2005 15:06:37

Barbara
Wat te doen ...
Volop ben ik bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk, en geniet hiervan met volle teugen!! Maar wanneer weet je juist of je niets vergeten bent? Wat moet je allemaal doen, wat valt er allemaal te regelen... Waar moet je rekening mee houden,...
Ideeën Reacties: 2 24-5-2005 15:00:16

katrien
getuigen
Hallo iedereenOnze gorte dag is bijna daar nog 23 dagen te gaan.Maar heb nog 1 probleempje zoek een super tof cadeuatje voor mijn getuigen. Dat zijn mijn 2 vriendinnen.Alvast bedanktxxTrientje
Ideeën Reacties: 2 19-5-2005 11:38:46

Jozefien
Huwelijks-site = leuke verrassing!
Hey bruidjes, verras jullie aanstaanden met een zelfgemaakte trouw-site :) Mijn ventje was alleszins onder de indruk! En dat voor een volslagen leek in het vak...Het is echt makkelijk en leuk om te doen!Neem alvast eens kijkje op de onze http://users...
Ideeën Reacties: 8 18-5-2005 16:01:59

Nancy
Avondfeest
Hallo,Nu wij nog 58 dagen te gaan hebben voor de grote dag aanbreekt, zoeken wij nog ideeën om onze gasten in een leuke sfeer te brengen tijdens het avond- en dansfeest. Kan iemand ons helpen?Nancy & David (58 dagen)
Ideeën Reacties: 6 12-5-2005 20:55:19

Evie
Geschenk aan ouders en schoonouders
Hallo,heeft er iemand een idee wat ik zou kunnen geven als geschenk aan mn ouders en mn schoonouders om hen te bedanken voor alles wat ze al voor ons hebben gedaan?Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 7 6-5-2005 16:26:32

Angelo
bedankingen
hei alle toekomstige trouwertjes, weet er iemand waar ik aan glazen bokaaltjes kan geraken om suikerhartjes in te steken om de uitgenodigden te bedanken op het avondfeest?? (in de buurt van Waregem en omstreken)alvast bedankt voor de reactiesSofie
Ideeën Reacties: 4 6-5-2005 11:10:56

Angelo
bedankingen
Hei alle toekomstige trouwertjes, weet er iemand waar ik aan glazen boka
Ideeën Reacties: 0 6-5-2005 11:08:20

Valerie
dessert
Wie heeft ideetjes voor het dessert? Welk dessert geven jullie? Ik zou ze zelf met hulp van de familie zelf maken. Ik dacht aan het volgende: brownies, appelcake, chocoladecake, flan, chocomousse. Nog redelijk makkelijke ideetjes? Iets met yoghurt of...
Ideeën Reacties: 15 4-5-2005 13:46:06

Christophe en Joyce
Vrijgezellig
Hello!Heb gisteren avond voor het eerst enkele tips gekregen voor het vrijgezellenfeest. Ik moet tegen 13/05 een aantal dingen voorbereiden waaronder een sexy liedje - een dansje en een MONOLOOG waarin ik creatief dien te zijn over mezelf of over ie...
Ideeën Reacties: 4 4-5-2005 8:08:00

Charline
bedanking ouders en getuigen
Hey iedereen , Ik heb een vraagje in verband met bedankjes. Wordt er meestal bedankjes gegeven op het avondfeest of na het feest? Wij zouden graag een trouwfoto geven na het feest. Maar het is dan raar zeker als je niks geeft op het feest zeker? En w...
Ideeën Reacties: 8 3-5-2005 12:31:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...