Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


tamara
dans met ouders
Hallo,Wij trouwen op 14/02/2004 en ik heb een vraagje ivm met de muziek op het avondfeest. Het is zo dat na de openingsdans, ik mijn vader en mijne man zijn moeder, gaat halen om te dansen. Nu ben ik al geruime tijd op zoek naar een toepasselijk lied...
Ideeën Reacties: 5 2-2-2004 15:51:23

tamara
kinderanimatie
Hallo,Wij trouwen op 14/02/2004 en ik had graag enkele suggesties gehad ivm kinderanimatie. 's Middags eten we met de suite in dezelfde feestzaal als 's avonds. Nu is er wel een speeltuin aan maar bij regenweer zijn we daar natuurlijk niks mee. Nu ha...
Ideeën Reacties: 3 26-1-2004 11:41:25

Laila
trouw-Gent Beurs(je)
Aiaiaiaiaiai!Ik ben gisteren naar de beurs in gent geweest en dat is me niet echt bevallen... Mijn persoonlijke mening; héél klein, eerst lees je op de site doorlopend modeshow, en als je aankomt hangt er een bord om 20.30 modeshow. niet le...
Ideeën Reacties: 7 24-1-2004 9:35:27

helen
locatie
heb dit forum pas ontdekt en ik worstel al een paar dagen met een probleem. mijn vriend en ik zouden graag in beperkte kring trouwen (40-50 personen). We zoeken daarvoor een hotelletje met daar een zaal of restaurant die groot genoeg is, we zouden er...
Ideeën Reacties: 2 22-1-2004 19:55:08

Annemieke
opening/afsluiting feestavond
Hallo,Heeft iemand van jullie misschien een leuk idee om de feestavond op een spetterende manier te openen, zodat het feest meteen los barst? En ik ben nog op zoek naar een manier om het feest ook weer af te sluiten, bv met kaarsjes, sterretje en wel...
Ideeën Reacties: 4 21-1-2004 11:34:35

debby ylvi
aan nadia
Hi Nadia,Bedankt voor je reactie op ons vervoerprobleem; maar zou je de gegevens van die met zijn limousines aan ons kunnen bezorgen? Blijkbaar hebben we er serieus langst gekeken ...bedankt alvast en ev tot later,groetjesylvi
Ideeën Reacties: 1 19-1-2004 8:30:13

Nadia
kado getuigen
hoi allemaal,ik ben Nadia en op 16 april 2004 is mijn grote dag maar ik ben nog opzoek naar een origineel kado voor de getuigen!!!hebben jullie misschien een idee ???alvast bedanktNadia
Ideeën Reacties: 1 16-1-2004 21:42:32

Letitia
HUWELIJKSGAZETTE
Een vriendin gaat voor haar huwelijk een huwelijksgazette opstellen... ik vind het een toffe idée, en ik heb al een of twee zaken dat ik der in kan schrijven maar das ook alles. Heeft er iemand dat ook gepland? Waar hebben jullie interessante on...
Ideeën Reacties: 2 14-1-2004 21:38:20


geschenken
Heeft er soms iemand ideeën ivm met het geven van kado's aan ouders en getuigen?
Ideeën Reacties: 4 11-1-2004 18:25:34

Katrien
Origineel geschenk
Wij verloven ons op 4.04.2004 en trouwen op 21.05.2005Heeft er iemand originele id-en wat ik als geschenk aan mijn (toekomstige) verloofde kan geven?Ps: kan er iemand (uit West-Vl.) misschien ook nog een tip geven over goeie trouwzalen (we twijfelen ...
Ideeën Reacties: 11 8-1-2004 14:57:37

Nijs
Huwelijksgeschenk aan ouders
Hallo allemaal,Wij trouwen 22mei en we zijn nog op zoek naar een mooi cadeau om in de huwelijksmis te geven aan onze ouders. We willen graag de mama's bloemen geven en dan aan de papa's een blijvende gedachtenis van ons huwelijk. We dachten aan een...
Ideeën Reacties: 6 7-1-2004 15:59:32

Letitia
HUWELIJK OP 2 DAGEN
Ik vind het zo kort om maar één dag te trouwen vooral als er geen religieuze ceremonie is en dat we in de namiddag trouwen. Ik dacht dus om de feest voort te zetten op de zondag. Ik zou dus de zondag een bus huren en met vrienden ofwel de d...
Ideeën Reacties: 3 23-12-2003 8:58:31

fabienne
taffels
wie kan my helpen in verband met het avondfeest zou ik voor iedereen naamkaartjes maken voor op taffels of word dat niet gedaan ,fabi
Ideeën Reacties: 1 20-12-2003 23:54:53


leuke manier om het aan je ouders te vertellen
Wie weet er een leuk originele manier om de wederzijdse ouders op de hoogte te stellen van je huwelijksplannen?
Ideeën Reacties: 1 19-12-2003 11:02:36

debby ylvi
vervoer
Hi,Mijn vriend en ik gaan op 15 oktober 2004 trouwen, hiervoor zijn we op zoek naar leuk vervoer voor de suite en onszelf. Heeft iemand leuke ideetjes (regio limburg)groetjesYlvi en jan
Ideeën Reacties: 5 19-12-2003 10:28:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...