Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Christophe en Joyce
THEMA huwelijk
Dag allemaal!Ik zit met een probleem: we willen graag een thema opbouwen rond de kleur roze "la vie en roze" ! Hoe zouden we dat thema kunnen opvatten! Overal rozen (oud-roze) ... en voor de rest? Zou ook graag iets creatiefs doen met de ...
Ideeën Reacties: 7 4-4-2005 13:07:39

Mieke
Aan Liesbeth ivm Mexico
Hallo!!Ik had gezien dat jullie ook naar Mexico gingen. Hoelang blijven jullie en welk hotel? Graag zou ik willen weten hoe het geweest is daar omdat wijzelf 28 juni naar ginder vertrekken. Alvast een hele mooie huwelijksdag toegewenst met veel zon!!...
Ideeën Reacties: 3 30-3-2005 11:10:17

Mieke
Alle ideeën welkom!! *dringend*
Hoi iedereen,we hebben besloten om onds gastenboek zelf te maken omdat de voorbeelden in de winkel niet echt ons ding zijn. Maar nu, ik ben echt niet creatief aangelegd en ik me, samen met mijn vriend, al onnozel gezocht met hoe we dat gaan aanpakken...
Ideeën Reacties: 5 16-3-2005 19:17:36

Liesbeth
bedankingscadeau a
Hey allemaal,Wij zijn al een tijdje op zoek naar een bedankingscadeautje voor de ouders. Hebben jullie leuke ideetjes?Groetjes,Liesbeth
Ideeën Reacties: 3 11-3-2005 9:08:30

Mieke
Wanneer kadootje afgeven?
Hallo,nu het allemaal zo stilletjes dichterbij komt, lig ik snachts te piekeen in mijn bedje hoe ik bepaalde dingen graag zou willen, samen met mijn vriend weliswaar!! :-)Ik vroeg me af wanneer je eigenlijk de kadootjes voor ouders en getuigen afgeef...
Ideeën Reacties: 7 10-3-2005 9:03:48

Freia
vrijzinnig humanistische plechtigheden
Trouwen is en blijft een bijzondere gebeurtenis! Een stap die je ongetwijfeld met de nodige luister wil vieren: met een plechtigheid die bij jullie past, met jullie eigen inbreng...De medewerkers van Feniks vzw bieden begeleiding bij het vorm en inho...
Ideeën Reacties: 0 8-3-2005 10:52:45

cindy
liedjes of teksten
Hoi iedereen hier ben ik weer cindy 10.06.2006Weet er iemand waar ik mooie teksten van liedjes of zelf geschreven over bedankt ouders.Of andere ideeen voor men ouders te bedanken
Ideeën Reacties: 3 4-3-2005 11:13:01

Mieke
Tips ivm zelfontwerp gastenboek
hallo!!mijn vriend en ik wilden graag zelf ons gestenboek ùmaken. Maar we weten nog niet goed hoe we eraan moeten beginnen. Zijn er mss mensen die dat ook willen en een paar ideetjes met ons willen delen? :-)Alvast bedankt!GroetjesMiekeD-Day: 24...
Ideeën Reacties: 2 18-2-2005 12:47:49

An
Alle suggesties welkom
Hallo allemaal, Wij trouwen op 24 september 2005, nog 219 dagen te gaan dus. De "grote zaken" zoals feestzaal, ceremoniemeester, auto 's, kerk, ... zijn al geregeld. Ik heb zelfs al een kleed. Nu beginnen we dus aan de misboekjes, ideetjes ...
Ideeën Reacties: 4 17-2-2005 8:36:38

Mieke
Gastenboek?
halloootjes!Een gastenboek; hoe ziet dat eruit? Is dat iets wat assortie is met je album? Hoe groot of hoe klein is zo'n ding? Kwas vant weekend int bruidsparadijs geweest en daar lagen zo van die boeken. Maar dat was allemaal met de hand gemaakt-pap...
Ideeën Reacties: 4 14-2-2005 9:01:01

Mieke
MeToYou Beer
Lieve Mensen allemaal, Graag zou ik ons bruidsmeisje (9jaar) een me-to-you beer willen laten vasthouden waar dan de ring van mijn toekomstig ventje aan hangt. Bestaan er me-to-you beren die gekleed zijn in een bruid of bruidegom? En zoja, waar kan ik...
Ideeën Reacties: 5 12-2-2005 10:25:03

katrien
BRENGEN RINGEN
hALLO WIJ TROUWEN 11 JUNI 2005 EN ZIJN NOG OP ZOEK NAAR EEN ORIGINELE MANIER OM DE RINGEN NAAR VOOR TE BRENGEN.HEB 2 BRUIDKINDJES VAN 2J EN 2.5JALLE IDEETJES ZIJN WELKOMGROETJES KATRIEN
Ideeën Reacties: 4 3-2-2005 9:40:04

inga
autoversiering
hallo wij hadden graag lintkes aan de auto's gedaan die in de suite rijden.maar vroeger kon dat aan antenne's of aan de klinken van de auto's maar veel auto's hebben geen antennes of van die klinken. hoe lossen jullie dit op. ideeen zijn welkom.
Ideeën Reacties: 1 1-2-2005 10:50:42

Gaëlle
wijnetiketten
hoi,wij hadden graag persoonlijke wijneteketjes laten drukken voor onze trouw.weet iemand waar we dat kunnen laten doen, liefst in Vlaams Brabant? heel erg dank!
Ideeën Reacties: 3 31-1-2005 11:47:55

Fieke
Wat met al de nichtjes en neefjes!
Mijn vriend en ik zitten met een probleempje we zitten namelijk met vele kindjes!We hebben besloten om mijn metekindje en de twee jongste kindjes te nemen als bruidskindjes.Maar wij blijven nog over met 3 meisjes van 7,11,12 en dan nog met een jongen...
Ideeën Reacties: 3 30-1-2005 20:09:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...